Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophyt mennyt pelaamisen edelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dr_Gred
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dr_Gred

New Member
Mitä nyt tässä tullut jonkin verran luettua niin minusta vähän tuntuu että porukka pelailee trophyjen takia pelejä?! :D Kysytään "onko pelissä trophyt" vastataan "on" "no perkele sittenhän pakko ostaa peli"

Sitten tehdää ketjuja joissa sovitaan että hankitaan trophyjä! Saanko kysyä MIKSI?! Eikös ne olisi tarkoitus kerätä reilusti?!

Moni pelaa uudelleen pelejä jotta saisi trohyjä vaikka koko peli ei kiinnostaisi vittuakaan.
No kaikkihan saa tehdä miten haluaa mutta tuntuu jotenkin että osa pelaajista pelaa trophyjen takia. Sitten johonkin burnouttiin ostetaan joku turha kamera ja tuhlataan rahaa jotta saisi turhan platina trophyn. :confused: Ymmärtäisin jos näistä olisi oikeasti jotain hyötyä tai jtn.

Joku muistaakseni sanoikin täällä että "Eihän me enään pelata pelkän peli-ilon takia vaan sen takia, että saisimme siitä jotain pokaaleja"

-H

Vastaus: Trophyt mennyt pelaamisen edelle?

Se on hienoa kun on paljon trophyi.
joo kameran hinnalla saa pelin josta saa paljon enemmän trophyi kuin vaan burnoutin pronssin ja sit sen platinan siks se on aika huono investointi ellei muuta käyttöä ole.

Eikös tämä ole aika mieletön väite? Tuskin kukaan ostaa täysi hintaista peliä pelkästään trophyjen takia. Ja tuohon, että pelaa pelin uudelleen vaikkei vittuakaan kiinosta koko roska, niin sehän on selvä: olet pettynyt tuotteeseen, haluat rahoille vastinetta, keräät sitten trophyt :) Itse en osta pelejä trophyjen takia paitsi Linger In Shadows 3e! :eek:

juu, aika tyhmää, kun pitää ihan ostaa pelejä, että saisi trophyjä. joku/jotkut KFIN jäsenet tais heti rynnätä kauppaan ostamaan Unchartedin, kun siihen tuli trophyt. aluks ku nää trophyt tuli, niin olin ihan koukussa niihin. onneks kaveri sano että menee sulla jo yli, niin lopetin niiden kokoaikaisen hunttauksen. Ite keräilen peleistä trophyjä sen jälkeen, kun oon pelaillu vähän sitä tarinaa eteenpäin. sitten rupean kattelemaan, että mitkä olis helppo suorittaa.

Eip. Edelleen on se pelaaminen pääsijalla. Ensin koko peli läpi rauhassa ja sitten voi alkaa keräilemään niitä pystejä, jos jaksaa.

En tiedä, mutta toivon näin. Silloin voi jo vähän herätä ja kysyä itseltään, että onko ihan fiksua tuhlata 60e johonkin virtuaali palkintoihin josta et saa mitään konkreettista hyötyä. :rolleyes:

Hyvistä peleistä voisi intoa löytyä hankkimaan trophyja, mutta näistä psn peleistä jota meidän sale herra kerää:D ovat ihan turhia...

Hyvistä peleistä voisi intoa löytyä hankkimaan trophyja, mutta näistä psn peleistä jota meidän sale herra kerää:D ovat ihan turhia...

Vedetään nyt ihan ot:ksi, mutta PSN pelit ovat hauskoja ja ennenkaikkea painotan sanaa halpoja ja niissä nyt sattuu vain olemaan trophyt... :)

Eip. Edelleen on se pelaaminen pääsijalla. Ensin koko peli läpi rauhassa ja sitten voi alkaa keräilemään niitä pystejä, jos jaksaa.
Täysin samaa mieltä!

Harvemmin niitä vaan jaksaa kauheasti keräillä. Useimmista peleistä saan n. 20-40 % Trophyista ja siihen se yleensä jääkin. Mutta olen mä sentään yhdestä pelistä saanut Platina Trophyn :)

http://www.konsolifin.net/bbs/yhteiso-trophy-support-%5Bps3%5D-foorumi/67781-mista-helppo-platinum.html

Mikä juttu tää nyt sit on olevinaan?

Kyllähän siisn se trophyjen hunttaaminen on välillä ihan kivaa, mutta tuntuu vaan että joillaki menee yli...

Nämähän sinä mainitsitkin aloitusviestissä, eli kyllä poikkeuksiakin löytyy. :) Mutta jos ihmisellä on aikaa ja rahaa niin mikäs siinä ostaa vaikka kaikki pelit trophyjen takia, se olisi jo niin sairasta, että hoitojonoon pitäisi jo viedä...

http://www.konsolifin.net/bbs/yhteiso-trophy-support-%5Bps3%5D-foorumi/67781-mista-helppo-platinum.html

Mikä juttu tää nyt sit on olevinaan?

Kyllähän siisn se trophyjen hunttaaminen on välillä ihan kivaa, mutta tuntuu vaan että joillaki menee yli...

itse kiinostaa vaan hyvien pelejen platinumit jotka saadaan helposti. en tuolta muista tykkää
kun R5

Ja mitä se teihin vaikuttaa jos toinen tykkää huntata?

Nyt sitä taas koitetaan "mitä se teille kuuluu?" ´No eihän se perjaatteessa kenellekkää kuulu miten rahanssa käyttää, mutta kai me nyt saadaa siitä teille nauraa ku teette aiheenki tänne. :)

Nyt sitä taas koitetaan "mitä se teille kuuluu?" ´No eihän se perjaatteessa kenellekkää kuulu miten rahanssa käyttää, mutta kai me nyt saadaa siitä teille nauraa ku teette aiheenki tänne. :)

Nauraa teille ? en kyllä nää siinä mitää nauramista:rolleyes:

Ei siinä mitään naurettavaa ole vaikka tekee ketjun jossa kyselee helpon platinan perään. Jos tykkää hunttauksesta niin miksei? Kyllä minäkin osallistuin SingStar trophyjen horotus-ketjuun ja autan muita pelaajia online trophyissä jos vaan mahdollista. Mutta kuten sanoin itse en ole hulluna pyttyjen perään. Keskustelu on muuten mennyt aika pahasti hakoteille alkuperästä, mutta siitä viis :)
edit: Ja Potilas koita sitten hillitä itsesi, ettet taas aloita jotain kuittailu sotaa ja löydä seuraavaksi itseäsi taas banskusaarelta... :)

[OT]
Ja muutenkin noiden platinum-pystien saavuttaminen pitäis oikeestikkin olla saavutus, eikä mikään helppo yhden päivän juttu.
[/OT]

Mun mielestä noi trophyjen idea on koukuttaa pelaajia pelaamaan enempi ja kauvemmin yhtä peliä. Omalla kohalla toi koukutus on jossai määrin toiminu. Meinaan on se siistiä saada joku virtuaali pytty, jos siitä on joutunu taistelee esim kz2 verkkopeleistä saatavat pytyt :D Mutta joo en mä ite kyl osta niit pelejä noide pyttyjen takia. Pelin pitää iskeä jotenkin et se on ostamisen arvonen ;) Niin ja onhan se halpa kikka saada lisää kestoa peliin, mutta keinonsa kullakin :D

Ylös Bottom