Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed 2

Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Nuo subject 16 jutut on mielestäni aivan mahtava keksintö. Todella vaikeita ja mielenkiintoisia. Pelissä on muutenkin mielenkiintoisia 'sivutarinoita' esim. Altairin haarniska, codex-sivujen seinä jne.

Jep hemmetin mielenkiintoisia noi puzzlet. Nyt kuitenkin jäin sellaiseen, missä piti taas 5 kuvaa kerätä. Vihjeenä puhuttiin jotain CUTista. Jotain leikkaamista tai miekkailua siis tarkoitetaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Jep hemmetin mielenkiintoisia noi puzzlet. Nyt kuitenkin jäin sellaiseen, missä piti taas 5 kuvaa kerätä. Vihjeenä puhuttiin jotain CUTista. Jotain leikkaamista tai miekkailua siis tarkoitetaan.

Vähän vielä lisäystä:
Nuo kuvat misä pitää ettiä niitä esineitä on hienoja siksi kun siel on kuuluisia historian henkilöitä mikä viittais siihen että nämä henkilöt liittyisi tähän assassiinit <----> temppeliherrat kamppailuun.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

huh huh, mitä tilanteita ja toimintaa pelitarjoaakaan
varsinkin mountaineilla kun piti leonardon kanssa ajaa karavaaneilla karkuun ilkeitä miekkosia :cool:
kaupungit paranee omissa silmissä mitä pidämmellä peli etenee, näpertämistä ja toimintaa riittää... ensimmäinen osa voidaankin jättää ovimatoksi
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Tekeekö tikarilla tässä pelissä yhtään mitään vai sopiiko se esim. paremmin tiettyjä vastustajia vastaan? Jokusen tunnin olen peliä jo pelannut ja tikari on ainoana aseena jäänyt statistin osaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Tekeekö tikarilla tässä pelissä yhtään mitään vai sopiiko se esim. paremmin tiettyjä vastustajia vastaan? Jokusen tunnin olen peliä jo pelannut ja tikari on ainoana aseena jäänyt statistin osaan.

tikarit ovat yleensä nopeampia mitä miekat tai muusinuijat, itse käytän enemmän tikaria miekan/nuijan siasta... ja herkullisimmat tapot olen nähnyt keihäällä :)

aijai sitä hienoutta kun disarmaat keihäsmieheltä keihään ja tuikkaat pään läpi sen tai sit paras oli kun brute huitas keihään katki counterissa ja sit Ezio tökkäs molemmat keihään pätkät bruten hartiohin
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

tikarit ovat yleensä nopeampia mitä miekat tai muusinuijat, itse käytän enemmän tikaria miekan/nuijan siasta... ja herkullisimmat tapot olen nähnyt keihäällä :)

aijai sitä hienoutta kun disarmaat keihäsmieheltä keihään ja tuikkaat pään läpi sen tai sit paras oli kun brute huitas keihään katki counterissa ja sit Ezio tökkäs molemmat keihään pätkät bruten hartiohin

Miten tässä saa otettua aseen pois vastustajalta? Siis sillai että se tyyppi on vielä elossa?
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Miten tässä saa otettua aseen pois vastustajalta? Siis sillai että se tyyppi on vielä elossa?

eli sinun tulee taistella pelkillä nyrkeillä (d-pad alaspäin) ja sit blokki (R1) päällä + disarm (neliö) eli toimii samalla periaattella kuin counter mutta yrittää riisua vihun aseista ja saat kuolettavan iskun tehdä kohteeseen
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

eli sinun tulee taistella pelkillä nyrkeillä (d-pad alaspäin) ja sit blokki (R1) päällä + disarm (neliö) eli toimii samalla periaattella kuin counter mutta yrittää riisua vihun aseista ja saat kuolettavan iskun tehdä kohteeseen

Tais olla et ei alussa viel oo tota ennen kuin saa ton käyttöön,
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Noista hautojen ryöstelystä

Elikkä keräsin ne kaikki 6 osaa, jolla sai Altairin puvun. Healtti määrä nousi dramaattisesti, mutta yksi asia ketuttaa. Puku on musta! Vaikka siellä patsaan luona se oli valkoinen. Kokeilin käydä ostamassa uuden värin, mutta silti puku jatkuu mustana. Onhan tuo hieno, mutta valkoinen on pop
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

taas tuli pelattua lisää peliä ja nyt olen venetsiassa. Voisin jopa sanoa että on peli parantunut kun saa lisää taitoja.
Vankkurikohtaus oli todella hieno ja se altair kohta oli hämmentävä. Kuka se nainen oli siin? Oliko se siit ac1 kohdast mis altair säästi sen yhden naisen hengen? Ja tulihan niitä desmond kohtauksiikin ja oli aika paljon parempii kuin ykkoses. T4izuunille: todella tyhmää jos puku on musta koska mielestäni tuo valkoinen on assassiinien merkki- väri. (noi ostettavat puvutkin ovat paljon tyhmempiä kuin perus puku). Millos sen pistoolin sää?
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Tuli uncharted 2 hakattua läpi ja nyt tartteis saada uusi peli alle.Eli täytyy täällä kysellä kun kokemusta varmasti löytyy.Eli onko tämä peli paljon vaikeampi kuin uncharted?ja tarviiko tässä etsiä tiettyjä paikkoja ja haahuilla löytääkseen ne?Peli kuvaa tullut jonkun verran katsottua ja näyttää hyvältä mutta onko pelillisesti unchartedin tyyppinen vaiko ihan erilainen?Eli pääseekö tässä amatöörikin koko ajan eteenpäin vaiko jääkö helposti jumittamaan joka tehtävään?
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Olen päässyt Venetsiaan asti:
Kaupunkiin saapuessani ei kartalla näkynyt hautojen sijaintia. Täytyykö juonta mennä ensiksi eteenpäin vai löytääkö ne kellotorneihin kiipeämällä? Kiinnostaisi saada Altairin haarniska ennen juonen läpäisemistä.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Olen päässyt Venetsiaan asti:
Kaupunkiin saapuessani ei kartalla näkynyt hautojen sijaintia. Täytyykö juonta mennä ensiksi eteenpäin vai löytääkö ne kellotorneihin kiipeämällä? Kiinnostaisi saada Altairin haarniska ennen juonen läpäisemistä.

Mäkin ihmettelin tota mut se hautapaikka tulee näkyviin yhden tehtävän jälkeen.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Tuli uncharted 2 hakattua läpi ja nyt tartteis saada uusi peli alle.Eli täytyy täällä kysellä kun kokemusta varmasti löytyy.Eli onko tämä peli paljon vaikeampi kuin uncharted?ja tarviiko tässä etsiä tiettyjä paikkoja ja haahuilla löytääkseen ne?Peli kuvaa tullut jonkun verran katsottua ja näyttää hyvältä mutta onko pelillisesti unchartedin tyyppinen vaiko ihan erilainen?Eli pääseekö tässä amatöörikin koko ajan eteenpäin vaiko jääkö helposti jumittamaan joka tehtävään?

Jep samoilla linjoila. Tää ois muuten kiva tietää :)
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Olisi seuraavanlainen kysymys tästä jatko-osasta (niille, jotka ovat molempiin peleihin perehtyneet): Pelasin aikoinaan ekaa peliä, jossa kyllästyin totaalisesti siihen "toreilla" pyörimiseen, taskuvarkailuun yms. Se oli paikoin aivan kuolettavan tylsää meininkiä (tai sitten vain en osannut pelata peliä "oikein"). Samoin mulle jäi hämäräksi muutenkin se, että miksi pelissä oli joku tieteellinen kulma yms eli äijä meni "toiseen aikaan" tms..

Eli miten homma toimii jatko-osassa? Onko sama sapluuna tässäkin, vai onko pelaaminen nyt aivan erilaista? En luonnollisesti kaipaa spoilereita, mutta pientä osviittaa kuitenkin..

Eli onko tämä peli paljon vaikeampi kuin uncharted?

Uncharted 2 on kyllä "normal"-tasolla kohtuullisen helppo peli (ehkä muutamaa kohtausta lukuunottamatta). Eli se ei ehkä ole paras mittari vertailuun.. Mutta U2:ssa tuo vaikeustaso toimii, koska pelihän on seikkailua - ei ryppyotsaista rytistystä.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Elikkäs. Olen nyt löytänyt neljä "subject-16" puzzlea. Jokaisesta unlockautuu joku video (The Truth. tjs). Tietääkö joku että pitääkö noi löytää jossain järjestyksessä, vai tuleeko seuraava video automaattisesti?.

Olen nyt vetäny venetsiaan saakka main questia, ja olen kokonaan unohtanut sivuquestis.. PItäis niitäkin tehdä että peli ei mene kokonaan ohi in no time.

On se muuten ärsyttävää. Ostin sen 25k miekan (vai oliko kalliimpi? en muista), jonka saa venetsiasta (ainakin). Tehdessäni tehtävää yksi 5 hengen partio huomasi minut, ja vihollinen disarmas mut (otti mun miekan :D).. Taistelu oli lähellä vettä, ja vahingossa tönäisin miekankantajani veteen.. Arvatkaa paljon ketutti sen jälkeen... Onneksi
villasta saa kokoajan lisää rahaa..

Pakko sanoa että kaikki savupommit ja pistoolit ovat todella kätsyjä. Ja hyvä että muilla aseilla voi tapaa ne pääpahikset.

Yksi kysymys vielä. Onko Rooma mukana pelissä?
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Elikkäs. Olen nyt löytänyt neljä "subject-16" puzzlea. Jokaisesta unlockautuu joku video (The Truth. tjs). Tietääkö joku että pitääkö noi löytää jossain järjestyksessä, vai tuleeko seuraava video automaattisesti?.

Olen nyt vetäny venetsiaan saakka main questia, ja olen kokonaan unohtanut sivuquestis.. PItäis niitäkin tehdä että peli ei mene kokonaan ohi in no time.

On se muuten ärsyttävää. Ostin sen 25k miekan (vai oliko kalliimpi? en muista), jonka saa venetsiasta (ainakin). Tehdessäni tehtävää yksi 5 hengen partio huomasi minut, ja vihollinen disarmas mut (otti mun miekan :D).. Taistelu oli lähellä vettä, ja vahingossa tönäisin miekankantajani veteen.. Arvatkaa paljon ketutti sen jälkeen... Onneksi
villasta saa kokoajan lisää rahaa..

Pakko sanoa että kaikki savupommit ja pistoolit ovat todella kätsyjä. Ja hyvä että muilla aseilla voi tapaa ne pääpahikset.

Yksi kysymys vielä. Onko Rooma mukana pelissä?

11 DNA Sequence on menossa,eikä ainakaan vielä ole tietoa Roomaan matkustamisesta.Ehkä sitten loppupuolella siellä hoidellaan joku tyyppi.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

11 DNA Sequence on menossa,eikä ainakaan vielä ole tietoa Roomaan matkustamisesta.Ehkä sitten loppupuolella siellä hoidellaan joku tyyppi.

Itelläni tuli just viittaus ainakin matkustamisesta roomaan; en muista tarkkaa dna sequencea.
 
Ylös Bottom