Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla olisi pieni ongelma pelin kanssa ja uskon, että joku osaa auttaa. Pystyn onlinessa pelaamaan kaikkia muita kavereita vastaan paitsi yhtä. Aina kun olemme aloittamassa pelin kutsun hänet peliin ja hän hyväksyy haasteen. Tulemme kohtaan jossa valitaan joukkueet mutta kumpikaan ei voi vaihtaa joukkueita eikä painaa "valmis". Olen vaihtanut NAT-tyypin kolmosesta kakkoseen ja se auttoi, että pystyin pelaamaan kavereita vastaan joita vastaan en ennen pystynyt. Eli yhtä kaveria vastaan en voi pelata, miksi?

Sama ongelma. Kaverin kanssa on pelattu matseja monta kertaa ja tänään sitten yhtäkkiä kumpikaan ei saanut valittua joukkuetta siinä tilanteessa, kun joukkue normaalisti valittiin. Aiemmin saman kaverin kanssa on kuitenkin pelannut normaalisti. WTF?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos NHL 11:sta tullut vielä muuta tietoa kuin että siihen on tulossa CHL?
Aika hiljasta on sillä rintamalla ollu, yleensä tässä kesän korvilla keskustelu uudesta flipperistä käy jo suht kuumana :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä


JES!!! Parasta pelin päätyttyä;
//Will we still be locked into the game till the 3 stars are over. Last year we could leave before the 3 stars now we are stuck, and no one wants to see them.

If this was referring to offline, you can button through quite quickly just by pressing the A button. If this was referring to EASHL, we have made a change to the end of game screens. What happens in NHL 11 for this is that after the game, each player can individually button through without having to wait for all the other players.

Hienoa, ei voi muuta sanoa :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Harmittavasti tuossa ei ainakaan suoraan puhuttu kampitusjäähyjen suhteettoman suuresta määrästä. En ole tätä NHL10:tä pelannut kuin about kymmenen matsia netissä, mutta likipitäen jokaikinen jäähy tulee kampituksesta. Eikä tämä johdu pelkästään omasta pelitavastani, vaan sama vaiva on kolmella kaverilla, joita vastaan verkossa olen pelannut.

Eli aivan turhan usein maila eksyy sinne vastustajan pelaajan moottoriin, ja sitten ollaankin hupskeikkaa nurin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

TT, tuota kampitusjäähyä minäkin haluaisin paremmaksi, että jos vaikka kaatuisikin, niin ei jokaisesta tulisi jäähyä. Ja toivoisin, että maalivahdinaluesääntö tulee peliin mukaan...
Niin ja että ESHL-joukkueessa pitäisi olla vähintään 4 pelaajaa menossa samaan peliin, että alkaa hakemaan peliä, ettei tulisi näitä kahden ja kolmen joukkueita jatkuvasti eteen.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

En tiedä miten täällä suhtaudutaan muiden foorumien "mainostamiseen", mutta tuolla Operation Sportsin NHL-foorumilla (ei eashl) on nyt muutama ketju joissa voi mainita asioita joita OS:n edustajan haluaisi tuovan esille tämän vuotisilla yhteisöpäivillä, jotka kestävät kaksi päivää. Myös yksi pelin nimenomaan gameplaysta vastaava kehittäjä "Redshirt" seuraa aktiivisesti foorumia, joten jos haluatte asianne saada kuuluviin (TT & Timppa), niin suosittelen OS:n kautta tapahtuvaa viestittelyä. Olen lisäksi lähettänyt useasti tuolle kaverille yksityisviestejä (ja saanut aina vastauksen) eli myös sitä kautta ideoiden esittäminen onnistuu.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuo verkkojoukkuepeli kaikilla yhtä lagista vai mikä siinä mättää. Itsellä keskimäärin 1,5mb yhteys pleikkarilla mutta tökkii niin pirusti
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuo verkkojoukkuepeli kaikilla yhtä lagista vai mikä siinä mättää. Itsellä keskimäärin 1,5mb yhteys pleikkarilla mutta tökkii niin pirusti

+1 (2mb linja kans).

Mulla henkilökohtaisesti pari viime päivää on ollut kohtuullista, mutta koko kevät (mä en syksyllä pelannut) on ollut yhtä... Katkeilee peliä "ladatessa" ja sit kun peli sattuu "toimimaan" tai vastustajat ei ole lähteneet menee, niin sit äijät liikkuu miten sattuu. Mv:nä on ihan turha pelata silloin. Menee kyllä helposti motivaatio jos paljon pätkii, syötöt ja läpiajot on kamalia.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

+1 (2mb linja kans).

Mulla henkilökohtaisesti pari viime päivää on ollut kohtuullista, mutta koko kevät (mä en syksyllä pelannut) on ollut yhtä... Katkeilee peliä "ladatessa" ja sit kun peli sattuu "toimimaan" tai vastustajat ei ole lähteneet menee, niin sit äijät liikkuu miten sattuu. Mv:nä on ihan turha pelata silloin. Menee kyllä helposti motivaatio jos paljon pätkii, syötöt ja läpiajot on kamalia.


Itsellä siis 8/1 linja mutta pleikka käyttää vain 4mb tai vähemmän. Ei pysty joukkuepelejä pelaamaan yhtään ku komennot tulee todella paljon myöhässä. Perus online matsit toimii välillä, välillä ei
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Itsellä siis 8/1 linja mutta pleikka käyttää vain 4mb tai vähemmän. Ei pysty joukkuepelejä pelaamaan yhtään ku komennot tulee todella paljon myöhässä. Perus online matsit toimii välillä, välillä ei

Joo, aina pitää päästä hostiksi EASHL:ssä. Lisäksi AINA vain eurooppalaisia vastaan.Tosin ite en ole päässy pitkää aikaan pelaamaan online, koska netti ei ole kolmeen viikkoon toiminut sitä 20 minuuttia putkeen :o
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

TT, tuota kampitusjäähyä minäkin haluaisin paremmaksi, että jos vaikka kaatuisikin, niin ei jokaisesta tulisi jäähyä.

Ei pelaajat oikeassakaan lätkässä kaadu välttämättä läpäritilanteessa, kun joku parin metrin päästä osuu mailalla luistimeen.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

TT, tuota kampitusjäähyä minäkin haluaisin paremmaksi, että jos vaikka kaatuisikin, niin ei jokaisesta tulisi jäähyä.
Tänään kun pelasin onlinessa ja minut kampitettiin niin vastustaja ei saanut jäähyä :O Samassa pelissä pääsin läpi ja taas kampitettiin, ohjastamani äijä syöksyi polvilleen eikä siitäkään vastustajalle jäähyä / minulle rankkaria. Aikaisemmin jokaisesta kampituksesta on tullut jäähy, mutta nyt samassa pelissä kahdesta ei tullut, outoa.
 
Ylös Bottom