Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

mien kyllä tuossa edelleenkä kovin kummosta eroa 09:ään nää.. 360 driblaus ei ainaka saa peliä erilaiselta näyttämään mut niihän ne jaksaa väittää että se sitte pelatessa tuntus.. saa nähä.. ei vaan kuulosta mun mielestä edes ideatasolla mitenkä kovin mullistavalta asialta..

mien kyllä tuossa edelleenkä kovin kummosta eroa 09:ään nää.. 360 driblaus ei ainaka saa peliä erilaiselta näyttämään mut niihän ne jaksaa väittää että se sitte pelatessa tuntus.. saa nähä.. ei vaan kuulosta mun mielestä edes ideatasolla mitenkä kovin mullistavalta asialta..

Ei ne pelit nyt niin paljon vuodessa muutu, että sen eron videoista näkis ainakaan mitenkään hirveän helposti. Pelatessa näkee itse (kuten mainitsitkin). Toivottavasti fixaavat tuon tuuletuksen jälkeisen hölmöilyn videossa ( 1:15 - 1:17). Ja tuskin tämä on vielä täysin 100% valmis tuotos.

Mielestäni fifa 09 oli jo erinomainen peli, joten on vaikea lähteä sitä muuttamaan näkyvästi paremmaksi.
Nämä 360 driblaus ja vapari kuviot ovat erinomaisia lisäyksiä, mutta tuntuu, että fifalla on sama ongelma kuin ea:n nhl:ä.
Molempien 09 versio oli loistava, jonka vuoksi sitä ei uskalleta muuttaa radikaalisti.
Pakko-ostos tämä on silti.

PS. Haluaisin fifan panostavan tunnelmaan otteluissa, jotta konetta vastaan olisi vihdoinkin mielekästä pelata.

Videosta jäi päällimäiseksi huolen aihe. Prässäys edelleen liian helppoa. Nappi pohjaan ja iholla ollaan. Plussana mainitsen että pallo tuntui olevan enemmän irrallaan pelaajasta jolla se oli hallussa.

Oli kyllä mulle aika paha pettymys tuo video! Peli näytti täsmälleen samalta kuin 09 ja 360 driblauksesta ei tietoakaan tuossa videossa! Ja juuri tuollaiset lagit (mikä tässä taidettiin aikaisemminkin jonkun viestissä kuulla) ärsyttävät todella paljon realistisuus laskee heti alaspäin tuollaisista

Muistakaa ihmiset, että tämä tuskin oli vielä 100% valmiista pelistä! Kyllä nuo pikkuviat tullaan vielä korjaaamaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oli kyllä mulle aika paha pettymys tuo video! Peli näytti täsmälleen samalta kuin 09 ja 360 driblauksesta ei tietoakaan tuossa videossa! Ja juuri tuollaiset lagit (mikä tässä taidettiin aikaisemminkin jonkun viestissä kuulla) ärsyttävät todella paljon realistisuus laskee heti alaspäin tuollaisista

Pyh. Todellakin näytti erilaiselta kuin 09. Kyllä sen huomaa selvästi että jotain muutoksia siellä on tehty, ei tosin niin radikaaleja. Ja tuo ei tosiaan ole vielä se 100 % versio (varmaan).

PS. Oisivat muuten voinut tehdä jotain noille maalin jälkeisille tuuletuksille... jotenkin se on vaan niin hölmön näköstä. Vois tehä samalla tavalla kun pessissä ne tuuletukset, tosin siitä varmaan tulis hirvee kina että FIFA matkii pessiä ym.

Itse ainakin innostuin, näytti paljon paremmalta ja sulavammalta.
Varmasti huonoja puolia vielä löytyy kuten kaikista peleistä, mutta pelillisesti näytti paremmalta kuin 09.
Grafiikat ja muut varmasti vielä paranevat, täytyy muistaa että peli on vielä kesken.
Pelaajien liikettä ja peliä kun seuraa niin tilanteetkin näyttivät aivan erilaisilta kuin mitä perustilanteet oli fifa09:ssä, näin ainakin omasta mielestä.

No anna nyt vähän perusteluja... :confused: ;)

no just se tuuletus, miten tyhmästi se ukko siitä nous pystyyn. FIFA09:ssä se sentään nousee tuossa tuuletuksessa ihan luonnollisen näköisesti pystyyn.. grafiikat oli samaa huttua, kuin 09, eli ihan tarpeeksi hyvät. sitten, kun se peli meni tauolle, niin siinnä oli se katko, ennen ku tuli se välianimaatio, joka oli muuten täysin sama, mikä tulee myös FIFA09:ssä siis ei vit*u oikeesti. pelkkää kusetusta EA:lta tää on ollu. piti olla semmoset välianimaatiot, ettei tuu niitä viiveitä mikä tos tuli, ja eipä näkyny tuossa videossa semmosta. miks vitussa ne ei oo etes tehny uudenlaisia animaatioita? noi samat pyöri jo FIFA08:ssa... silti peli tulee hommattua, varmaan vasta jouluna. toivottavasti etes se manageri mode on semmonen mitä EA on meille luvannut....

pelilliset erot huomaa varmaan sitten, kun peliä pääsee pelaamaan, koska imo ne tyypit jotka sanoo, että FIFA09 on pelillisesti samallainen kuin 08, niin ne tyypit eivät ole pelannu ihan IRL futista. jos on pelannu oikeeta futista, niinku minä pelasin 9vuotta, nii kyllä siinnä sitten ne uudistukset huomaa.

Voisit ottaa Nikezu huomioon sen että tossa clipissä peli ei ole lähellekkään valmis.

Itse ainakin innostuin, näytti paljon paremmalta ja sulavammalta.
Varmasti huonoja puolia vielä löytyy kuten kaikista peleistä, mutta pelillisesti näytti paremmalta kuin 09.
Grafiikat ja muut varmasti vielä paranevat, täytyy muistaa että peli on vielä kesken.
Pelaajien liikettä ja peliä kun seuraa niin tilanteetkin näyttivät aivan erilaisilta kuin mitä perustilanteet oli fifa09:ssä, näin ainakin omasta mielestä.

Oikein. :p

Mun mielestä peliin pitäis tulla enemmän customointimahdollisuuksia ihan näihin ei pelillisiin asioihin. Jonnekkin sinne asetuksiin esim. kohta mistä voi määrittää mitä animaatioita näytetään. Mulle ei tarvis näyttää ainuttakaan. Pelissä vois olla vaikka väriteemoja. Jonku joukkueen teema. Harjottelukenttä pitäis pystyy poistamaan taustalta. Sinne vois sitte mennä jostain jos haluaa. Tuntuu hidastavan liikkumista liikaa valikoissa. Online-lobbyjen monipuolistaminen; manuaalipelaajille oma osio. Eri tasosille joukkueille omat pelit. Ei aina kiinnosta pelata vaa Manuu tai Barcaa vastaa. Exibition pelissä jos menee jatkoajalla rankkareille, ei voi poistua pelistä. Rankkarikisa on pakko pelata loppuun. Yksikertasesti mitä ******?!

Mun mielestä peliin pitäis tulla enemmän customointimahdollisuuksia ihan näihin ei pelillisiin asioihin. Jonnekkin sinne asetuksiin esim. kohta mistä voi määrittää mitä animaatioita näytetään. Mulle ei tarvis näyttää ainuttakaan. Pelissä vois olla vaikka väriteemoja. Jonku joukkueen teema. Harjottelukenttä pitäis pystyy poistamaan taustalta. Sinne vois sitte mennä jostain jos haluaa. Tuntuu hidastavan liikkumista liikaa valikoissa. Online-lobbyjen monipuolistaminen; manuaalipelaajille oma osio. Eri tasosille joukkueille omat pelit. Ei aina kiinnosta pelata vaa Manuu tai Barcaa vastaa. Exibition pelissä jos menee jatkoajalla rankkareille, ei voi poistua pelistä. Rankkarikisa on pakko pelata loppuun. Yksikertasesti mitä ******?!

Voi kuinka totta. Olenkin tästä maininnut jo pelin foorumilla. Mutta tuskin kehittäjät sitä paljoa lukee, tuntuu etteivät lue ollenkaan. n.98% onlinepeleistä jotka olen pelannut, vastustaja on ottanut ManUn, Barcan, Interin, Chelsean tai Real Madridin. Joukkueiden tähtiarvoon perustuvat filtterit olisivat jees, tai sitten samankaltainen lobbysysteemi.

Tänä vuonnahan se vasta perseestä onkin kun kaikki haluu olla real.
Kyllä nillä kovilla jengeillä on kiva pelata välillä, mutta parhaat pelit on keskitason joukkueita vastaan.

"Old build has 360 slow dribbling but not 360 degree sprinting which is disappointing but I'm told this will probably change"

Toi twittaus iski silmään. Voiko olla mahdollista, että se 360 uutuustsydeemi koskis vaan kikkoja L2 pohjassa!? Voi olla, että olen luonut itse näitä pilvilinnoja, mutta jotenkin mulle on jääny sellainen kuva, että kaikki liikkuminen ois uusittu..

"Old build has 360 slow dribbling but not 360 degree sprinting which is disappointing but I'm told this will probably change"

Toi twittaus iski silmään. Voiko olla mahdollista, että se 360 uutuustsydeemi koskis vaan kikkoja L2 pohjassa!? Voi olla, että olen luonut itse näitä pilvilinnoja, mutta jotenkin mulle on jääny sellainen kuva, että kaikki liikkuminen ois uusittu..

Niin mäkin olen kyllä luullut että olisi 360 dribblaus joka liikkeillä, mutta ehkä sitten valmiissa versiossa. Toivon.. :o

NHL-sarja myy täällä varmaan luokkaa 5-10 x FIFA:t, joten tässä syy ero lokalisointiin.

Fifa 09 oli myydympi peli suomessa kuin Nhl 09.:p Ihmettelen miksi mut kyllä on hieno juttu kun Tim Sparv on Fifa 09:ssä. Ja myös perparim hetemaj on siinä(kokonaisuus 68)

Ylös Bottom