Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed 2

Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Storesta löytyy kahteen kertaan nuo lataukset. Kokeile laittaa hakuun tuote jota etsit, löytyy listalta kahteen kertaan, Sama juttu brotherhoodin kanssa.

Just eilen nimittäin huomasin kun etsin noita AC pelejä.

Noniin, löytyihän se ongelma, kiitos :)
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Tulipahan itsekkin tämä hankittua ja nyt joku reilu 20h takana ja sequence 11:ssa eli loppupuolella. Odotukset oli kovat kun peliä paljon hehkutettu, mutta ehkä pienoinen pettymys minulle kuitenkin, varsinkin kontrollien osalta. Eli Eziolla mennään vaan R1 ja x pohjassa niin kiipee ja juoksee ja tekee kaiken, samoin taisteluissa counterilla saa lähes 90% vastustajista ja sitten loput väistää ja lyö, eli myös vaikeustaso mielestäni vähän alhainen, siis perus tehtävissä. Lisäksi kiivetessä/hyppiessä hieman epätarkka eli saattaa ottaa ylimääräisen hypyn johonkin suuntaan vähän liian herkästi ilman että tarkoituksella olisi ohjannut.

Muuten kyllä ihan ok avoin peli, paljon on tekemistä, itselleni jopa liikaa. Käytin alkuun heti monta tuntia aarteiden ja sivutehtävien kanssa ja nyt loppua kohden on alkanut puuduttaa kun kaikki ostettava ostettu ja rahaa "tili täynnä", sekä päätehtävänkin tehtävät hieman itseään toistavia. Juoni kyllä on erittäin mielenkiintoinen. Jos tekisin arvostelun niin 7½-8 antaisin.

Mulla toi GOTY versio, siinä ainakin pelattavaa riittävästi.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Tuli tuossa vetästyä eilen tämä viimeisiäkin rippeitä myöten läpi 100% Synciin asti ja platina trophy hommattua. Reilu 36h 30 min tuohon sai uppoamaan aikaa. Itsellä meinas alkupuolella kyllästys iskeä, noiden kotrollienkin puolesta. Oli muutaman viikon hyllyssä ennenkuin taas kipinä iski ja kun peli lähti kulkemaan niin siitä ei sitten voinut ihan heti lopettaakkaan. Aika helppo tuo kyllä loppupeleissä oli platina trophyn hommauskin. Muutama vaikeampi tehtävä tietysti joukossa. Aika paljon tosiaan toisti itseään, mutta loppupulolella homma kävi vähän mielenkiintosemmaksi. Tarina ihan mielenkiintonen. Ääninäytteli itseä pikkusen häiritsee, kun semmosta hoonoa Englantia Italian aksentilla. Sitten kun itse ymmärrän englantia paljon paremmin luettuna niin nuo tekstit on perseestä, kun lauseet jatkuu aina seuraavaan testiin ja seassa sitten sitä italian solkkausta. Kai se on osa sitä pelin tunnelmaa, mutta itse en tykkää. Pitää varmaan pelata tuo koko sarja sitten tarinan osalta uudestaan kun menee niin paljon juonesta ohi kun ei pysy oikein siinä sisällä.

Pitää varmaan pitää vähän taukoa ennenkuin lähtee Brotherhoodia pelaamaan, että jaksaa sitten taas tahkota kuin uutta peliä. 100% synciin ei muuten tarvinnut edes kaikkia aarteita etsiä, itsellä jäi suurin osa keräämättä. GOTY-versio oli itselläkin.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Myönnän etten jaksanu koko ketjua lukee ja veikkaan, että tästä on kyllä ketjussa puhuttu aiemmin, mutta silti.
Onko kukaan keksiny miten noita tarina tehtäviä pääsis pelaamaan uudestaan? Siis muulla tavalla kuin aloittamalla pelin kokonaan alusta.

Minun osaltani tämä pitäisi parhaan Assassin's Creedin pystiä, mutta tarinatehtävissä ei ole uudelleenpeluumahdollisuutta. Se on varmasti vain Ubisoftin koodausvirhe, eivätkä sitä näiden monien vuosien aikana korjanneet. Raivostuttavaa :mad:

Fly Swatter - trophyssä pitää potkaista vartijoita Flying Machinella lentäessä. No jos sitä ei tee siinä tehtävässä niin peli alusta tai Storesta lataamaan lisäosa johon kuuluu mm. vapaalentely flying machinella. Se maksaa 15€ ja sillä saa yhden läpipeluun.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Onko kukaan keksiny miten noita tarina tehtäviä pääsis pelaamaan uudestaan?
Ei valitettavasti. Se yksi Trophy on saavutettavissa pääpelin aikana vain yhdessä tehtävässä, ja jos sen siinä missaa, on vaihtoehtoina aloittaa koko AC2 alusta tai ostaa se maksullinen lisäosa.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Ääninäytteli itseä pikkusen häiritsee, kun semmosta hoonoa Englantia Italian aksentilla.
Eikös tätä pystynyt pelaamaan ihan aluperäisellä ääniraidallakin, eli hahmot solkkaavat ainoastaan italiaa? Poislukien tietenkin Desmondin ja kumpaneiden jutut.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Eikös tätä pystynyt pelaamaan ihan aluperäisellä ääniraidallakin, eli hahmot solkkaavat ainoastaan italiaa? Poislukien tietenkin Desmondin ja kumpaneiden jutut.

Eikös se mene niin, että jos valitset dubbauksen italiaksi, niin silloin myös Desmond ja muut puhuvat italiaa? Ja onkohan hyylisynkka sitten vähän pielessä, jos se on suunniteltu englannille?
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Eikös se mene niin, että jos valitset dubbauksen italiaksi, niin silloin myös Desmond ja muut puhuvat italiaa? Ja onkohan hyylisynkka sitten vähän pielessä, jos se on suunniteltu englannille?
Valitettavasti ei ole enää peli hyllyssä niin en voi testata. Sen vaan muistan, että jotenkin jäi tunne että Eziota englanniksi kuunnellessa oli sama fiilis kuin Resistance 2:n suomidubbauksella pelatessa.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Jou, ac2 tuli juuri vedettyä uudestaan läpi. Platina olis todella lähellä, muutama trophy pitäisi vielä hankkia. Elikkä ne 100 sulkaa ja 18 glyphiä tai mitä ikinä onkaan. Pitääkö noi sulat ja gylphit oikeesti vaan itse etsiä? Eikö mitään karttaa yms apukeinoja ole? Varmasti ollu aiheesta aikasemminki jo puhetta, mutta helpommin näin kysymällä jos joku viitsisi vastata. Kiitos.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Jou, ac2 tuli juuri vedettyä uudestaan läpi. Platina olis todella lähellä, muutama trophy pitäisi vielä hankkia. Elikkä ne 100 sulkaa ja 18 glyphiä tai mitä ikinä onkaan. Pitääkö noi sulat ja gylphit oikeesti vaan itse etsiä? Eikö mitään karttaa yms apukeinoja ole? Varmasti ollu aiheesta aikasemminki jo puhetta, mutta helpommin näin kysymällä jos joku viitsisi vastata. Kiitos.

Ilmeisesti pitää itse etsiä. Tosin jos nyt haluaa niin netistä löytyy kartat noihin. Ainakin omalla kohdalla glyphissä on pikku bugi firenzessä oli niin että en muista rakennusta mutta en saanut glyphiä luettua suoraan hetken kuluttua katsoin truth valikosta ja se oli sielä. Tipuin myös saman rakennuksen läpi koko pelimaailman alapuolelle eli joku bugi rakennuksessa oli. Peli maailman alapuolella oli näkymätöntä vettä johon hahmo jäi uimaan.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Itse koitan aina ilman apuja trophyt hommailla, mutta 100 sulkaa on kyllä liikaa kun ei tiedä mistä niitä etsiä. Jonkinlainen kartta pitäis mun mielestä olla että toi olis reilu trophy, eikös brotherhoodissa ole semmonen vai muistanko ihan väärin? Kiitti avusta kuitenkin.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Itse koitan aina ilman apuja trophyt hommailla, mutta 100 sulkaa on kyllä liikaa kun ei tiedä mistä niitä etsiä. Jonkinlainen kartta pitäis mun mielestä olla että toi olis reilu trophy, eikös brotherhoodissa ole semmonen vai muistanko ihan väärin? Kiitti avusta kuitenkin.

Brotherhoodissa voit ostaa räätäleiltä kartat sulkien sijainteihin. Ja Revelationsissa puolestaan täytyy itse ensin etsiä puolet (50) Animus fragmenteista (ne korvas edellisten pelien sulat), jonka jälkeen kaikki loput jäljellä olevat fragmentit ilmestyy kartalle. Mielestäni Revelationsin systeemi on paras: täytyy ensin nähdä hieman vaivaa löytääkseen osan, jonka jälkeen loput tulee näkyville.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Itse koitan aina ilman apuja trophyt hommailla, mutta 100 sulkaa on kyllä liikaa kun ei tiedä mistä niitä etsiä. Jonkinlainen kartta pitäis mun mielestä olla että toi olis reilu trophy, eikös brotherhoodissa ole semmonen vai muistanko ihan väärin? Kiitti avusta kuitenkin.

On noihin olemassa pieni apu tässä pelissäkin. Eli menet DNA:han ja haet sieltä ne sulat. Sinne tulee näkyviin, kuinka monta olet löytänyt tietyltä alueelta.

Esim. Jos siellä lukee Venetsian kohdalla San Marco District 8/10, niin sieltä puuttuu 2 sulkaa.

Ei tarvii ettiä niin suurelta alueelta :)
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Tulipas itsekkin huitastua peli läpi.
Mukavaa ja kepeää viihdettä aina muiden vääntöjen ohessa. Pitänee tästä tuo platina hommata, kun kohtuu helpolta vaikuttaa.

Ensimmäiseen osaan verrattuna peli oli todella hyvä, se jos mikä oli saman toistamista.
Tässä oltiin kehitytty jo monta askelta eteenpäin.

Semmoista tässä tovin pähkäillyt, että kannattaako minun koittaa näitä välijulkaisuja (Brotherhood & Revelations) vai siirtyä suoraan kolmosen pariin? Mielipiteitä?
Joka tapauksessa salamurhaseikkailut saavat nyt vähän aikaa jäädä ja on aika kokeilla muuta peliä :)
 
Assassin's Creed 2 [PS3]

Semmoista tässä tovin pähkäillyt, että kannattaako minun koittaa näitä välijulkaisuja (Brotherhood & Revelations) vai siirtyä suoraan kolmosen pariin? Mielipiteitä?
Joka tapauksessa salamurhaseikkailut saavat nyt vähän aikaa jäädä ja on aika kokeilla muuta peliä :)
Oma mielipiteeni on tähän että jättäisin revelationsin pelaamatta. Tietty, eri tarinahan siinä on sun muuta. Mutta omasta mielestä alko olemaan jo brthoodin toistoa. Ei mitään mullistavan uutta jippoa liikkeisiin sun muihin. Se söi oman peli-innon. Ja keskenpä seki on vielä vaikka julkasuksi tuli hankittua..
 
Ylös Bottom