Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä järkeä tuollaisessa on, että pelaa jollain muulla sillä aikaa kun on vaihdossa?! Ei tosiaan Selänne tai edes Crosby ohjaa sieltä vaihtoaitiosta ketään vaan huilaa ja ottaa huikkaa pullosta :)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Sais tulla hiukan realisuutta tuohon be a pro-moodiin. Tein juniori pelissä tehot 1+3 ja columbus draftas numerolla 2. Tämä nyt on ihan realistinen skenaario, mut sit 3 peliä columbuksen kolmos ketjussa, tehot 2+2. Ekassa pelissä järjestän Gretzkymäisesti voittomaalin ja vikassa pelissä teen voittomaalin jatkoajalla. Arvostelu pojot joka pelissä vähintaan b:tä. Joukkueen sisäisen pistepörssin ykköstila. Mitä saan palkinnoksi? Komennuksen farmiseuran 3.ketjuun. Sopimustakaan ei tarjottu hyväksyttäväksi ja allekirjoitettavaksi vaan manageri päätti niistä itse. Kyl on ea:lla paljon parannettavaa viel tän moodin osalta.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Sais tulla hiukan realisuutta tuohon be a pro-moodiin. Tein juniori pelissä tehot 1+3 ja columbus draftas numerolla 2. Tämä nyt on ihan realistinen skenaario, mut sit 3 peliä columbuksen kolmos ketjussa, tehot 2+2. Ekassa pelissä järjestän Gretzkymäisesti voittomaalin ja vikassa pelissä teen voittomaalin jatkoajalla. Arvostelu pojot joka pelissä vähintaan b:tä. Joukkueen sisäisen pistepörssin ykköstila. Mitä saan palkinnoksi? Komennuksen farmiseuran 3.ketjuun. Sopimustakaan ei tarjottu hyväksyttäväksi ja allekirjoitettavaksi vaan manageri päätti niistä itse. Kyl on ea:lla paljon parannettavaa viel tän moodin osalta.

No toi kuulostaa jo lievältä bugilta :p Ellei sitten tuo yleisarvosana b ollu syynä tiputukseen. Ei ole meinaan mikään ällistyttävä
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

No toi kuulostaa jo lievältä bugilta :p Ellei sitten tuo yleisarvosana b ollu syynä tiputukseen. Ei ole meinaan mikään ällistyttävä

Kyl yleisarvosana oli muistaakseni A. Yhdessä hiukan heikommin menneessä pelissä tuli vain B:tä.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Lievä "bugimaali tuli tänään tehtyä jossain onlinematsissa.
Elikkä lämäsin vain alivoimalla kiekon suurinpiirtein b-pisteen ja päätyviivan puolestavälistä vastustajan päätyyn ja siitä se pomppasi maalivahdin luistimien kautta maaliin. Meinasin onnistua siinä vielä toisenkin kerran samassa pelissä mutta kiekko jäi moken jalkoihin pyörimään. Täytyy jatkaa yrittämistä.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Lievä "bugimaali tuli tänään tehtyä jossain onlinematsissa.
Elikkä lämäsin vain alivoimalla kiekon suurinpiirtein b-pisteen ja päätyviivan puolestavälistä vastustajan päätyyn ja siitä se pomppasi maalivahdin luistimien kautta maaliin. Meinasin onnistua siinä vielä toisenkin kerran samassa pelissä mutta kiekko jäi moken jalkoihin pyörimään. Täytyy jatkaa yrittämistä.

Mitä bugii siin on? Kiva vaan ku kiekko pomppii :)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

usein tilttaa onlinepeli! muilla samoja ongelmia, varsinki jos painaa ps näppäintä että kirj viestiä kaverille niin siihen jää.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kertokaapas miten noi joukkueiden pisteet lasketaan EASHL:lässä. Kun ei niissä tunnu olevan mitään järkeä?
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tän pelin tilttailut ovat kyllä tosi hassuja. Eräs hassun hauska tilanne tuli, kun pelailin Be a GM moodia. Olin pääsemässä yksinläpi, kunnes AI pakki hyppäsi jalkoihin ja oli tulossa "siirretty rangaistuslaukaus". Noh, pyrin kuitenkin vielä saamaan kiekon haltuuni tilanteen jälkeen ja tuli sit vahingossa huitaistua AI:ta näpeille jäähyn arvoisesti. Tästähän peli menee aivan sekaisin, kun pitäisi ampua rankkari ja vielä samalla pelaajalla mennä jäähylle!! Tuloksena: Peli jumiutuu siihen demoon, jossa tuomari näyttää rankkaria ja samalla kuvaan jää teksti saadusta jäähystä eli tilt ja koneen sammuttaminen.

Kieltämättä tää peli kaatuu aivan liian usein...joku roti. PS nappulaan ei ainakaan uskalla koskea juuri missään tilanteessa.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tän pelin tilttailut ovat kyllä tosi hassuja. Eräs hassun hauska tilanne tuli, kun pelailin Be a GM moodia. Olin pääsemässä yksinläpi, kunnes AI pakki hyppäsi jalkoihin ja oli tulossa "siirretty rangaistuslaukaus". Noh, pyrin kuitenkin vielä saamaan kiekon haltuuni tilanteen jälkeen ja tuli sit vahingossa huitaistua AI:ta näpeille jäähyn arvoisesti. Tästähän peli menee aivan sekaisin, kun pitäisi ampua rankkari ja vielä samalla pelaajalla mennä jäähylle!! Tuloksena: Peli jumiutuu siihen demoon, jossa tuomari näyttää rankkaria ja samalla kuvaan jää teksti saadusta jäähystä eli tilt ja koneen sammuttaminen.

Kieltämättä tää peli kaatuu aivan liian usein...joku roti. PS nappulaan ei ainakaan uskalla koskea juuri missään tilanteessa.

kyllä minä ainakin luen/kirjoittelen viestejä kesken online pelien.. chattia ei kannata käyttää siihen kyllä kaatuu heti :p
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

hurrit näytti löytänee jo bugi maalin,tänää kerhopelis pelattiin jotain hurri jengii vastaan
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Toki, löytyy samasta valikosta kuin Nhl 2004:n "Kill Your Teammate With Ferrari".

On se muuten kumma kuinka pelaajat haluavat pelin kanteen kun kaikille kuitenkin tulee jossain vaiheessa paskaa niskaan. Tuohon lainaukseesi liittyen sivistän niitä, jotka eivät heti hoksaa, että vuoden 2004 kannessa komeilee Dany Heatley, joka kolaroi Ferrarillaan joukkuetoveri Dan Snyderin hengiltä. Muistaakseni Heatleyhän vaihdettiin Sakiciin pelin kannessa myöhemmin 2004, mutta Sakic taisi selvitä siitä urakasta kunnialla eikä tunaroinut?

Kommentoidaan nyt vähän tuota BaP:a täältäkin suunnasta. Pelasin Prospect Gamen Offensive D-Manilla ja sain kalastettua tehot 2+3. Minut draftattiin numerolla 1 Islandersiin. Olen nyt pelannut viitisen peliä ja olen tokassa pakkiparissa. Team Play on ollut jokaisessa matsissa A tai A+.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

joo kieltämättä tuo beapro on suhteellisen huvittava! Pääsin LA Kingsiin ,kolmosketjuun. Iskin 3pelissä 4+2 ja olin joka pelissä tähdistössä, silti sain siirron farmiin ja nyt oon pelannu sielä varmaan 7 peliä yllättävää ,myös siellä 3ketjussa. Ei tossa oo mitään vitunkaan järkeä!
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tän pelin tilttailut ovat kyllä tosi hassuja. Eräs hassun hauska tilanne tuli, kun pelailin Be a GM moodia. Olin pääsemässä yksinläpi, kunnes AI pakki hyppäsi jalkoihin ja oli tulossa "siirretty rangaistuslaukaus". Noh, pyrin kuitenkin vielä saamaan kiekon haltuuni tilanteen jälkeen ja tuli sit vahingossa huitaistua AI:ta näpeille jäähyn arvoisesti. Tästähän peli menee aivan sekaisin, kun pitäisi ampua rankkari ja vielä samalla pelaajalla mennä jäähylle!! Tuloksena: Peli jumiutuu siihen demoon, jossa tuomari näyttää rankkaria ja samalla kuvaan jää teksti saadusta jäähystä eli tilt ja koneen sammuttaminen.

Kieltämättä tää peli kaatuu aivan liian usein...joku roti. PS nappulaan ei ainakaan uskalla koskea juuri missään tilanteessa.

Kieltämättä aika hemmetin kimurantti tilanne. Tuskin ea edes on osannu varautua tollaseen ja siitä syystä sitten bugannu kun peli ei tiedä miten edetä seuraavaksi. EA:lle vaa palautetta tosta
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

hurrit näytti löytänee jo bugi maalin,tänää kerhopelis pelattiin jotain hurri jengii vastaan

Jep siltä vaikuttaa. Kokeilin nyt sitä samaa kun kerta muistutit ja kyseessä tosiaan selvä bugi. ilman suurempaa harjoittelua sain noin 80% sisään ku pari kymmentä kertaa koitin. Eli tota sitten huorataa läpiajoissa aina kun mahdollista :p No ei sentäs. Mutta säilytetää se salaisena aseena jos joku alkaa rottaileen vastaavanlaisesti.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä mahtaa olla kun mulla on selostus pelistä hävinnyt johonkin?
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hei

Yksi asia mikä ei ole selvinnyt, vaikka tätä ketjua olen plarannut läpi.
Eli voiko tässä EA sport nhl10:ssä pelata kauden kaveria vastaan (eli kahdella eri joukkueella vastakkain) samallakonsolilla, ilman mitää verkkopeli systeemejä?
Tämä ominaisuushan hävisi jossain välissä ea:n peleistä, jolloin joutui siirtymään2k sportin nhl:ään.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

usein tilttaa onlinepeli! muilla samoja ongelmia, varsinki jos painaa ps näppäintä että kirj viestiä kaverille niin siihen jää.
Kieltämättä tää peli kaatuu aivan liian usein...joku roti. PS nappulaan ei ainakaan uskalla koskea juuri missään tilanteessa.
Outoa kun toisilla tilttailee ja toisilla ei. Itsellä ei ole kaatunut peli kertaakaan vaikka pelannut joka päivä vähintään 5 tuntia (luulin että kaatui kun ekaa kertaa menin Hockey Shopiin - normaalia että kestää vain niin kauan :p). *koputtaa puuta*

Kerran AI pelaaja jäänyt kentällä "jumiin" kiekon kanssa omaan maaliverkon sivuun, eikä liikkunut siitä 20 sekuntiin, ja toisen kerran kiekkoon tuli joku outo bugi että sitä ei kukaan saanut haltuun, kimpoili vain pitkin kenttää luistimista. :D

Noissa BaP hommissa tosiaan näyttää enemmän se yleisarvosana ratkaisevan, kuin pisteiden tehtailu. Ehkäpä eivät koe että olet tarpeeksi kypsä NHL-joukkueeseen vaikka pisteitä onnistutkin tekemään. Toki roolisikin varmasti vaikuttaa, jos on pari ketjua jo täynnä pistemiehiä, niin voi olla vaikea tunkea sinne, varsinkin jos on nuori pelaaja, eikä loukkaantumisia ole joukkueessa. Itse pelaan Power Forwardilla ja sillä jäänyt "suoraan" ylös, kun ilmeisesti hakivat rymistelijää 3. ketjuun, taisi olla 0+1 sen 5 matsin jälkeen saldo itellä silloin. :eek:

yypee sanoi:
Eli voiko tässä EA sport nhl10:ssä pelata kauden kaveria vastaan (eli kahdella eri joukkueella vastakkain) samallakonsolilla, ilman mitää verkkopeli systeemejä?
Voi, joukkueita voi hallita useampikin ihmispelaaja.
 
Ylös Bottom