Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Noby Noby Boy [PSN]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Noby Noby Boy [PSN]

Ketjun ollessa kuollut ja kuopattu en odota vastausta.. mutta yritetään. Onko kellään tietoa mitä luokkaa Noby Noby Boyn myynnit olivat? Kun ottaa huomioon pelin päämäärättömyyden ja kovan kilpailun onko mahdollista että yksi 09 vuoden parhaimmista peleistä oli totaalinen pommi?

Tuolta leaderboardistahan tuon näkee. Viimeisin GIRLillä tallusteleva heppu on numero 122071, joten ihan kohtalaisesti Noby Noby näin hassuksi peliksi myi. Ja nyt kun pelin pitkästä aikaa päälle pistin tarkastaakseni tuon numeron, näin kun afrotukkainen herrasmies taiteili haikalan päällä. Ah, mikä peli!

Saa nähdä koska sinne Saturniin asti päästään. . .

Vieläkö tätä joku pelailee?
Tänään pitkästä aikaa kokeilin peliä muutaman minuutin verran ja huomasin että Saturnus on saavutettu.
Aiheeseen littyen planeetalla esiintyy huomattava määrä erilaisia rengasmuotoja.

Vuodet ovat vierineet ja Girl-mato kasvanut niin valtavaksi, että se saavutti Pluton ja palasi tänään takaisin Maapallolle. Noby Noby Boy on nyt kai "pelattu läpi". Melkein 7 vuotta siihen meni.

After six years and ten months, Noby Noby Boy is finished. The sandbox playground is still playable, but Noby Noby Girl has finished her journey.

It’s only been three weeks since Noby Noby Girl reached Pluto, but a multiplier event helped push her through the final few goals in rapid succession.

Upon completion of Noby Noby Girl’s journey players were presented with a letter dating back to the game’s February 2009 launch.

Lähde: VG247

Kun näin etusivun "uusimmat foorumiviestit" osiossa Noby Noby Boy -ketjun aktiivisena ajattelin välittömästi, että peli on rantautumassa PS4:lle :/

Tarkoittaakos tuo "finished" tässä tapauksessa sitä peliä tai osaa siitä ei voi enää pelata ts. ei kannata ostaa? Sandbox siis on käytössä, mutta olen aivan kujalla noista pelimuodoista. Joskus olen videoita katsellut.

Tarkoittaakos tuo "finished" tässä tapauksessa sitä peliä tai osaa siitä ei voi enää pelata ts. ei kannata ostaa? Sandbox siis on käytössä, mutta olen aivan kujalla noista pelimuodoista. Joskus olen videoita katsellut.
Tuskin tarkoittaa eli luultavasti peliä voi vielä pelata samalla tapaa kuin aina ennen. Tästä on jo useampi vuosi aikaa kun olen viimeksi pelannut Noby Noby Boyta, mutta muistaakseni tässä ei edes ollut kuin yksi pelimuoto, joka oli ns. "free roam" jota pystyi pelata yksin tai kahdestaan (?).

Kannattaa ehdottomasti ladata NNB, jos omistat PS3:n. Jotenkin kummallisella tavalla tämä oli aivan mahdottoman hurmaava ja kaheli peli, eikä edes maksanut kuin pari hassua euroa.

Ahh:
[video=youtube;ymw6r-DVMtU]https://www.youtube.com/watch?v=ymw6r-DVMtU[/video]

PS4 omistajana odottelen samaisen kehittäjän tulevaa peliä, Wattamia.

Ylös Bottom