Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2:n verkkovirheet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sv
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

sv

Member
Olenko minä ainoa suomalainen joka saa uuden patchin jälkeen noita verkkoerroreita kun pelaan?

Surullisen kuuluisat 4512 ja 5012 virheet paukkuvat uuden patchin jälkeen melkein joka kerta kesken pelin. Syö miestä kun ei kerkeä saada ikinä ribboneita ja statseja.

Ennen uutta patchia näyttäny olevan muillakin ongelmia.

Taitaa olla pikkaisen isompi ongelma kyseessä kun virallisilla foorumeilla on dev teamin kanssa kovat puinnit mistä on kyse:

http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=killzone2&thread.id=197602&view=by_date_ascending&page=1

Eipä tällä viikolla sitten pidetä Major General-rankkia kun ei saa pelattua yhtään peliä loppuun asti.....

Vastaus: Killzone 2 : Verkkovirheet

Itselläni ei ole ainakaan kertaakaan tullut mitään verkkovirheitä. Äskenkin mätin 3h putkeen eikä mitään ongelmia. Voisiko sitten olla sinun nettiasetuksista sitten kiinni?

Pelannut samoilla nettiasetuksilla kokoajan. Ja viime viikon ajan (1 päivä 3h oli nettipeliaika) ilman mitään erroreita. Nyt alkanut vasta ilmestyä uuden patchin jälkeen.

Tuota linkkiä kun vilkaisee niin monella on samaa ongelmaa. Kova on spekulointi nettiasetuksista. Mutta jännä juttu kun kaikki muut pelit toimivat moitteetta.

Jaahas, otetaan takaisin. Tietenkin heti kun pääsin sanomasta niin heitti virhettä seuraavassa pelissä. Eihän siinä mitään, mutta meni 120p x 1,5 + 3 ribbonit :rolleyes:.

Itsellä tämä on yksi ps3 parhaiten toimiva nettipeli tällä hetkellä..ei ole ollut ongelmia.

Ei ole kyllä itelläkään ollut mitään ongelmia jos ei lasketa niitä kahta ekaa päivää kun peli ilmestyi. Sen jälkeen on pelittänyt mainiosti ja kumminkin on tullut melkein 40h tuntia pelattua

Eipä oo mullekkaan tullu noita verkkovirheitä vielä vastaan yhtään.Tosin peli on ollu vasta mulla vähän yli viikon että se voi vaikuttaa.Mut hyvin toimii.

Aika harvoin on nyt tullut noita verkkovirheitä.. Kyllä niitä vähän aika sit tuli aika urakalla..

Heti julkaisupäivän jälkeen hommasin ja silloin tuli 1 verkkovirhe, sekin kun haki sitä universumilistaa ja toimi taas toisella yrittämällä. Tuon lisäks ei ole muita tullut vaikka aktiivisesti olen pelannutkin.

Vastaus: Killzone 2:n verkkovirheet

Eilen poski jotain 10002-verkkovirhettä puolen tunnin ajan, kun yritti hakea universumlistiä. Eli peliin en päässyt lainkaan. Mitä nyt muista foorumeista kattelin, niin en todellakaan ollut ainoa. Eli varmaan jotain huoltoasioita taas.

Eli peliin en päässyt lainkaan. Mitä nyt muista foorumeista kattelin, niin en todellakaan ollut ainoa. Eli varmaan jotain huoltoasioita taas.
Huomasin itse saman, meni nimittäin merkkikohtaisia nauhoja harakoille useampia kappaleita,
koska peli katkesi kesken intensiivisen mätön. :mad:

Jos oli suunniteltu katkos, niin johan on surkeaa tiedotusta asiasta ja omituiset aikataulut.

Plääh, ekaa matsia pelasin ja menikin aika hyvin (olin vissii sijalla 3 täydestä serveristä), aika pitkään sitä sai peliä jatkaa, niinkin kauan että luulin että matsi loppui mutta sitten se läväyttikin jotain "disconnected" ja erroria vaan, keljutti! Vaikuttaa kyllä aika hauskalta toi moninpeli.

Ylös Bottom