Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ModNation Racers [PS3]

Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Ei se niin vaikeet oo jos oot huomannut niin on kokemuspistekisasarja jossa voittaja saa 500 kokemus pistettä ja pelissä on vaikeampia trophyja esim kaikkien ratojen haastteiden vetäminen on todella vaikeaa:mad: ja ole kuuman kieroksen kymmenen parhaan joukossa:mad:. Tietääks kukaan milloin tulee uus päivitys ku haluis vetää isompii kokemuspistekisasarja ja et Star Creator trophyn vaatimus pienenee

Itse asiassa LVL 30 vaaditaan 500 000 XP:tä. Pyöreästi kun laskin, niin muutama tuhat kisaa riittää sillä oletuksella, että n. puolet kisoista voitetaan. Jotkut ajaa paremmin ja jotkut huonommin. Hot Lap top 10% ei todellakaan ole vaikea trophy, hävisin kerran breakwaterissa hot lapin johtajalle n. 5 sekuntia ja sain silti trophyn. Osa noista careerin haasteista on tosiaan todella vaikeita, mutta onnistuvat kyllä loppujen lopuksi aika helposti. Itselle ongelmallisin oli Fracturen 3 sideswipea kallionreunalla, mutta kun hidastelemaan aloin niin kyllähän se onnistui. Itellä taitaa uupua vielä 4 trophya platinasta. Karttini ei ole saanut 10 latausta ( :eek: ), koskaan ei ole 5 kaveria samaan aikaan paikalla, ja nuo suurimmat XP:t on vielä saavuttamatta.

Mutta eihän pelejä trophyjen takia pelata ;)
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Itse asiassa LVL 30 vaaditaan 500 000 XP:tä. Pyöreästi kun laskin, Itellä taitaa uupua vielä 4 trophya platinasta

Ok kiva tietää mut ei se kuitenkaan mikään mahdoton trophy oo.Mul puuttuu 7 trophya platinasta:D.
Trophyt on kaikki missä tarvitaan lataamista,Max level,Kuuman kieroksen kymmennen parhaan joukkoon ja voita satakertaa.Mutta niinkuin virherportti sanoi eihän pelejä trophyjen takia pelata.

Ps. Mikä on teidän parhain luisu ajo minulla miljoona oisin saannut enemmän mut alko sattuu sormeen
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

koskaan ei ole 5 kaveria samaan aikaan paikalla

Aja online-kisa viiden kaverin kanssa? Riittää, kun modspotissa haastat vaikka tuntemattoman kisaan ja peruutat heti haasteen lähettämisen, kun ruutuun tulee mahdollisuus peruuttamiseen. Tämän teet viisi kertaa ja kohta kuuluu 'Plim!' ;).
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Päivitys tulossa helpottamaan yksinpelin läpäisyä.

Sony announced that a patch will soon be released to lower the aggression of computer controlled characters in the career mode.

"I was able to spend some time last week playing the new build. Let me just say that I had a blast playing through the casual career difficulty and I think those that have been asking for this will be very pleased when you can get your hands on it," said community manager Ramone Russell.

A date for the patch has yet to be announced.

Lähde: Gaming - News - Casual mode coming to 'ModNation Racers' - Digital Spy
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Saa nyt sitten nähdä mitä muuta se korjaa... huijareiden toiminnan estävä päivitys olisi ainoa mitä minä kaipaan.

Tosin en odota liikoja, jokunen päivä ollut taas uusi bugi tms. liikkeellä, hotlapissa ja kisoissa ainakin: (oletettavasti) jos joku huijaa, kyseinen aika näkyy muodossa 0.00.000. (Tämä saattaa siis olla myös pelintekijöiden korjausyritys serveripäässä, harmi vain ettei se toimi, kyseiset ajat menevät kärkeen hotlapissa).

Itse en hotlappia harrasta, mutta tänään törmäsin kokemussarjassa vastaavaan, joku turjake sai useassa kisassa noita 0-aikoja, ja vaikutus oli varsin ärsyttävä: usealta muulta pelaajalta jäi kyseisten kisojen kohdalta kokonaan saamatta sijoituksesta annettavat pisteet (siis esim. 40 pistettä kakkosijasta), ja tuo huijari taas keräsi pisteitä normaalisti. Multa tais jäädä pisteet kolmesta kisasta saamatta. Siinä siis rankaistiin muita pelaajia jonkun vatipään toiminnasta :mad:. Tuon sarjan ajoin loppuun, mutta täytynee jatkossa häipyä heti, jos noita 0-aikoja näkyy muilla, muuten menee hermot.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Jos Hot lappi tai kierrosajoista kilpailu ylinpäätänsä kiinnostaa niin suositeltavaa on käyttää melkein kaikissa radoissa handling +1 ja Speed +2 yhdistelmää. Lyhyemmissä radoissa, kuten Island dash ja Mod circuit kannattaa nostaa handling +2. Oman sijoituksen näkee: ModNation Racers - Hot Lap Race (ei kannata uskoa sitä sijoitusta, joka näkyy tilastojen alalaidassa, jos olet kirjautuneena sisään, koska se on väärä)
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Jos Hot lappi tai kierrosajoista kilpailu ylinpäätänsä kiinnostaa...

Tässä pelissähän näkyy olevan kova suomiedustus huipulla, Kuningaskotkan kanssa oon joskus osunu samoihin kisoihin (teillä molemmilla muuten ~70% voittoprosentti kisoista, vanhana tilastonarkkarina tulee noita seurattua... vaikka eihän se automaattisesti kerro hyvää pelaajaa, kun sitä pystyy boostaamaan omilla radoilla - matala kisakokemus tosin paljastaa jos alkaa syynäämään tarkemmin).
Mutta jatka vaan hyvää "työtä" eb4tiky..:lle kampoihin pistämisessä, helppoa se ei taatusti ole :D

Edit: sun pelaajakortin lisätiedoista: "Cheating is wrong. -Don´t play against 649." Täysin samaa mieltä, olen jokusen kerran noita 2 fransmanni(?)pentua vastaan kisannu, ja vaikka eivät silloin huijannetkaan, niin on täysin selvää että tekevät sitä nyt jatkuvasti, sen verran kovaa nousevat tilastoissa ylöspäin. Tosin olen pari kertaa nähnyt heidän peruuttavan pois aulasta kun minä olin siellä, luultavasti etsivät myös suoraan helpompia vastustajia kokemuspistekisoihin vastustajiksi (pelaavat siis lähes aina tiimissä keskenään). Muille tiedoksi: en yleensä harrasta name & shamia (joillakin foorumeilla näkyy myös olevan kiellettyä), mutta nämä urpot ansaitsisivat pysyvän bannin: Djdouch649 ja alpatch649. Ne ei edes ole erityisen huonoja pelaajia, itsellä aika lailla 50/50 voitot heitä vastaan, mutta joku ihmeen pakko silti huijata. Ei vaan mene jakeluun.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Kannattaa raportoida noista huijareista, jos samat tyypit saavat valituksia useammilta pelaajilta niin sillä voisi olla ehkä korkeampi mahdollisuus että nämä huijarit tulevat kärsimään toimistaan.

https://secure.eu.playstation.com/psn/support/grief-reporting/

Jep, tiedossa on tuo, aikanaan motorstormia tahkotessani sillä ei kuulemma vaan ollut minkään sortin vaikutusta... mutta ehkäpä nykyään olisi, tässä pelissä sentään on sadellut noita päivän parin banneja monelle. Ja noitten edellä mainittujen huijaus on sitä paitsi ikuistunut ainakin parin radan nopeimpaan kierrosaikaan, modobaana tais olla toinen niistä?
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Ois tosta yhesta uran haasteesta kysymys:

Yhdessä kisassa on sellainen haaste, jossa pitää tuhota Naton räjähteet ja voittaa kisa. Onko teillä mitään vinkkiä, kun jos ajan räjähteitä päin ja tuhoan siten, niin en voita kisaa. Sitten jos ajan kisaa ja voitan, niin joskus joku koneen pelaajista saa tuhottua ehkä yhden noista.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

huijareiden toiminnan estävä päivitys olisi ainoa mitä minä kaipaan.

En itsekään ymmärrä, miksei tähän puututa. Huijaavien pelaajien nimethän sielä vielä kivasti komeilee nolla-aikoineen kärjessä. Eikö niitä ratabugeja voi korjata vai onko bannien antaminen niin vaikeaa? Ei kyllä yhtään tiedä, kuinka hyviä omat kierrokset on "kansainvälisellä" tasolla ku noi kärkiajat on huijattua pskaa!
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Eilen sattui kyseisen pelin kusti tuomaan ja tänään on tässä muutama tunti tullut hakattua. Hauskaltahan tämä ainakin näin alkuun vaikuttaa. Tosiasiahan on, että peliyhteisö on se, mikä tämän pelin tekee; aivan kuten LBP:ssäkin. Tulemme varmasti näkemään mitä uskomattomimpia kenttiä ajan kuluessa ja kyllä tämän parissa varmaan useampikin ilta vierähtää.

Ensimmäisenä isona miinuksen itselle on iskenyt aivan naurettava kuminauhaefekti. Kai sitä voisi vain pitää pelin haastavuutena, mutta itselle tulee lähinnä sellainen mielikuva, että AI yksinkertaisesti huijaa. Pelaan vasta Tuhoratoja (vai mitkä ne nyt olikaan) ja kyseiset superkuskit on siinä mielessä aivan naurettavia, että vaikka heihin osuisi ohjus viimeisessä mutkassa, he ovat silti vain muutaman kymmenyksen meikäläistä jäljessä maaliviivalla (tapahtui juuri äsken Halea vastaan)! Liika on liikaa... :(
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Ensimmäisenä isona miinuksen itselle on iskenyt aivan naurettava kuminauhaefekti. Kai sitä voisi vain pitää pelin haastavuutena, mutta itselle tulee lähinnä sellainen mielikuva, että AI yksinkertaisesti huijaa. Pelaan vasta Tuhoratoja (vai mitkä ne nyt olikaan) ja kyseiset superkuskit on siinä mielessä aivan naurettavia, että vaikka heihin osuisi ohjus viimeisessä mutkassa, he ovat silti vain muutaman kymmenyksen meikäläistä jäljessä maaliviivalla (tapahtui juuri äsken Halea vastaan)! Liika on liikaa... :(

Kuminauhaefekti näkyykin vain noissa ns. pomovastustajissa. Muut saattavat jäädä monta kymmentä sekuntia perään ja täytyyhän siinä kisassa jotain haastetta olla :) Ja jos uran tulitus tuntuu naurettavalta niin aijai kun välillä netissä pistää keittämään, kun joku ohittaa teleportilla vikalla kierroksella ennen maaliviivaa. Mulle ei ole netissä tullut vastaan huijareita, ja toivottavasti ei tulekaan.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Eihän noi osu melkee mikää :D
Jos ajat ykkösenä koko kisan niin yleensä vastustajat itse tuhoavat ne lähettämällä sonic riftiä (suomen kielellä varmaan joku ääniaalto) niskaasi. Oletan että olet löytänyt jokaisen aselaatikon, joten jos haluat vielä varmistaa että ne tuhoutuvat niin jää hieman jälkeen ja nappaa itse sonic rifti ja lähetä se radan loppupäässä liikkeelle. Myös kaikkien laatikoiden tuhoaminen ensimmäisellä kierroksella on suotavaa eli jos ei onnistu niin restarttia vaan. Myös laatikoita päin ajamisella on mahdollista voittaa, kunhan vain ajaa tarpeeksi hyvin.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Kuminauhaefekti näkyykin vain noissa ns. pomovastustajissa. Muut saattavat jäädä monta kymmentä sekuntia perään ja täytyyhän siinä kisassa jotain haastetta olla :) Ja jos uran tulitus tuntuu naurettavalta niin aijai kun välillä netissä pistää keittämään, kun joku ohittaa teleportilla vikalla kierroksella ennen maaliviivaa. Mulle ei ole netissä tullut vastaan huijareita, ja toivottavasti ei tulekaan.

Siis tietenkään haastavuudessa ei ole mitään vikaa, mutta kyllä meikäläisen mielestä tietokoneen selkeä "huijaaminen" on pieni miinus. Jos ajat koko kisan johdossa ja viimeisellä kierroksella osut kolme kertaa kakkosena tulevaan (ja siis kyllä - kyseessä juurikin tällainen pomovastus), olettaisin voittavani melko reilustikin. Siltikin toiseksi tuleva kiitää alta sekunnin meikäläisen jälkeen maaliviivan yli :)

Netissä en vielä ole kokeillut (PITÄÄHÄN SITÄ NYT ENSIN VÄHÄN REENATA! :)), joten voin vain toivoa, että huijarit eivät ole sillä puolella kauhean yleisiä :(
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Netissä en vielä ole kokeillut (PITÄÄHÄN SITÄ NYT ENSIN VÄHÄN REENATA! :)), joten voin vain toivoa, että huijarit eivät ole sillä puolella kauhean yleisiä :(

Ei nyt niin kauhean yleisiä (minä vaan pelaan "kohtuu paljon" niin luonnollisesti törmään niihin urpoihin silloin tällöin).
Jos niihin muuten törmää, ja haluaa häipyä pelistä, niin kannattaa sulkea peli PS-nappulan kautta ja nimenomaan silloin kun peli lataa seuraavaa rataa (siis silloin kun ed. kisan tilastot jne näkyvillä). Näin toimien omat tilastot ei kärsi, esim. taitoluokitus ei laske turhaan (jos niistä välittää).

Edit:
Laitoin tuossa uuden radan jakoon, nyt on siis luomispaikat täynnä taas vaihteeksi (vaikka eipä paljon kyllä puutu enää 10 000 luomispisteestä [josta siis saa taas 5 paikkaa lisää], kannattaa ajaa omilla karteilla & modeilla niin kertyy niitä pisteitä 4 per kisa - esim. 1000 kisaa = 4000 pojoa)

Lainaus:
MyLittleTrack
Periferia
Grandma Hills
Bamboo Realm
Beach Brawl
River Kwai
dream
death
destiny
destruction
desire
despair
delirium
mervyn pumpkinhead
destruction -historic ed.
Destroy & Dominate
goldie
corinthian
King's Steps
mazikeen
daniel
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Kaveri tuli eilen sunnuntaina kello 12.00 päivällä käymään ja meinattiin ruveta pelaamaan ModNationia jaetun ruudun nettipelinä, mutta kun olin liittymässä peliin niin kone sanoi että ei ole yhtään peliä käynnissä. Laitoin asetuksiin että kaikentyyppiset kisat kelpaavat. Sitten rupesin isännöimään jaetun ruudun peliä, mutta kärsivällisyys loppui nopeasti kesken kun ei pelaajia näkynyt niin alettiin pelaamaan Mario Karttia ja siellä kyllä riitti nettipelaajia.

Ettei vaan olisi ollut bugi, koska vielä vähän aikaa sitten pelaajia kyllä löytyi.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Kaveri tuli eilen sunnuntaina kello 12.00 päivällä käymään ja meinattiin ruveta pelaamaan ModNationia jaetun ruudun nettipelinä, mutta kun olin liittymässä peliin niin kone sanoi että ei ole yhtään peliä käynnissä. Laitoin asetuksiin että kaikentyyppiset kisat kelpaavat. Sitten rupesin isännöimään jaetun ruudun peliä, mutta kärsivällisyys loppui nopeasti kesken kun ei pelaajia näkynyt niin alettiin pelaamaan Mario Karttia ja siellä kyllä riitti nettipelaajia.

Ettei vaan olisi ollut bugi, koska vielä vähän aikaa sitten pelaajia kyllä löytyi.

UFG:n serverit on kyllä aika ajoin epäkunnossa, mutta syynä voi myös olla se, että enemmistö on alkanut pelaamaan kokemuspistekisoja / -sarjaa (niissä ei ole tarvinut viime aikoina odotella kovin kauaa).
Miinuksena tietty ettei niitä voi pelata jaetulla ruudulla tai kaverin kanssa (jälkimmäinen onnistuu jos haluaa hakea niin kauan uudestaan että kaveri osuu samaan kisaan).
Tosin pelintekijät taisivat kyllä puhua jossain yhteydessä haluavansa lisätä kokemuspistekisoihin mahdollisuuden kaverin kanssa kisailuun - aikataulu tai mahdollinen toteutuminen ylipäänsä luonnollisesti täysin auki...
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Pystyykö julkaistua rataa muokkaamaan julkaisun jälkeen, siis omaa?
Julkaisin yhden radan ja huomasin siinä pari huonoa kohtaa ja nyt pitäis vähän muuttaa :D

Tietysti voi poistaa ja julkaista uudelleen, mutta sillonhan menee lataukset ja muut pois, eikö?
 
Ylös Bottom