hartsa1980
New Member
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä
ei kukaan pelaile gamersaloon.com sivun kautta turnauksia ?
ei kukaan pelaile gamersaloon.com sivun kautta turnauksia ?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuo on ihan tietoisesti peliin lisätty "safety-net" jolla varmistetaan se, että koko matsi ei kulu loppuun, jos kiekko sattuukin jäämään johonkin omituiseen paikkaan jumiin. Eli peli vislataan poikki kun kuluu tarpeeksi kauan aikaa ettei kukaan koske kiekkoon.Tosin meille tuli alotuis omaanpäätyyn tosta ilman, että mokke otti kiekon hanskaansa... samanlainen tilanne kuin että kiekko olisi ollut maalin katolla.
Tuo on ihan tietoisesti peliin lisätty "safety-net" jolla varmistetaan se, että koko matsi ei kulu loppuun, jos kiekko sattuukin jäämään johonkin omituiseen paikkaan jumiin. Eli peli vislataan poikki kun kuluu tarpeeksi kauan aikaa ettei kukaan koske kiekkoon.
Jos esim laitaa pitkin heittää kiekon menemään niin ei ongelmia, mutta jos kiekko lipuu keskeltä jäältä päätyyn tai sitten sinne kulmiin niin kiekko vain katoaa laidan alle, se varjo jää kyl kaukalon puolelle. Sit tulee vaan alotus suoraan siitä.
Voisiko joku valaista montako tiimiä pääsee be-a-gm modessa playoffeihin mistäkin konferenssista? (AHL ja NHL)
NHL:ssä kummastakin konferenssista jatkoon menee kahdeksan parasta. AHL:ssa taas jokaisen divisioonan neljä parasta. Oikeiden sääntöjen mukaan AHL:ssä on poikkeuksena tilanne, jossa Antlantin divisioonan viidennenksi sijoittuneella joukkueella on enemmän pisteitä kuin Idän divisioonan neljännellä, jolloin Atlantin viides korvaa Idän neljännen playoffeissa. En osaa sanoa, onko tuo sääntö pelissä mukana.Voisiko joku valaista montako tiimiä pääsee be-a-gm modessa playoffeihin mistäkin konferenssista? (AHL ja NHL)
Mitä tarkoittaa "vieraat" onlinepelissä Minun ja vastustajan alapuolella?![]()
Mitä tarkoittaa "vieraat" onlinepelissä Minun ja vastustajan alapuolella?![]()
asiasta toiseen missä vika/syy ettei minun EAsportin sivuilla näy pelitietojani jne??
tarkotan viimeksi pelatut pelit tulokset ja ne