Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Elikkäs mulla oli muutama online trophy saatuna (100 maalia, peli ilman jäähyjä jne...) ja kun sain ekan offline trophyn, lähti kaikki online trophyt kävelemään. Nyt tilanne on aika pitkälti se, että mulla on kaikki offline trophyt, mutta melkein kaikki avatut online trophyt on nyt olemattomissa. Miksi minä???? :(
Oletko kenties vaihtanut PS3:n kiintolevyn jossain välissä? Se selittää ilmiön. Mutta ei hätää! Kunhan PSN palaa linjoille ja synkkaat Trophyt, tilanne jälleen normalisoituu ja saat "kadotetut" Trophytkin takaisin plakkariin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Oliko osa maaleista ylivoimamaaleja? Koska niistähän ei +/--tilastoon tule minkäänlaista merkintää ainakaan sm-liigassa.

Eikä myöskään NHL jakele plussia yv-maaleista. Av:llä tehdystä maalistaa saa + ja maalin päästäny joukke -.

Mutta mihin ihmeeseen Jere Karalahti on hävinnyt viimeisimmästä päivityksestä? :O Yrittänyt jokaisesta paikasta miestä etsiä muttei näy.

edit. Joo, täähän olikin 10 keskustelu. Hyvä minä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Oletko kenties vaihtanut PS3:n kiintolevyn jossain välissä? Se selittää ilmiön. Mutta ei hätää! Kunhan PSN palaa linjoille ja synkkaat Trophyt, tilanne jälleen normalisoituu ja saat "kadotetut" Trophytkin takaisin plakkariin.

Vaihdoin ton läskin PS3:n hoikempaan versioon, jolloin säästöt menivät. Johtunee siitä. Eihän mun tarvi olla NHL 10 -pelin valikoissa tjmv., jotta ne trophyt aukeaa?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Eihän mun tarvi olla NHL 10 -pelin valikoissa tjmv., jotta ne trophyt aukeaa?
Jos olet Trophyt aikanaan saanut ja sen jälkeen tiedot PSN:ään synkannut, ansaitsemasi Trophyt päivittyvät tietoihisi kyllä, jahka PSN palaa linjoille ja teet uuden synkkauksen. Itse peliä ei ole tarve käynnistää lainkaan.
 
Ylös Bottom