Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09: 2vs2 Tutkapari -liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lagittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09: 2vs2 Tutkapari -liiga

Saako tässä pelata yhdellä pleikkarilla, eli tarviiko molempien käyttäjillä olla pelissä mukana?

Ollaan mietitty kyseistä asiaa, mutta päätettiin että ei. Kaikkein selvintä on kun porukka pelaa omalta pleikkariltaan omalla tagilla.

Ensimmäisen viikon otteluohjelma löytyy ensimmäisestä viestistä! Ilmoittakaa otteluiden tulokset seuraavassa muodossa (esimerkki):
Keskiviikko 22.4: Anakonna85 & Nautaeläin 4 - 3 Kurhela & Bluefox9.

Tuo päivämäärä on siis se, joka on merkitty otteluohjelmaan. Tämä ei siis välttämättä ole itse pelipäivä. Päivämäärän ilmoittaminen on tärkeää, koska otteluiden tulokset merkataan sivuille päivämäärien mukaan!

Muistakaa myös lukea tuo ensimmäinen viesti läpi, se on päivittynyt melko paljon alkuperäisestä. :D

Otteluiden tuloksille avattiin oma ketju!! Tulokset merkitään siis tänne. Kyseisessä ketjussa on näkyvissä myös otteluohjelma. Huomioikaa tuloksien merkitsemistapa :)

Elikkä tänään pitää toi eka peli pelata vai??? Täytyykö olla just 1800, mitä tuolla sivuilla lukee

Ovatkos qolazor & Truecorb tänään linjoilla ja jos niin mihin aikaan suunnilleen? Jos nyt yrittäisi sen pelin pelata tänään eli edetä jotakuinkin tuon otteluohjelman mukaan... Tätä kautta nyt kyselen kun ei tuo ircin käyttö ole itselle mitenkään erityisen tuttua hommaa :D

Tätä kautta nyt kyselen kun ei tuo ircin käyttö ole itselle mitenkään erityisen tuttua hommaa :D

Jos minäkin osaan, niin varmasti luonnistuu sultakin (ekaa kertaa käytän nyt myös). Tosin en ymmärrä, miksi tuo heittää minut servulta pois aina välillä :) .

Olen irc:ssä kytännyt nyt puoli yhdestä asti, mutta Itse rauhoitun nyt Veikkausliigan katseluun seuraavaksi kahdeksi tunniksi ja vartiksi. Toivottavasti saadaan nyt pelattua sitten mahdollisimman nopsasti 20.45 jälkeen, sillä olisi kiva ehtiä katsomaan myös Allsvenskania.

nautaelain ja laitosmies tulkaapa tuonne irc hommaan, webirk.dy.fi sinne saadaan sielä sovittua, mulle käy tänään 21 jälkeen. toiv muillekin. ellei niin huomenna! toivottavasti ei aiheuta vaikeuksia vaikka joutuu päivällä sinne tai tänne siirtelee...

Joo siis kunhan aina viikottaiset 3 matsia pelaa viikon aikana. Noi päivät on vaan ton league republicin takia. Mut ilmottakaa se otteluohjelmaan merkitty päivämäärä kun ilmoitatte tuloksia. Kiitos :)

Eli ei tarvitse olla 1800 eikä juuri sinä päivänä, mutta ne kolme peliä pelattuna ennen seuraavaa viikkoa.

nautaelain ja laitosmies tulkaapa tuonne irc hommaan, webirk.dy.fi sinne saadaan sielä sovittua, mulle käy tänään 21 jälkeen. toiv muillekin. ellei niin huomenna! toivottavasti ei aiheuta vaikeuksia vaikka joutuu päivällä sinne tai tänne siirtelee...

Mä tuun nyt PS3:lle et lähetä pleikal sit viesti ku aletaan pelaa

voi reikä!:mad: nyt sitten kosahti kone! no qola ja mää näköjään ei sitten voida pelata... :mad::mad:

Toivottavasti päästäisiin Lateksiin ja DonKamenin kanssa sitten edes huomenna jossain välissä pelaamaan tuo ottelu pois alta. Heittäkää nyt jotain aikaa, milloin tämä peli olisi huomenna mahdollista toteuttaa.

Kaikille muutenkin tiedoksi, että minulla on ainakin yleensä aina päivisin aikaa välillä 8.00 - 18.00. Sitten sen jälkeen ei oikein aina varmuudella tiedä, missä sitä oikein ollaan. Ja sitten perjantaina alkaakin kiekkoilun MM-kisat (eka peli 17.00 ja kakkoselta 18.00, toka 21.00), eli silloin on illoilla mahdollista pelata vain ja ainoastaan otteluiden välissä ja tästä en tingi :D . Eli siinä taitaisi olla jotain puoli tuntia aikaa illoilla, mutta se riittää.

Ylös Bottom