Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09: 2vs2 Tutkapari -liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lagittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09: 2vs2 Tutkapari -liiga

No voi paska ku toi anakonna ei tullu sit klo 21.00 Pleikalle ni me ei voitu pelata sitä ekaa pelii. Ja tänään sitte tajusin et en voi pelata sitä pelii ku vast illal joskus 21.00- 22.00 et mä tuun sit sillo pleikalle ja toivoisin että siellä olis nyt anakonna ja bluefox ja kurhela. Eli mulle käy heti ku tuun himaan eli klo 21-22

No voi paska ku toi anakonna ei tullu sit klo 21.00 Pleikalle ni me ei voitu pelata sitä ekaa pelii. Ja tänään sitte tajusin et en voi pelata sitä pelii ku vast illal joskus 21.00- 22.00 et mä tuun sit sillo pleikalle ja toivoisin että siellä olis nyt anakonna ja bluefox ja kurhela. Eli mulle käy heti ku tuun himaan eli klo 21-22

tulkaa sinne web irkkiin... mut joo kyllä mulle tuo 21-22 käy tänään...

nii ja eka peli meillä olis penguin & laitosmiestä vastaan.. ja huomiseks vasta se kurhela & bluefox..

nii ja eka peli meillä olis penguin & laitosmiestä vastaan.. ja huomiseks vasta se kurhela & bluefox..

Kai oot hieman lukenut noita aiempia viestejäkin, eli noiden otteluiden järjestyksellä ei ole niin väliä:
Joo siis kunhan aina viikottaiset 3 matsia pelaa viikon aikana. Noi päivät on vaan ton league republicin takia. Mut ilmottakaa se otteluohjelmaan merkitty päivämäärä kun ilmoitatte tuloksia. Kiitos :)

Eli ei tarvitse olla 1800 eikä juuri sinä päivänä, mutta ne kolme peliä pelattuna ennen seuraavaa viikkoa.

Mites muuten arvon ylläpitäjät ovat reagoimassa tuohon yhden parin tippumiseen? Lienee pitäisi saada uusi pari mukaan jo tällä viikolla, jotta ei jäädä samantien aikataulusta jälkeen.

voi reikä!:mad: nyt sitten kosahti kone! no qola ja mää näköjään ei sitten voida pelata... :mad::mad:

Eli qolazor ei halua pelata kenenkään muun kanssa? Tässä on nyt kaks vaihtoehtoa:
1)Qolazor hankkii uuden parin, jos haluaa
2)Pitää saada kokonaan uusi pari turnaukseen

Eli qolazor, jos haluat jatkaa jonkun muun kuin truecorbin kans se on mahdollista, mutta ilmoita mahd. pian jos et jatka, jotta saadaan uusi pari tilalle.

Mul on nyt kone paskana ni sovitaan se nyt ja tässä että kaikki on pleikal klo 21.30 pelaamassa NHL 09:ä...

Pistäkää vaikka Donkamenille yv:tä ku sitä ei oo onlines koko viikkona näkynyt ni voidaan pelaa. Jos nyt luet tätä ni äkkiä pelaamaan sieltä:mad:

Pistäkää vaikka Donkamenille yv:tä ku sitä ei oo onlines koko viikkona näkynyt ni voidaan pelaa. Jos nyt luet tätä ni äkkiä pelaamaan sieltä:mad:

Sori joo. Ollu pleikkari asentamatta pöydällä. Oon huomisest lähtien aktiivisesti online. Ei sul sattuis olee mesee ku et tuol irc-kannullakaa nähtävästi pyöri?

Lagittaja etsii uutta paria. Mielummin joku joka ei vingu koko aikaa ja lähde peleistä pois.

Ehdotus matsisopimisista:
Joku ylläpitäjä tekee pleikalla chathuoneen ja laittaa nimeks vaikka "2vs2 tutkapari liiga" ja kutsuu kaikki pelaajat sinne ja sielä vois sopii matseja eli menee sinne aina kun haluu peliä.

Voi muutki sen tottakai tehdä. Lisäilkää mua kaverilistoille niin voin toteuttaa ton.

Lagittaja ja qolazor yhdistävät voimansa. Philadelphia Flyers vapaana halukkaalle parille.

Ylös Bottom