Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ezkander

no ei kyllä tule pisteen pistettä. eilen pelasin kuukauden ekat pelit 7 voittoo 0 tappioo.pisteet pysy samassa koko ajan.eli kaikki nämä pelit oli keskeytys voittoja. voitot merkattiin mutta pisteit ei.
Näin se vain taitaa olla. olen aikaisemmin jo ihmetellyt tota pisteiden kertymistä, mutta tää taitaa olla syy kun vihu keskeyttää niin ei tuu pojoja.

Ezkander

no ei kyllä tule pisteen pistettä. eilen pelasin kuukauden ekat pelit 7 voittoo 0 tappioo.pisteet pysy samassa koko ajan.eli kaikki nämä pelit oli keskeytys voittoja. voitot merkattiin mutta pisteit ei.
Näin se vain taitaa olla. olen aikaisemmin jo ihmetellyt tota pisteiden kertymistä, mutta tää taitaa olla syy kun vihu keskeyttää niin ei tuu pojoja.

Kyllä itse sain pisteitä kun pelasin pelin ja hän lähti 3-0 voitto minulle. Todisteena pelasin tänää ekan pelin parin viikkon ja kun katsoin sijoitukseni se oli päälle 1500, kun hän lähti kesken pelin sijoitukseni oli alle 1500, joku tuhatneljäsataa.

Kyllä itse sain pisteitä kun pelasin pelin ja hän lähti 3-0 voitto minulle. Todisteena pelasin tänää ekan pelin parin viikkon ja kun katsoin sijoitukseni se oli päälle 1500, kun hän lähti kesken pelin sijoitukseni oli alle 1500, joku tuhatneljäsataa.

Ei sillä sijoituksella oo karvankaan väliä, sillä sun sijoitus voi parantua/huonontua pelaamattakin, riippuen, että miten sua huonommat/paremmat pärjäävät omat pelinsä ;)

Ei sillä sijoituksella oo karvankaan väliä, sillä sun sijoitus voi parantua/huonontua pelaamattakin, riippuen, että miten sua huonommat/paremmat pärjäävät omat pelinsä ;)

En nyt ihan usko että 1 erän loppuun asti niin moni olisi kerkenyt pelaamaa yhtä peliä, vai? Mutta itse sanon oman kokeilun perusteella että kyllä niitä pojoja siitä saa, miksi ei saisi? Jos se on bug niin miksi kukaan sellainen jonka päässä pyörii pelkästään sijoitus, ei olisi huomannut tuota? Kuitenkin vuosi rämpytetty tätä jo... ;)

7 voittoo 0 tappioo.pisteet pysy samassa koko ajan.eli kaikki nämä pelit oli keskeytys voittoja. voitot merkattiin mutta pisteit ei.

Kaukaa haettu selitys, mut mun käsityksen mukaan ne pisteet kertyy vastustajan tason mukaan eli voittamalla itsesi tasoisia kavereita pisteitä kertyy. Ehkä nuo seitsemän kaveria oli sellaisia minun kaltaisia (pelannut yhden vs.-matsin). Mun voittamisesta ei varmaan pistesaldo hirveästi kartu. :)

joo no tää saattaa sitten olla ihan mun kohdalla joku bugi. kyllä niitä pisteitä pitäs tulla vaikka voittaisi kuinka huonon pelaajan tahansa. Nyt tosiaan pari pelii loppuun asti vihu pelannut ja heti sijoitus ja pistemäärä nousi kun voitin. Ei kyllä mitää hajua mistä noi keskeytys voittojen pistebugi johtuu... harmittaa vain kun ei pisteitä tuu kun kaveri keskyttää.

ja sitten ihan testimielessä kokeilin lopettaa itse pelin kesken, niin pisteitä kyllä multa hävis,niinkuin kuuluukin. Toisinpäin se ei vain toimi:(

Hommahan on just niin ku b3organ sano. Saadut pisteet määräytyy vastustajan tasosta: eli esim. jos pelaat tarpeeks huonoa vastaan, niin pistemäärä saattaa olla jotain 1-3 pisteen luokkaa. Keskeyttäminen ei kuitenkaan vaikuta asiaan,...

Kertokaas mulle mitä nämä pelimuodot on kun on hardcore ja muita eri vaihtoehtoja??

Mihin noi asetukset vaikuttaa?? :D

Kertokaas mulle mitä nämä pelimuodot on kun on hardcore ja muita eri vaihtoehtoja??

Mihin noi asetukset vaikuttaa?? :D

Ne ovat pelintekijöiden esiasettamia säätimiä. Jos asetat esim. muodoksi hardcore ja sen jälkeen "pakitat" säädinvalikosta pois niin säätimet säätyvät siten että ne vastaavat pelintekijöiden "hardcore"-asetusta. Jos muokkaat jonkun säätimen arvoa pelimuodon valinnan jälkeen niin pelimuodoksi pitäisi tulla custom. Toivottavasti tajusit - vaikealta tuntui selittäminen.

Versus pisteistä sen verran vielä: Käsittääkseni jos on tietty määrä dnf voittoja lähihistoriassa, ei niistä enää saa pisteitä riippumatta vastustajan tasosta. Tämä typeryys on olemassa johtuen juuri niistä ihanista huijareista jotka systeemin heikkouksia hyväksikäyttäen saavat itselleen dnf voiton vaikka itse poistuivat pelistä.

Eli jos pelaat niin hyvin että vastustaja quittaa jatkuvasti, EA ajattelee että olet huijari :)

Muutama kysymys mitä tuli mieleen...

Miten luodaan oma pelaaja online peleihin?, alussa väänsin pari kertaa "luo oma pelaaja" valikon kautta oman pelaajan, mutta kun astuin online peleihin niin eiköhän sielä painellut herra nimeltä "Markus Rangarsson" ? Missä meni pieleen ?

Kuinka pisteet määräytyvät online vs. peleissä? Tuntuu, että pisteiden laskemisessa ei ole mitään logiikkaa ? Olen pyörinyt tulostaulussa alusta saakka 100 parhaan joukossa (just for the info ;) ja tuntuu ettei siinäkään taulukossa ole mitään järkeä...

Kiitos jos joku jaksaa vastata! :confused:

Miten luodaan oma pelaaja online peleihin?, alussa väänsin pari kertaa "luo oma pelaaja" valikon kautta oman pelaajan, mutta kun astuin online peleihin niin eiköhän sielä painellut herra nimeltä "Markus Rangarsson" ? Missä meni pieleen ?

Eikös siel pelissä ole sellainen valikko kuin. Oma pro? siellä sitten se kiekkokauppa. sieltähän sitä saa muokattuu ja muunneltuu. Automaatti tallennuksen on hyvä olla päällä. Koska siin saattaapi käydä niin notta. Muokkaat ukon. Pelaat pelin pari. Sammutat masiinan. Niin se muokattu uggo katoo bittiavaruuteen.

Niin joo. Ja jos satut oikeassa elämässä omaamaan ea:n mielestä "ruman" sanan nimenäsi. Tai se sisältyy nimeen. Niin ea sensuroi nimen ja heittää vain randamilla aina jonku nimen sinne. Ja ei. Siinä sensuroinnissa ei ole oikeen mitää logiikkaa. Välillä pelkkä "kaa" saattaa jäädä sensuurin haaviin.

Miten luodaan oma pelaaja online peleihin?
Niinkuin Dahol sanoi, mutta selvennän vielä. Autosaven ollessa päällä voit siis toimia seuraavasti. Oma pro-valikon alta löytyy se kiekkokauppa ja voit asettaa pelaajan datat (ulkonäkö, pituus/paino, buustit) sieltä kohdilleen (ja sitten voit aloittaa tällä luomuksella offline-BAP-pelin, ja se tallennetaan omaan BAP-tiedostoon. Tämän saven kautta pääset pelaamaan offline-BAP:ia aina kun haluat, mutta sen nimitiedot ja vastaavat ovat nyt lukittuneet eikä niitä voi enää vaihtaa. Halutessasi voit kuitenkin mennä takaisin kiekkokauppaan ja muokata luomuksesi uudestaan. Autosave pitää huolen että muutokset säilyvät.) Tämä viimeisin luomus on käytössäsi onlinepeleissä (otp/eashl). Eli voit halutessasi vaihtaa onlinelookkia vaikka joka peliä varten. Muista että vaihtaessasi pelaajatyyppiä, muokkaa attribuutteja-valikon arvot nollautuvat ja ne pitää asettaa sitten uudestaan.

Pisteiden kertymisestä on juttua yllä. Eli niitä tulee (pitäisi) vastustajan taitotason mukaan. Ja tuo nimijuttu on myös huomionarvoinen asia jos tuntuu ettei muuten toimi.

Moi taas rakkaat ystävät :D

Osaako joku sanoa että tuleeko NHL10 rosteri päivityksiä vai joutuuko itse vaihtamaan pelaajia joukkueista toiseen :rolleyes:???

Osaako joku sanoa että tuleeko NHL10 rosteri päivityksiä vai joutuuko itse vaihtamaan pelaajia joukkueista toiseen :rolleyes:???
Eikohän ne seuraavat rosteripäivitykset ole sitten NHL11:sessa. Muutenhan EA "virtsaisi" omiin muroihinsa. Eli jos haluat pelata ajan tasalla olevilla joukkueilla, joudut itse joka siirron näputtelemään.

Onko kenelläkään mitään käsitystä siitä, että voiko vs:sää pelata kaverin kanssa samalla puolella _verkon yli_? Eli: hakisin normaalin versus-pelin jotain randomia vastaan, johon sitten kaverini liittyisi. Tällöin tilanne olisi 1v2 - kuten samalla konsolilla kaverin kanssa pelatessa - mutta verkon yli. Tiedän, että tämä olisi helppo toteuttaa BAP:lla lobbyn kautta, mutta nuo oikeat joukkueet kutkuttaisivat. Toivottavasti joku edes sisäisti tämän :D

Ylös Bottom