Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään kun pelasin onlinessa ja minut kampitettiin niin vastustaja ei saanut jäähyä :O Samassa pelissä pääsin läpi ja taas kampitettiin, ohjastamani äijä syöksyi polvilleen eikä siitäkään vastustajalle jäähyä / minulle rankkaria. Aikaisemmin jokaisesta kampituksesta on tullut jäähy, mutta nyt samassa pelissä kahdesta ei tullut, outoa.

Oliskoha ollu Hupipeli? Eikö siinä saa otettuu jäähyt pois? :o
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Samassa pelissä pääsin läpi ja taas kampitettiin, ohjastamani äijä syöksyi polvilleen eikä siitäkään vastustajalle jäähyä / minulle rankkaria..

Joo mulle käynyt tätä aika useinkin jo, monesti kun läpi ja polvilteen siinä liu'utaan niin ei mitään vaikka vastustaja ottaa kiekon pois. Useimmiten se johtuu kumminkin siitä, että kiekko lähtee samaan aikaan lavasta, ja itse kaadut sitten siinä samalla mutta siitä ei ymmärretä antaa jäähyä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään kun pelasin onlinessa ja minut kampitettiin niin vastustaja ei saanut jäähyä :O Samassa pelissä pääsin läpi ja taas kampitettiin, ohjastamani äijä syöksyi polvilleen eikä siitäkään vastustajalle jäähyä / minulle rankkaria. Aikaisemmin jokaisesta kampituksesta on tullut jäähy, mutta nyt samassa pelissä kahdesta ei tullut, outoa.

Sama homma käyny nyt viime matseissa todella tiuhaan ja sellainen kanssa ,että kesken matsia valikko välähtää ja jään yksin pelailemaan ja matsi ei kirjaudu mihinkään..kumma juttu.Muutenkin tuntuis välillä että kaveri ei saa mistää jäähyä vaikka kuinka hakkaa x napista mailaa nassuun ja näpeille...:confused:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pakko kysyä sellaista että miten tarkalleen pystyy laukomaan irtokiekkoja suoraan lämärillä ja one timerista? Hassua kun kausipelissä saan kyllä aina tuurilla lauottua one timerista lämärillä mutta Be A Pro modessa ei tunnu onnistuvan. Kun teen syöttöpyynnön ja painan oikeaa tattia ylös niin ei tee lämäriä silti. Onko tuossa joku tietty kikka miten se tarkalleen tehdään?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pakko kysyä sellaista että miten tarkalleen pystyy laukomaan irtokiekkoja suoraan lämärillä ja one timerista? Hassua kun kausipelissä saan kyllä aina tuurilla lauottua one timerista lämärillä mutta Be A Pro modessa ei tunnu onnistuvan. Kun teen syöttöpyynnön ja painan oikeaa tattia ylös niin ei tee lämäriä silti. Onko tuossa joku tietty kikka miten se tarkalleen tehdään?

Siis lämärinhän laukomiseksi laukaus pitää "virittää" eli pelkästään ylöspäin sutaisemalla tulee ranneveto ja lämäriä varten tarvii edestaas-liikkeen. En tiedä kuinka sulla sitten kausipelissä onnistuu lämäri muka ilman "virittämistä".
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

juu eihän tosiaan one timerissa tarvi taakse virittää, riittää tosiaan toi ylös tökkäys. Bap peleissä se on huomattavasti helpompaa, kun ei ole lagia vaikeuttamassa asiaa. otp ja eashl matseissa onkin sitten vaikeampaa arpoa tuota laukasun oikeaa ajotusta. Bottipelaajilta on niissäkin helpompi laukoa, jos pyytää syötön. Kaverilta tulleeseen syöttöön onkin sitten vähän vaikeampi osua, itse harvemmin uskallan lähteä edes kokeilemaan..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

onko toi normaalia että onlinessä tuntuis olevan tuommonen +1sec viive?
Ei tietystikään. Kyllä sen nettipelinkin pitäisi toimia käytännössä ihan yhtä sulavasti kuin offlinenakin.

Käytätkö kenties langatonta verkkoyhteyttä PS3:ssa?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulle se on kyllä kohtuu normaalia, en tiedä sitten mistä johtuu. Ehkä yksi peli viidestä pelittää sujuvasti, muissa sitten on se 0.5-1sek viive. Tekee taklaamisesta ja läpiajoista suht haastavaa, ja syötötkin tahtoo sillon mennä hieman minne sattuu. Ja useasti menettää kiekon, kun on jo painanut syöttönappia, mutta silti vastustaja ehtii ajaa yli ennen kun kiekko on lähtenyt.
8/1 yhteys suoraan piuhalla, että kait tuolla pitäs homman kuitenkin pelittää..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei tietystikään. Kyllä sen nettipelinkin pitäisi toimia käytännössä ihan yhtä sulavasti kuin offlinenakin.

Käytätkö kenties langatonta verkkoyhteyttä PS3:ssa?

en käytä. se liikkuminen tuntuu jotenki lagiselta, luistelu on tarkka mut syötöt ei lähe samalla sekunnilla kun nappia painaa. olenkohan pelaillu jenkkien kans kenties? :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Alkaa pikku hiljaa kyrsimään ja menemään into koko online pelaamisesta. Olen googlettanut nettiä ja koittanut löytää ratkaisua ongelmaan mutta ei..

Eli ongelma on se yksinkertaisuudessaan, että n. 5% peleistä olen kotijoukkue. Pelattuja online matseja on takana reipas 200. Olen kokeillut langattomalla yhteydellä, sekä kaapelilla aina sama tarina. Yhteytenä on 10/1 Saunalahti ja tein nopeustestin ps3 kautta, joka antoi juurikin ne luvut mitä yhteyden pitäisi tarjota.. Pingiksi näytti 22ms Turkuun. Missä siis vika? Olen aina myös suomalaisia vastaan pääosin vieras joukkue. Olen laittanut asetuksiin, että hyökkään mielummin ylös. En tiedä edes vaikuttaako asiaan..

Voisiko ongelmaan auttaa esim. porttien aukaisu? Jos auttaa niin mitkä portit avaan. Ps3 asetukset näytti nat-tilaksi 3. Reitittimenä on Zyxelin hw660

Anyone?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Alkaa pikku hiljaa kyrsimään ja menemään into koko online pelaamisesta. Olen googlettanut nettiä ja koittanut löytää ratkaisua ongelmaan mutta ei..

Eli ongelma on se yksinkertaisuudessaan, että n. 5% peleistä olen kotijoukkue. Pelattuja online matseja on takana reipas 200. Olen kokeillut langattomalla yhteydellä, sekä kaapelilla aina sama tarina. Yhteytenä on 10/1 Saunalahti ja tein nopeustestin ps3 kautta, joka antoi juurikin ne luvut mitä yhteyden pitäisi tarjota.. Pingiksi näytti 22ms Turkuun. Missä siis vika? Olen aina myös suomalaisia vastaan pääosin vieras joukkue. Olen laittanut asetuksiin, että hyökkään mielummin ylös. En tiedä edes vaikuttaako asiaan..

Voisiko ongelmaan auttaa esim. porttien aukaisu? Jos auttaa niin mitkä portit avaan. Ps3 asetukset näytti nat-tilaksi 3. Reitittimenä on Zyxelin hw660

Anyone?

itsekkin olen lähes aina vierasjoukkue. enkä tiedä syytä. Tosin eipä se yhtään haittaakkaan.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo tässä onkin tuosta nettipelin lagisuudesta jo jauhettu ja itsekin olin juuri aikeissa tulla kysymään, että lagaako kaikilla tuo nettipeli (ihan normi arvopikapeli vai mikä onkaan), minulla nimittäin lagaa aina. Mulla on Soneran 24/1 yhteys, joten ei pitäis siitä kiikastaa ja nopeustestitkin näyttää semmosta 18megaa sisään ja jotain hitusen alle 1 ulos.

No yhden lagittoman pelin sain, kun tuli joku suomalainen vastaan. Mutta siinäkin tosin laitoin ekassa erässä 4-0 tauluun ja kaveri alkoi viivyttelemään peliä ja yritti saada minua lähtemään pelistä. Hieno peli, hyvä EA!
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hommasin tämän pelin viime viikolla ja eilen pelasin elämi ensimmäisen online-matsin... 1-7 tuli kuokkaan toiselta suomalaiselta, kehtasikin maanmiestään näin nöyryyttää. :D

On siinä hurja ero kuinka jotkut käyttää ne maalipaikat. Vaikka pelissä muuten rimpuilenkin ihan ok mukana niin maalipaikoista vedän päin mokkea kun vastustaja tekee nättejä maaleja. Vaatii varmaankin aika hurjasti treenaamista että vois jotenkin edes pärjätä. Viimeisin kokemus kun on pleikka-2:n ajoilta. Meinaa olla näppäimetkin vähän hukassa kun ei muista mitä mistäkin tapahtuu... :o

Pelaaminen on lähinnä taklaamista, syöttönapin käyttöä ja lämäriä, ei sillä pitkälle pötkitä, heh. Olis kiva jos tuolta löytäisi oikeasti samantasoisia pelaajia. Tosin ei näin kehnoja varmaan montaa ole. Ajattelin kuitenkin että jollain lailla pärjään kun konetta vastaan pro-tasolla on kuitenkin tasaväkistä.
 
Ylös Bottom