Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jep, eli askarruttaa, että miten toi kahakka oikein toimii? Aseita voi valita todella vähän (kaksi rynnäkkökivääriä ja yksi pistooli.) Onko jotain konstia saada aseita enemmän siihen valikkoon?
Jep, eli askarruttaa, että miten toi kahakka oikein toimii? Aseita voi valita todella vähän (kaksi rynnäkkökivääriä ja yksi pistooli.) Onko jotain konstia saada aseita enemmän siihen valikkoon?
Joo, kahakka on botteja vastaan. Ärsyttää vaan kun oon hangannut sitä monta kertaa, mutta aseita ei ole kuin kaksi, vaikka paikkoja on kymmenille. Jos jollakulla olisi kokemusta niiden hankinnasta, voisi vinkata vähän.
E. Niin, ja myös nuo asetukset ovat rajatut, mm, tehtävien aikarajoja ei voi muuttaa.. Onko se tehty vain vasemmalla kädellä, vai miten niitä aseita saa lisää ja asetuksia muokata?
Pelasin pelin läpi mutta single player completion on vain 42%. Onko niin että tuo perustaa vain single playerin trophy määrään?
Vastasin jo privalla, mutta laitan nyt tännekkin ettei kenenkään tarvitse turhaan vastata. Eli jos se on britti, niin pitäis toimia. Luulin silloin ettet yhtään tiennyt mistä se oli, mutta nyt uudestaan luettuani huomasin, että mietit oliko se britti vaiko pegi. Mun moka siis.Pitääkö paikkansa, että pelin lisäosa paketteja ei pystyisi ostaamaan pelin brittiversioon jossa on suomitekstit ja itsellä käytössä eu tunnus? Olisin peliä siis vaihtamassa pois, ja minulle ilmoitettiin tuollainen tieto. Peli kyllä aina ehdottaa, että "osta se ja se lisäosa". Eli tuohon olisi mukava saada joltain varmistus![]()
Jos epäilyttää, tarkista pelilevystä ja/tai pelikotelon kyljestä pelin tuotekoodi. Jos Storen tuotekuvauksessa mainitaan eri tuotekoodi, ei se sovi versiollesi, vaan joudut mahdollisesti ostamaan UK Storesta kyseiset lisärit.Pitääkö paikkansa, että pelin lisäosa paketteja ei pystyisi ostaamaan pelin brittiversioon jossa on suomitekstit ja itsellä käytössä eu tunnus?
Pitääkö paikkansa, että pelin lisäosa paketteja ei pystyisi ostaamaan pelin brittiversioon jossa on suomitekstit ja itsellä käytössä eu tunnus? Olisin peliä siis vaihtamassa pois, ja minulle ilmoitettiin tuollainen tieto. Peli kyllä aina ehdottaa, että "osta se ja se lisäosa". Eli tuohon olisi mukava saada joltain varmistus![]()