Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God of War Collection [2010]

Vastaus: God of War Collection [2010]

Pistinpä tossa äsken tilaukseen God of War Collectionin VPD:stä ja kysyisin sellaista että tuleeko noissa kaikissa God of War Collectioneissa mukana God of War III:n demo?
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Tänään tipahti luukusta kyseinen kokoelma ja hiukan ensimmäistä osaa kokeilin. Kyllähän se edelleen iskee ja kovaa vaikka välillä tuo HD resoluutio ei pelille olekkaan hyväksi, niin kyllähän se yhä upealta näytti. Harmi vaan että nuo video pätkät on SD resoluutiolla niin ne eivät säväytä ihan samaan malliin kuin itse peli. Tuo mukana tullut GoW 3 demo koodi kaiketi antaa saman demon jota jaeltiin jokunen aika sitten ? Et jos joku tämän pystyy vahvistamaan niin täältä saisi yhden ylimääräisen koodin joku halukas.
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Myös tänne napsahti postiluukusta vg+:sta tilattu God of War Collection. Illalla sitten töiden jälkeen lyödään ko. tekele tulille.

Osaako joku sanoa, että pitääkö minun tehdä US-account PSN:ään, jotta pääsen käsiksi mahdollisiin patcheihin, kun kyseessä on kuitenkin jenkkiversio God of War Collectionista? Ilmeisesti ainakin DLC:t vaativat US-accountin, mutta päteekö sama myös pelien päivityksiin?
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Myös tänne napsahti postiluukusta vg+:sta tilattu God of War Collection. Illalla sitten töiden jälkeen lyödään ko. tekele tulille.

Osaako joku sanoa, että pitääkö minun tehdä US-account PSN:ään, jotta pääsen käsiksi mahdollisiin patcheihin, kun kyseessä on kuitenkin jenkkiversio God of War Collectionista? Ilmeisesti ainakin DLC:t vaativat US-accountin, mutta päteekö sama myös pelien päivityksiin?

Jos tuon E3 demon halajat niin US acco täytyy olla, ei tarvitse olla onneksi kanadalainen tili että saa vg+:sta tilatun version demon lunastettua
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Jos tuon E3 demon halajat niin US acco täytyy olla, ei tarvitse olla onneksi kanadalainen tili että saa vg+:sta tilatun version demon lunastettua

Juuh, E3-demoon tarvittavan koodin sainkin jo tovi sitten sähköpostitse Sonylta, joten laitan Collectionin mukana tulleen koodin kaverille. Ihan hyvä pointti kuitenkin...
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Olen taas nalkuttava vanha jäärä, mutta pelkät "mulle tuli peli, meen kohta pelaan" -viestit saavat tehdä tuttavuutta Delete-nappulan kanssa. God of War on hieno pelisarja, ja siitä varmasti riittää kilometrikaupalla paljon oikeaakin sanottavaa. Käykää alkutäpinöiden jälkeen pelaamassa pari tuntia ja tulkaa sitten kertomaan fiiliksiä.
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Joo, eli tässä eka "kentän" pelasin tuosta ekasta osasta ja täytyy sanoo, että komea on. Pelattavuuskin on ihan hubia ja muutekin aika näppärän oloinen peli.

Ainoa asia mikä tässä sai raivon partaalle, niin kamera. Sillä eka boss-battle ei voinut huonommin mennä, koska en pystynyt hahmottamaan oliko se siinä lähellä vai kaukana, kiitos kameran. Muissakin kohdissa kamera alkoi kettuilemaan..
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

tjohoo, tässä tuli muutaman tunnin ykköstä pelattua ja yllättävän vähän on ajan hammas syöny tuota graafista puolta. Vaikka kyllä tiiraamalla löytää paljon virheitä, mutta liikkeessä peli näyttää jopa paremmalta kuin monet nykypäivän pelit. Animaatiot etenkin näyttää tosi hyviltä. Kontrollit toimii hyvin, vaikka tuo oikean tikun syöksyily vaatii aluksi pientä totuttelua. Mitään lagia ei kontrolleissa tunnu, eli porttaus on tehty siinäkin mielessä mallikkaasti.

Kameran kanssa taisi pari pientä ongelmaa olla, joku pylväs tuli häiritsevästi tielle eikä nähnyt toimintaa, mutta omasta mielestä toimii suurimmalta osin ihan hyvin.

sitten se E3 demo.... :eek: ...
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Kyllä tämä tosi mukavalta tuntuu nyt kun ensimmäisen bossin läpi pääsin taas. Aikoinaan jäi kesken, mutta jos tämän nyt menisi läpi kun kunnon laitteet hankittu. 2.osaa en olekaan koskaan testannut.
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Ensimmäistä osaa tuli pelattua yhteen pylväshyppelykohtaan jossa myös ekan kerran meni hermot ja oli pakko sammuttaa kone :D
Niinkuin aiemmin mainittiin, niin eipä ole pahan näköisiä PS2-peleiksi. Reunanpehmennys ja hd-reso tekee ihmeitä :cool:
Harmi kun työpäivä kuluu niin hemmetin hitaasti, haluisi päästä pelaamaan :D
Joutui jopa oikein ääneen nauramaan kun sai Trophyn "1.21 Gigawatts" Poseidons Ragesta :D
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Nyt on ensimmäisen kerran hd-päivitettyä God of Waria kokeiltu ensimmäisen kentän verran. Maistuu todella hyvällä. Grafiikka on hienoa ja tunnelma on todella hyvä. Välivideoiden matalaresoluutio tuppaa vähän silmille hyppimään mutta sekin annetaan anteeksi niin kova peli se God of War on. Kamera nyt ei minun mielestä ole ollenkaan niin kauhea kun jotkut väittää, tai sitten olen siihen jo ps2 aikoina tottunut. Kertaalleen olen 1 ja 2 kakkospleikkarilla normi sd-telkkarilla pelannu, jos omista hd/full hd telkkarin niin suosittelen hankkimaan kokoelman ja hanki vaikket omista:).
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Postipoika oli mukavasti kiikuttanut tuon viikonlopuksi. PS2:lla en jaksanut pelejä pahemmin tahkoa, olivat mukamas olevinaan liian vaikeita ja itseääntoistavia, mutta "kun halvalla sai" oli pakko tilata ja kokeilla uudestaan. Piti pikaisesti vain testata; se sessio venyikin kolmetuntiseksi.

Yllätys oli suuri kun Normalilla pelatessa kuolo korjasi ensimmäisen kerran vasta
kun Medusa onnistui kivettämään ja pistämään palasiksi.
. Samaisessa paikassa tuli vastaan myös harmittava bugi:
edistymistä varten piti kivettää ja tuhota Minotaurit Medusa's Gazella. Muutaman kerran piti ladata aikaisempi checkpoint, kun reitti eteenpäin ei auennutkaan.

Meininki on messevän brutaalia, ja HD-reso vielä parantaa lahtauskokemusta. Kamera ei ole tuottanut ongelmia ja kontrollit toimivat. 'nuff said.
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Samaisessa paikassa tuli vastaan myös harmittava bugi:
edistymistä varten piti kivettää ja tuhota Minotaurit Medusa's Gazella. Muutaman kerran piti ladata aikaisempi checkpoint, kun reitti eteenpäin ei auennutkaan.
Itse en törmännyt etenemistä haittaaviin bugeihin. Missä kohti tämä mainitsemasi öttinen tuli vastaan?
Itse viikonloppuna tuon HD-version läpi pellanneena muistan vain yhden kohdan, jossa meduusaa oli pakko käyttää. Tällöin piti kivettää minotauri erään laatan päälle, jotta portti pysyisi auki tarpeeksi pitkään. Tässäkin tilanteessa minotauri syntyi aina uudelleen, jos sen vahingossa tappoi ja nurkassa oleva mana-arkkukin oli mallia loppumaton.
 
Ylös Bottom