Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ModNation Racers [PS3]

Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Pystyykö julkaistua rataa muokkaamaan julkaisun jälkeen, siis omaa?
Julkaisin yhden radan ja huomasin siinä pari huonoa kohtaa ja nyt pitäis vähän muuttaa :D

Tietysti voi poistaa ja julkaista uudelleen, mutta sillonhan menee lataukset ja muut pois, eikö?

Ei pysty muokkaamaan muuten kuin perumalla julkaisun... tilastot latauksista jne nollautuu, saadut pisteet säilyy (pitäis itsekin korjata pari rataa & tehdä pari ehkä kokonaan uudestaan, mutta taidan säästää sen homman myöhemmäksi - tuli 10 000 luomispistettä täyteen, niin aukes lisäpaikkoja 10 kpl [eikä 5, niin kuin aiemmin luulin], eli 10 000 luomispistettä = 50 julkaisupaikkaa).

Tuota jälkikäteen korjausmahdollisuutta on moni kyllä toivonut, ehkä joskus myöhemmässä päivityksessä sitten...
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Ei pysty muokkaamaan muuten kuin perumalla julkaisun... tilastot latauksista jne nollautuu, saadut pisteet säilyy (pitäis itsekin korjata pari rataa & tehdä pari ehkä kokonaan uudestaan, mutta taidan säästää sen homman myöhemmäksi - tuli 10 000 luomispistettä täyteen, niin aukes lisäpaikkoja 10 kpl [eikä 5, niin kuin aiemmin luulin], eli 10 000 luomispistettä = 50 julkaisupaikkaa).

Tuota jälkikäteen korjausmahdollisuutta on moni kyllä toivonut, ehkä joskus myöhemmässä päivityksessä sitten...

Toivottavasti joskus tulee :rolleyes: Heittelee muuten tosi paljon ratojen taso, välillä joutuu pelaan sellasta kuraa, ettei varmaa ollenkaa testattu.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Pelintekijät ovat juuri nostaneet luomuksista saatavien pisteiden määrää, itsellä luomispisteet hyppäsivät 10 000:sta ---> 167 000:een. Ilmeinen korjaus siis 250 000 luomispistettä-trophyyn, ja mikä mukavinta tämä korjaus toimii sekä takautuvasti että nostaa samalla kokonaiskokemuspisteiden määrää (jonka korkeudesta jotkut myös valittivat paljon).
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Pelintekijät ovat juuri nostaneet luomuksista saatavien pisteiden määrää, itsellä luomispisteet hyppäsivät 10 000:sta ---> 167 000:een. Ilmeinen korjaus siis 250 000 luomispistettä-trophyyn, ja mikä mukavinta tämä korjaus toimii sekä takautuvasti että nostaa samalla kokonaiskokemuspisteiden määrää (jonka korkeudesta jotkut myös valittivat paljon).

Lasku 2,500 siitä trophystä ois ollu parempi kun Total XP:hen kajoaminen. En tälläkään menolla tule koskaan saavuttamaan 250 000 XP :D No, eipähän ole tullut koskettua tähän peliin XP Seriessin ärsyttävien bugien takia pitkään aikaan. Taitaa jäädä vielä hyllyyn pitkäksi aikaa kunnes nekin korjataan.

E: No niinpä, minä sain "vain" 20 000 Create XP:tä :( eipähän ollut hirveästi vaivaa nousta lvl 23 -> lvl 25.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Kerrankin on kuunneltu pelaajia ja on tulossa päivitys, joka antaa todella paljon. Tämä on harvinaista. Yleensä pikkujuttuja korjaillaan ja pelaajat jäävät kitisemään. Kiitokset modnation tiimille. En ollut alkujaan uskoa silmiäni kun luin tota listaa. Täydellistä.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

On se vaan väärin. Jos tämän nimi olisi Mario Kart: Jotain ja julkaisijana Nintendo, pidettäisi peliä koko genren ylivoimaisena kurkona (kerrankin ansaitusti, tai no, ei ylivoimainen, CTR on ihan siinä kannoilla, rataeditori vie vaan MNR:n hiukan edelle) ja myyntejä olisi se 30 miljoonaa. Nyt peli on se joku läppä LBP-kopio sillä läppä-PS3:lla.:(
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Kerrankin on kuunneltu pelaajia ja on tulossa päivitys, joka antaa todella paljon. Tämä on harvinaista. Yleensä pikkujuttuja korjaillaan ja pelaajat jäävät kitisemään. Kiitokset modnation tiimille. En ollut alkujaan uskoa silmiäni kun luin tota listaa. Täydellistä.

Päivitys on nyt ollut vuorokauden jaossa, ja kuten yleensäkin päivityksissä jotain korjataan & jotain hajotetaan: kokemussarjaa & -kisoja ei kannata pelata ennen kuin saavat PS3:n jäädyttävän bugin korjattua. Virallista tietoa tuolla:
Re: Can't race online in XP race now since the pat... - Official PlayStation® Community -PlayStation.com
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tuo Casual-taso kuulostaa ainakin alustavasti hyvältä. Olen pelannut tätä hävettävän vähän, mutta tuntui että tekoäly oli hiukan liiankin "hyvä" (tai epäreilu), vaikka oltiin vasta ekoissa radoissa.. Mutta täytyy nyt itse testata ennen sen suurempia spekuloita.

Yllättävän vähän peli on tosiaan ollut tavallaan otsikoissa, vaikka on lopulta paljon monipuolisempi kuin Mario Kart Wii (mikä on kyllä pirun hauska karting-peli, ei siinä mitään). Mutta toisaalta näitä autopelejä tulee koko ajan niin pirun paljon (nimimerk. Blur:kin hyllyssä vielä).
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tuo Casual-taso kuulostaa ainakin alustavasti hyvältä. Olen pelannut tätä hävettävän vähän, mutta tuntui että tekoäly oli hiukan liiankin "hyvä" (tai epäreilu), vaikka oltiin vasta ekoissa radoissa.. Mutta täytyy nyt itse testata ennen sen suurempia spekuloita.

Testasin eilen tuon casualin... tai siis kun en päässyt online peleihin 8 tuntiin pitkän serveripäivityksen takia niin väänsin sitten testimielessä uramoodin läpi tuolla "Hupi"-asetuksella. Tarkempi selostus tuolla, en jaksa nyt alkaa kääntämään toiselta kotimaiselta:

Re: Patch Coming Aug 4th - Official PlayStation® Community -PlayStation.com

Samalta foorumilta löytyy myös monta nillittäjää joiden mielestä tämäkin vaikeustaso on liian vaikea :eek:

Edit: Myös pelaajien tekemissä radoissa on ollut ongelmia, tuon linkin viestiketjuun lisäsin kokemukseni omasta "abel" radastani:

http://community.eu.playstation.com...Track-OK-before-patch-now-buggy/td-p/11272602

Lyhyesti sanottuna ennen ongelmitta toimineisiin ratoihin voi tulla kohtia joita peli luulee "laittomiksi oikoteiksi". Todennäköisin syy on päivityksen osa, joka estää huijaamisen (se osa kuulemma myös toimii, mikä on hyvä asia).

Muuten, tekeekö joku vielä aktiivisesti ratoja? Multa loppui nyt lopullisesti luomispaikat, niin nostan tätä ratojen jako -listaa viimeisen kerran omalta osaltani ylöspäin (uusimmat tummennettuna):

Lainaus:
MyLittleTrack
Periferia
Grandma Hills
Bamboo Realm
Beach Brawl
River Kwai
dream
death
destiny
destruction
desire
despair
delirium
mervyn pumpkinhead
destruction -historic ed.
Destroy & Dominate
goldie
corinthian
King's Steps
mazikeen
daniel
kain
abel
lucifer morningstar


Tuota "abel" rataa ei kannata juuri nyt ladata, odottelen josko joku pelin kehittäjä kommentoisi bugia tuolla toisella foorumilla, niin julkaisen sen sitten uudestaan korjattuna (tai odottelen josko joku päivitys korjaisi probleeman). Niin ja julkaisin myös seuraavat radat uudestaan: destiny, death & delirium (radalle palautus pois päältä = vaihtoehtoiset reitit toimii nyt ok) sekä mervyn pumpkinhead & destruction historic ed. (aseiden määrää vähennetty molemmissa ja jälkimmäisessä on nyt ainakin teoreettinen mahdollisuus selvitä hengissä läpi ekan kierroksen :) )
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Mites ne latausajat? Lyhenikö?

Joku nuo oli kellottanutkin, ulkomuistista peli käynnistyy noin kolmanneksen nopeammin & ratojen latausajoissa on marginaalista nopeutumista (ei välttämättä huomaa itse, riippuu myös siitä kuinka paljon roinaa on radalla). Enpä kyllä alunperinkään uskonu et tuolle jälkimmäiselle voi paljoo tehdä, niin paljon modien & karttien latausta kaikille pelaajille...

Niin joo pari alkuvalikkoo voi skipata X:ää naputtelemalla, nopeuttaa huimat 15-20 sekuntia :)
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Joystiq nuo ainakin kellotti. Ennen patchia kisan lataaminen 45.6 sekuntia ja sieltä palaaminen 24.3. Patchin jälkeen vastaavat lukemat 32.7 ja 22.4.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Pelattiin taas kaverin kanssa ModNationia nyt kun on tullut päivitys. Olen ollut koko ajan kokemuspistetasolla 1 kun en ole pelannut lainkaan kokemuspistekisoja, mutta nyt se pomppasi yhtäkkiä tasolle 5. Sitten kun pelattiin jaetun ruudun hupipeliä niin taso nousi kuuteen pelin aikana. Ilmeisesti hupikisoistakin saa nyt tasoja nostettua.

Kisaisännät peluuttivat ahkerasti pelaajien tekemiä ratoja. Eräässä radassa oli ihan älyttömät korkeuserot ja kärry ei meinannut jaksaa kulkea ylämäkeen kun rata meni melkein pystysuoraan ylöspäin. En tiennyt että editorilla saa noin extreme mäkiä aikaiseksi. Tuli hylsy kun juutuin mäkeen enkä päässyt maaliin. Olisi varmaan pitänyt rämpyttää selectiä niin olisi päässyt paremmin eteenpäin.

Kaikennäköisiä ansaratoja on tullut vastaan. Monesti annan vain yhden tähden arvosanaksi radalle jos ansoissa ollaan menty överiksi. Yksi rata oli hirmu pitkä, paitsi että radassa oli oikotie joka meni vain pienen kierroksen ja sitten maaliin. Isäntä halusi ajeluttaa tätä rataa uudestaan ja uudestaan. Yksi kierros oli vain. Toisella pelikerralla keksin jo missä se oikorata on sitten poistuin pelistä kun ei kuollutta hevosta jaksa potkia kun samaa rataa tyrkytetään ajettavaksi koko ajan.

Vaikka nämä pelaajien tekemät radat ovat monesti ihan älyttömiä niin näitä on silti hauska pelata kun ei koskaan tiedä mitä yllätyksiä paljastuu seuraavassa radassa.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Pelattiin taas kaverin kanssa ModNationia nyt kun on tullut päivitys. Olen ollut koko ajan kokemuspistetasolla 1 kun en ole pelannut lainkaan kokemuspistekisoja, mutta nyt se pomppasi yhtäkkiä tasolle 5. Sitten kun pelattiin jaetun ruudun hupipeliä niin taso nousi kuuteen pelin aikana. Ilmeisesti hupikisoistakin saa nyt tasoja nostettua.

Kisaisännät peluuttivat ahkerasti pelaajien tekemiä ratoja. Eräässä radassa oli ihan älyttömät korkeuserot ja kärry ei meinannut jaksaa kulkea ylämäkeen kun rata meni melkein pystysuoraan ylöspäin. En tiennyt että editorilla saa noin extreme mäkiä aikaiseksi. Tuli hylsy kun juutuin mäkeen enkä päässyt maaliin. Olisi varmaan pitänyt rämpyttää selectiä niin olisi päässyt paremmin eteenpäin.

Kaikennäköisiä ansaratoja on tullut vastaan. Monesti annan vain yhden tähden arvosanaksi radalle jos ansoissa ollaan menty överiksi. Yksi rata oli hirmu pitkä, paitsi että radassa oli oikotie joka meni vain pienen kierroksen ja sitten maaliin. Isäntä halusi ajeluttaa tätä rataa uudestaan ja uudestaan. Yksi kierros oli vain. Toisella pelikerralla keksin jo missä se oikorata on sitten poistuin pelistä kun ei kuollutta hevosta jaksa potkia kun samaa rataa tyrkytetään ajettavaksi koko ajan.

Vaikka nämä pelaajien tekemät radat ovat monesti ihan älyttömiä niin näitä on silti hauska pelata kun ei koskaan tiedä mitä yllätyksiä paljastuu seuraavassa radassa.

Tuo tasojen nopea nousu selittyy 28.7 tehdystä luomispisteiden korotuksesta (josta mainitsin aiemmassa viestissäni kys. päivänä). Nykyään siis 1 lataus = 100xp, 1 käyttö kisassa = 25xp ja 1 katselu/arvostelu = 20xp. Eli hupipelistäkin saa pongoja ihan kivasti aiempaan verrattuna ajelemalla omalla modilla ja kartilla, 50 per kisa :)

Itse ajoin aiemmin 99%:sti kokemussarjaa, mutta tällä viikolla julkaisin loput radat & hienosäädin vanhoja niin tuli sitten ajettua pelkästään hupipelejä omia ratoja testaillessa... siellä hostista riippuen saattaa tosiaan tulla vastaan ihan kauheaa ajokelvotonta kuraa tai noita eniten ladattuja (joista aika moni on kyllä kanssa joko tylsiä tai epätasapainoisia), tai sitten ihan viimisen päälle mietittyjä helmiä, parempia kuin pelintekijöiden. Itse isännöidessä kannattaa miettiä minkätyyppisiä ratoja peluuttaa pelaajien kokemustason perusteella + ei väännä jatkuvasti samaa rataa + kysyy välillä haluaisiko joku oman ratansa pelattavaksi... kohteliaisuus kannattaa, itse sain loput 50 000 luomispistettä kokoon alle viikossa, suurin osa tuli juuri peluuttamieni ratojen latauksista ;)
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Periaatteessa kyllä, mutta joillain jopa piteni. Ongelma on tiedossa, joten uutta korjaussarjaa on tulossa jossain vaiheessa.

Lähde: Kotaku

Tuo pitkä pelin alkulatausaika joillakin -ongelma johtunee siitä, että peli ei saa syystä tai toisesta yhteyttä pelin monista servereistä (toiminnot on jaettu useammalle, eli saattaa pystyä lataan luomuksia vaikkei pääse pelaan online) ja yrittää turhaan saada sitä kauan. Mulla oli sitä päivityksen julkaisupäivänä paljonkin kun osa servereistä ei ollut vielä päällä, mutta ei enää (Westell verizon 7500 modeemi/reititin on yksi ongelmalaite käyttäjäpäässä, taitaa tosin olla vaan jenkkilässä käytössä, sen käyttäjät ei oo pääsääntöisesti päässeet nettipeleihin koko pelin julkaisuaikana).

Xp-kisojen & -sarjan koneen jäädyttävä bugi on ehkä korjattu, virallista tietoa ei ole vielä kuulunut mutta eipä ole tänään kukaan valittanutkaan (+ testasin itse tänään useamman kisan & sarjan, ei ongelmia... xp-kisoissa & -sarjassa on nyt myös erittäin hyvä uusi toiminto, peli ei potki pihalle kisojen jälkeen vaan palauttaa samaan aulaan :) )
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

luomispisteiden nousu modilla ja kartilla, 50 per kisa :)

Siis 50xp per kisa mod + kart vai 50xp per mod JA kart / kisa eli 100xp per ajettu kisa? (Joo osasin taas kirjottaa selkeästi :D) Tuon lvl 30 saavuttaa sitten kohtuullisen nopeasti, kun create XP:n saamista on nostettu noin paljon.

Mun kahden radan (Grandma Hills ja King's Steps) lataukset olivat myös nousseet päivityksen jälkeen jostain alle kymmenestä melkein 50:een. Bugi vai huomasiko joku mun radat vaan randomilla? Ja nerevar, kirjoitapas jatkossa nuo sun ratojen nimet ensimmäinen kirjain isolla, koska periaatteesta poistun Hupikisasta jos radan nimi on kirjoitettu pienellä. Yleensä näet 99% noin kirjoitetuista radoista on 100% kuraa. Sama pätee myös "Jump", "Race" ja "First Track" nimettyihin ratoihin ;)
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Siis 50xp per kisa mod + kart vai 50xp per mod JA kart / kisa eli 100xp per ajettu kisa? (Joo osasin taas kirjottaa selkeästi :D) Tuon lvl 30 saavuttaa sitten kohtuullisen nopeasti, kun create XP:n saamista on nostettu noin paljon.

Mun kahden radan (Grandma Hills ja King's Steps) lataukset olivat myös nousseet päivityksen jälkeen jostain alle kymmenestä melkein 50:een. Bugi vai huomasiko joku mun radat vaan randomilla? Ja nerevar, kirjoitapas jatkossa nuo sun ratojen nimet ensimmäinen kirjain isolla, koska periaatteesta poistun Hupikisasta jos radan nimi on kirjoitettu pienellä. Yleensä näet 99% noin kirjoitetuista radoista on 100% kuraa. Sama pätee myös "Jump", "Race" ja "First Track" nimettyihin ratoihin ;)

Mod 25xp + kart 25xp = 50xp per kisa (+25xp jos ajaa vielä omalla radalla). Selkeämpi ? :)

Päivityksen jälkeen moni ei päässyt xp-kisoihin ja ajeli hupipelei, niin olettaisin et olit onnekas ja joku ajeli sunkin radoilla ja ajelijat tykkäs ja lataili itselleen... taisin kyllä itsekin jonkun sun radan heittää välillä ajettavaksi :)

Nimien muutos on nyt vähän myöhäistä, pitäs julkasta uudestaan... (mullahan siis on [3:n ryhmissä] samalla nimellä modit, kartit & radat ja ainoastaan modit on kirjotettu isolla - modi ikäänkuin päähahmo ja kartit & radat on tehty modille parhaiten sopiviksi...)

Edit: Xp-kisojen & -sarjan jäätymis-bugista ei oo kuulunu virallista tietoa korjauksesta (eikä varmaan näin vkloppuna kuulukaan), joten testailin sitä hieman itse. Tuloksena on, että satunnaisesti jäätyy edelleen (tai konsoli oikeestaan hidastuu tosi hitaalle, pystyin kuitenkin sammuttaan PS-nappulan kautta ja raivokkaasti naputettelemalla meni loput sammutuskomennotkin perille valikoista). Varsinainen testiraportti luettavissa tuolla:
http://community.eu.playstation.com...e-the-patch/m-p/11286919/highlight/true#M6886
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Ostin pelin muutama päivä sitten ja on ollut positiivinen yllätys.. Suurimmat puutteet ovat pitkät latausajat sekä split screen moden Mario Kart -tyylisten tournamenttien puuttuminen. (Tällä kenttä määrällä ei tulisi ikinä samanlaisia turnauksia).

Tein ensimmäisen kenttäni tänään. Oli kyllä mukavaa touhua, vaikka en kaikkia niksejä osannutkaan ja välillä yksinkertaisten asioiden toteuttaminen tuotti suurta tuskaa.

Kentän nimi on Playa Mayar, kokeilkaa ja antakaa jotain palautetta, mikäli jaksatte.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Ostin pelin muutama päivä sitten ja on ollut positiivinen yllätys.. Suurimmat puutteet ovat pitkät latausajat sekä split screen moden Mario Kart -tyylisten tournamenttien puuttuminen. (Tällä kenttä määrällä ei tulisi ikinä samanlaisia turnauksia).

Tein ensimmäisen kenttäni tänään. Oli kyllä mukavaa touhua, vaikka en kaikkia niksejä osannutkaan ja välillä yksinkertaisten asioiden toteuttaminen tuotti suurta tuskaa.

Kentän nimi on Playa Maya, kokeilkaa ja antakaa jotain palautetta, mikäli jaksatte.

Nopealla testauksella ok rata, vaikka itse suosinkin yleensä enemmän ratoja joissa pääsee luisumaan suurimman osan ajasta. Pikku vinkkinä esikatselukuvaksi kannattaa itse ottaa oma kuva; edustava, parhaiten rataa kuvaava tai muuten vain huomiota herättävä (jos siis haluaa että joku muukin huomaa & lataa, suurin osa kun on noita geneerisiä ylhäältä päin kuvattuja, esim. tuolla uusimmat radat listalla:
ModNation™ Racers - Tracks , kun taas sitten esimerkiksi oma eniten ladatuin ratani keräsi ~140 latausta ekalla viikolla (osin erottuvalla ulkonäöllään, mutta oli se myös viiden tähden listallakin pitkään korkealla):
ModNation™ Racers - daniel )

Tuo parhaiten arvioidut (Highest rated) listaus on kyllä aika turha, suurin osa noista radoista on download 4 download tyyppien sinne boostaamia (rate 5 stars 4 5 stars), hankala löytää mitään hyviä ratoja sitä kautta... eniten kisatut listalle sen sijaan on noussut noiden muutamien trophy-ratojen perään kyllä oikeasti laadukkaita ratoja, ja jos jostakin pitää kannattaa katsoa tekijän muutkin radat läpi, itse olen löytänyt monta erinomaista rataa näin [esimerkki oivasta mielikuvituksesta, jota en olisi muuten löytänyt:
ModNation™ Racers - Rabbit Hole tuo veti kyllä montun auki :eek: )
 
Ylös Bottom