Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hommasin tämän pelin viime viikolla ja eilen pelasin elämi ensimmäisen online-matsin... 1-7 tuli kuokkaan toiselta suomalaiselta, kehtasikin maanmiestään näin nöyryyttää. :D

On siinä hurja ero kuinka jotkut käyttää ne maalipaikat. Vaikka pelissä muuten rimpuilenkin ihan ok mukana niin maalipaikoista vedän päin mokkea kun vastustaja tekee nättejä maaleja. Vaatii varmaankin aika hurjasti treenaamista että vois jotenkin edes pärjätä. Viimeisin kokemus kun on pleikka-2:n ajoilta. Meinaa olla näppäimetkin vähän hukassa kun ei muista mitä mistäkin tapahtuu... :o

Pelaaminen on lähinnä taklaamista, syöttönapin käyttöä ja lämäriä, ei sillä pitkälle pötkitä, heh. Olis kiva jos tuolta löytäisi oikeasti samantasoisia pelaajia. Tosin ei näin kehnoja varmaan montaa ole. Ajattelin kuitenkin että jollain lailla pärjään kun konetta vastaan pro-tasolla on kuitenkin tasaväkistä.

Saan pelin varmaan tällä viikolla. Hyvä jos sais aloittelijaa myös vastustajaksi. Eihän se oikein innosta jos ottaa 10-0 pataan heti alkuun. :D Tosin voinhan saada aloittelijaltakin pataan 10-0, mistäs sitä tietää :eek:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelatkaa vaan samantasosia vastaan, senhän voi siinä otteluun mentäessä valita. Onhan siinä huikee ero, kun konkarit tietää tasan tarkkaan millon kiekko edes voi mennä maaliin ja vetää vain semmoisista paikoista mistä on tehty ennenkin häkkejä. Sitten aloittelijat laukoo kaikkialta, eikä mitään hajua, että mistä asennosta, kohdasta tai paikasta kannattaa laukoa. Sitten suurin ero on siinä, että alottelijat tulee vastaan (-->taklaavat ohi) kun puolustavat 1vs1 tilanteissa, jolloin on naurettavan helppo tehdä maali. Surullista kyllä, mutta tässä ei kannata taklata , vaan pelkästään peruutella ja poke checkata. Esimerkki siitä on, että viimeksi kun pelasin kohtuu kovatasoisen liian finaalissa, taklaukset oli ottelun päätyttyä 1-1 :D

Kyllähän yleensä on seurauksena murskalukemat.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelatkaa vaan samantasosia vastaan, senhän voi siinä otteluun mentäessä valita. Onhan siinä huikee ero, kun konkarit tietää tasan tarkkaan millon kiekko edes voi mennä maaliin ja vetää vain semmoisista paikoista mistä on tehty ennenkin häkkejä. Sitten aloittelijat laukoo kaikkialta, eikä mitään hajua, että mistä asennosta, kohdasta tai paikasta kannattaa laukoa. Sitten suurin ero on siinä, että alottelijat tulee vastaan (-->taklaavat ohi) kun puolustavat 1vs1 tilanteissa, jolloin on naurettavan helppo tehdä maali. Surullista kyllä, mutta tässä ei kannata taklata , vaan pelkästään peruutella ja poke checkata. Esimerkki siitä on, että viimeksi kun pelasin kohtuu kovatasoisen liian finaalissa, taklaukset oli ottelun päätyttyä 1-1 :D

Kyllähän yleensä on seurauksena murskalukemat.

Tunnistan itseni tuosta tekstistä.. :(

Vaan on se typerää jos ei kannata taklata ollenkaan!! Ja toi ei kyllä tunnu toimivan että siinä tulis samantasoisia vastaan vaikka kone niin väittää. Tänäänkin tuli heti kaveri vastaan jolle hävisin 1-4 ja olin täysin jyrän alla..sainkohan 8 vetoa. Hän ei ollut lähelläkään mitään aloittelijatasoa. Vertauskohdaksi se, että pelasin myöhemmin tutun kanssa online-pelin, tällä on joku vajaa 200 online-matsia takana, mutta on kuitenkin ns."Pertti peruspelaaja", hävisin tiukan matsin 1-2. Ja hän ei kuitenkaan ole myöskään mikään aloittelija mutta aiempiin vastustajiin verrattuna oli eroa kuin yöllä ja päivällä. Ja pelaaminen paljon mukavampaa kun sai tosissaan pelata voitosta.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Jooh nyt en ihan ymmärrä, miksi taklata ei oikeen kannata? Ei kukaan pakki taklase vastaiskussa vaan antaa sen mennä laitaan sit pysäyttää kiekollisen pelaajan. Itsellä tulee ainakin noin hmm... yli 20 taklausta per peli ja varsinkin jos vastustaja on laittanut hyökkäyksen ''kaikki peliin'' kannattaa kyllä se yksi ukko uhrata, koska itselle käy usein niin että saan taklattua alimman pakin ja kiekonriisto siitä sitten tulee. -> Läpiajo ja jos osaa heiluttaa vähän tattia vasemmalle ja oikealle, siellä lepää... :p

Tuli huomattua viime viikolla että toi maalivahdin poisto, 4 hyökkääjä jäälle on käsittämättömän tappava. Otin 2 min ennen pelin loppua maalivahdin pois ja vastustaja oli aivan liemessä, hyvä että pääsi ukkoja vaihtaa ja jos niin kävi niin vasemmalta tuli jo vaarallinen hyökkäys. Useimmin olen päässyt tasoihin kuin hävinnyt sen 3. erän jälkee.

Epäurheilijamainen käytös vai mikä se jäähny oli :D
Tuli huomattua että ton saa ohitettu, kun vetää pitkän päätyyn tuon voisi kyllä korjata NHL 11.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Itselle tuli myös peli postista ja olisi mukava saada saman tasoista peliseuraa toisinaan mikin kanssa. Lisäilkää vaan
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Viime aikoina kun olen pelannut on tullut kiitettävän paljon myös ottelurangaistuksia :D mutta kaikki lähes huitomisista:eek:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Viime aikoina kun olen pelannut on tullut kiitettävän paljon myös ottelurangaistuksia :D mutta kaikki lähes huitomisista:eek:

Mulla ne ainakin tulee aina laitataklaukseta tai selästä taklaamisesta ku tuppaa mennä vähän yli ne taklaukset mulla..:rolleyes: "puolesta kentästä vauhdit ja ukkoa seinälle" -periaatteella :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelasin onlinessa jotaa haz1980 vastaan. Peli meni jatkoajalle tilanteessa 2-2. Oma puolustaja ei kestänyt paineita ja laukoi pomppukiekon omaan häkkiin, kiva tappio. :cool:Own Goal | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

onkos tossa nhl:n online vs peleissä enää mitää järkee. 37-4 vedot mulle ja kaveri voittaa 2-1. kyllä
jo aika ihmeelliseltä alkaa tuntua....
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

onkos tossa nhl:n online vs peleissä enää mitää järkee. 37-4 vedot mulle ja kaveri voittaa 2-1. kyllä
jo aika ihmeelliseltä alkaa tuntua....

On, kertoo vaan siitä että lauot joka paikasta mistä ei ole mitään mahdollisuuksia saada maalia.
Vastustaja taas ilmeisesti vetelee vaan varmoista paikoista.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

On, kertoo vaan siitä että lauot joka paikasta mistä ei ole mitään mahdollisuuksia saada maalia.
Vastustaja taas ilmeisesti vetelee vaan varmoista paikoista.

no olen aika paljon pelailut tätä peliä:) tiedän kyllä miten ne maalit tehdään. ihmetyttää kyllä kun viljelin poikkareita takatolpalle,kun kaveri ei osannut puollustaa yhtään, tolpat tais kilahtaa sen 4-5 kertaa kun oli tyhjä maali. onneks näitä pelejä ei niin useest ole,mutta kyllä eilinen oli kaiken huippu jo.
vastustaja ei montaa kertaa mun alueella käynyt.kaksi samanlaista maalia,siniviivan yli tuli ja lämäs molemmat
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

onkos tossa nhl:n online vs peleissä enää mitää järkee. 37-4 vedot mulle ja kaveri voittaa 2-1. kyllä jo aika ihmeelliseltä alkaa tuntua....

No, noita käy välillä EASHL:n puolella kans. Hallitset ja dominoit, mutta häviät kun vastustajan siniviivavedot menee ja sulla menee ohi avopaikoista. Sitä se on. :(
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuli tossa Be a GM:ssä tietokoneelta hieno maali :D

What a GOAL | EA SPORTS

Kyllä alko hymyilyttää. Itellä kävi tässälleen samanlainen, ehkä hiukan vielä oudommalla tavalla EASHL:ssä viime vuoden lopuilla, mutta enpä saanut videota tallennettua EA:n sivuille, koska se ei ollut siellä huippuhetkissä :mad: Upee fiilis ku laukoo ja ihmettelee mihin kiekko katoaa ja sit syttyy punalamppu maalin takana hetken päästä ;)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kaikista naurettavin tapa miten EA kusettaa on kyllä se, kun hallitsee koko peliä ja sitten jatkoajalla vastustajan pakki peruuttaa lähes siniviivalla ja lämää (tiedätte kyllä miten kovaa se veto lähtee) ilman maskia maata pitkin jotenkin vaan maalivahdin jalan vierestä ilman mitään syytä. Ja näin käy yleensä jatkoajalla ja kun olen hallinnut koko peliä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pari peliä nyt pelaillu Be A Prota ja alkaa ottaa päähän heti alussa kun melkein joka peli jatkoajalla turpaan juuri sillä tutulla tietokoneen onnettomalla lämärillä mikä menee juuri patjan yli ja sitten kun se ei mene suoraan niin ottaa kimmokkeen tottakai omasta pakista ja siitä maaliin. Jotenkin huvittavaa mutta toisaalta todella ärsyttävää :)
 
Ylös Bottom