Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype]

Jaaha.
Nyt on Discshop siirtanyt ps3:n limited editionin tuonne 28.5, joten kysyin sähköpostitse ja tuli tämmöinen vastaus:
''Hei,

Valitettavasti tulemme saamaan kyseistä tuotetta tavarantoimittajaltamme n. viikon alkuperäisen julkaisupäivän jälkeen, tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaat saavat tuon limited editionin ps3:lle n. 28.05.2010, normaaliversio on tämänhetkisten tietojemme mukaan tulossa ajallaan varastoomme.''

nonnii! tämä odottaminen on ollut yhtä ylä- ja alamäkeä:eek:, ja sitten joku discshopin pentele ryöstää kaiken ilon tältä viikolta. vaikka vihoissani olenkin niin:mad: odotan kärsivällisesti ja pelaan näitä vanhoja pelejä vielä sen viikon.

Itse varasin pelin viime kuun alussa ja viestissä sanotaan, että asiakkaat (eli kaikki) saavat tuon limited editionin 28.5.

Varmistin vielä ja todellakin koskee kaikkia asiakkaita. Ei ole väliä, vaikka olisi pelin ennakkovarannut viime kesänä.

Jaaha.
Nyt on Discshop siirtanyt ps3:n limited editionin tuonne 28.5, joten kysyin sähköpostitse ja tuli tämmöinen vastaus...
Huhhuh! Läheltä alkaa liipata. Itselläni tilauksessa Limited Edition Xbox 360:lle kyseisestä kaupasta ja sen julkaisupäivä näyttäisi vielä olevan sentään sama. Ja minä kun ehdin jo huokaista helpotuksesta -- vaara ei näköjään todellakaan ole vielä ohi. :eek:

Verkkokaupassa lukee normipelin kohdalla, että peli tulee 21.-28.5, mutta ahvenanmaalta ennakkotilatussa pelissä 21.5.2010. Toivottavasti toi pitää paikkansa :)

Verkkokaupassa lukee normipelin kohdalla, että peli tulee 21.-28.5, mutta ahvenanmaalta ennakkotilatussa pelissä 21.5.2010. Toivottavasti toi pitää paikkansa :)

Lueppas mun viestini jostain edelliseltä sivulta, koskee siis Ahvenmaata ;)

Koskeeko tuon Limited Editionin lykkääminen siis vain Discshoppia? Tilasin ite oman RDR LE:n Gigantista, ja toivon sormet ristissä että se olis siellä postiluukussa sitten perjantaina 21. päivä... Nimittäin viikonlopun kerkeen pelata ja sitten alkaa koelukurumba. Plääh...

Huonompi juttu teille joille se grafiikka pistää silmään niin paljon että se häiritsee pelata, itse pidin GTA IV ja grafiikassa ei ollut mitään haittaa paitsi tietyssä valaistuksessa ollut sumeisuus. Toivon että versiot ovat identtisiä eikä kumpikaan versio bugaa tai jumittele.

Verkkokauppa.com, Ahvenanmaan varasto:
"Red Dead Redemption - Standard PS3-peli.
Alustava julkaisu 21.5.2010, jolloin saadaan pieni määrä. Lisää arviolta 28.5."

Siinä tais mennä meikäläisen julkkaripäivän RDR. Tuli nimittäin tehtyä tilaus vasta 8.5., taitaa olla aika monta kaveria jonossa ennen allekirjoittanutta...

edit: Itse pelistä alan keskustella sitten, kun saan sen ensin käteeni! :)

Itse tilasin pelin 1.5 ja silloin VPD:llä oli vielä LE myynnissä, joten toivotaan parasta :)

Huonompi juttu teille joille se grafiikka pistää silmään niin paljon että se häiritsee pelata...
Samaa mieltä itsekin. GTA IV:n graffat olivat ihan riittävät avoimen maailman peliin ja RDR:ssä ne ilmeisesti ovat harpanneet vielä askeleen eteenpäin. Tärkeämpää on pelattavuus, sisältö ja ennen kaikkea Rockstarin peleissä tutuksi tullut pelimoottori nimeltä Euphoria!

Aika kahvilla saa olla, jos ei tajua, ettei avoimen pelimaailman peleihin pystytä vääntämään yhtä vaikuttavia grafiikoita kuin joissakin putkijuoksuissa. Mikäli peli-ilo on siitä kiinni muuten loistavassa pelissä, niin sitten saa itkeä ihan omassa rauhassa. Täältä ei heru ymmärrystä. Ja ei... minulla ei ole mitään loistavaa grafiikkaa vastaan; vaakakupissa painaa vaan aivan eri asiat ensisijaisesti.

Vielä / enää jäljellä reilut kolme päivää! :eek:

No nyt on lävähtänyt RDR:lle läjä arvosteluja Metacriticiin. Aika hyvältä näyttää! Pitääpä lueskella arviot läpi ->

Samaa mieltä itsekin. GTA IV:n graffat olivat ihan riittävät avoimen maailman peliin ja RDR:ssä ne ilmeisesti ovat harpanneet vielä askeleen eteenpäin. Tärkeämpää on pelattavuus, sisältö ja ennen kaikkea Rockstarin peleissä tutuksi tullut pelimoottori nimeltä Euphoria!

Aika kahvilla saa olla, jos ei tajua, ettei avoimen pelimaailman peleihin pystytä vääntämään yhtä vaikuttavia grafiikoita kuin joissakin putkijuoksuissa. Mikäli peli-ilo on siitä kiinni muuten loistavassa pelissä, niin sitten saa itkeä ihan omassa rauhassa. Täältä ei heru ymmärrystä. Ja ei... minulla ei ole mitään loistavaa grafiikkaa vastaan; vaakakupissa painaa vaan aivan eri asiat ensisijaisesti.

Vielä / enää jäljellä reilut kolme päivää! :eek:

kyl se vaan gta:ssakin se pelin jatkuva nykiminen alkaa ottamaan silmiin ja aiheuttaa päänsärkyä pahasti, ei sitä nykysin pysty pelaamaan yhtään ku fps heittelee ihan hulluna, toivottavasti siitä on päästy eroon, sillon kestää kyl sen huonomman graffan...

ja siis eihän kyse ollu siitä et se näyttää huonolta, vaan siitä, et boxilla on parempi reso ja parempi fps, mut tiedä sit onko niin, toivottavasti ei, kunhan on tasanen fps ni riittää

kyl se vaan gta:ssakin se pelin jatkuva nykiminen alkaa ottamaan silmiin ja aiheuttaa päänsärkyä pahasti, ei sitä nykysin pysty pelaamaan yhtään ku fps heittelee ihan hulluna, toivottavasti siitä on päästy eroon, sillon kestää kyl sen huonomman graffan..
Toki ruudunpäivitys on eri asia. Jos nykii jatkuvasti niin sitten ymmärtää, jos häirittee. Itse olen pelannut GTA:n Xbox 360:llä ja sillä ei ainakaan niin häiritsevästi tökkinyt, ettei olisi saattanut pelata. En sitten tiedä PS3-versiosta.

Identtisiähän näiden pitäisi olla, itse olin jo varautunut pahimpaan.:D Jees, täytyypi katsastaa ainakin tuo dollari -trilogia jälleen, että pääsee fiilikseen sopivasti.;)

Ylös Bottom