Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla olisi pieni ongelma pelin kanssa ja uskon, että joku osaa auttaa. Pystyn onlinessa pelaamaan kaikkia muita kavereita vastaan paitsi yhtä. Aina kun olemme aloittamassa pelin kutsun hänet peliin ja hän hyväksyy haasteen. Tulemme kohtaan jossa valitaan joukkueet mutta kumpikaan ei voi vaihtaa joukkueita eikä painaa "valmis". Olen vaihtanut NAT-tyypin kolmosesta kakkoseen ja se auttoi, että pystyin pelaamaan kavereita vastaan joita vastaan en ennen pystynyt. Eli yhtä kaveria vastaan en voi pelata, miksi?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla olisi pieni ongelma pelin kanssa ja uskon, että joku osaa auttaa. Pystyn onlinessa pelaamaan kaikkia muita kavereita vastaan paitsi yhtä. Aina kun olemme aloittamassa pelin kutsun hänet peliin ja hän hyväksyy haasteen. Tulemme kohtaan jossa valitaan joukkueet mutta kumpikaan ei voi vaihtaa joukkueita eikä painaa "valmis". Olen vaihtanut NAT-tyypin kolmosesta kakkoseen ja se auttoi, että pystyin pelaamaan kavereita vastaan joita vastaan en ennen pystynyt. Eli yhtä kaveria vastaan en voi pelata, miksi?

En väitä et tietäisin mikä yhteyttäsi vaivaa, mut jos molemmat osapuolet vapauttaa reitittimistään (port forwarding) nämä portit, niin ongelma voi ratketa. Kannattaa kokeilla ainakin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ne on eri pisteitä kaiketi mitä saa kesken pelin. Ne liittyy easports worldiin, jossa voi ostella jotain vaatteita ja sun muuta ihme kamaa avatarilleen.

Kyllä ne mun käsityksen mukaan on niitä online-leaderboard pisteitä jotka näkyy pelin aikana molempien nimimerkkien yläpuolella..EASW-pistteet sitte taas tulee näkymään pelin jälkeen siihen päävalikon alanurkkaan.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä ne mun käsityksen mukaan on niitä online-leaderboard pisteitä jotka näkyy pelin aikana molempien nimimerkkien yläpuolella..EASW-pistteet sitte taas tulee näkymään pelin jälkeen siihen päävalikon alanurkkaan.

Joo vähän rikkinäistä puhelinta täällä näköjään. Siis pisteitä on todella kahdenlaisia niinkuin keimaster sanoo. EASW-crediitit kertyy pelaamalla mitä tahansa uutta "EA-tuotetta" ja niillä voi ostaa krääsää. Ne kertyy vaikka miten huonosti pelaisit.

Sitten on nää varsinaisesti lätkään liittyvät leaderboard-pisteet jonka kertymisen osaa varmaan joku avaruusfyysikko selittää. Ne tosiaan pomppii vastustajien mukaan yms. (saat pisteitä "hyvistä" voitoista enemmän ja menetät "huonoista" häviöistä enemmän). En tiedä tarkalleen. Sama selkeä systeemi on siinä liigassa kanssa kai takana, et joukkueet menettää/saa pisteitä vastustajien taitotason mukaan. Kärkitiimien kannattais pelata keskenään siis... :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tullut tuossa pelatessa huomattua, ettei missään saa niin paljoa vihapostia kuin tässä, itseasiassa eka peli jossa sitä mulle tulee.

Viimeksikin pelaaja Uwilllose2 lähti hävitessään viime sekunnilla pelistä, ja kun kommentoin sitä sekä käyttäjän pelinickiä, tuli kehoitus mennä tekeen äitini kanssa asioita, joita ei oman äidin kanssa tehdä, sekä kutsui mua vapaasti suomennettuna mehukkaaksi pieruksi [juicy fart] , arvatkaa repesinkö..:D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Jahas, kaikki Be pro tehosteet sitten kummallisesti päätyneet lukituksi. Niitä ei sitten taida millään saada takaisin, mitä satuin joskus täältä lukemaan?

Onneksi ei tullut ostettua mitään, muutenhan voisi vaikka haastaa EA:n oikeuteen varastamisesta.
Ripoo kyllä silti.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Miun mielest ihan nätti rankkarimaali
Kieltämättä vaik en yleensä lämpene noille highlighteille. Näin vähän vastaavan yks päivä publan puolella. Kaveri tollee "hypähti" kanssa ja kiekko meni suoraan maaliin kun veskari yritti syöksyä vaan jalkoihin. Oli tää kyl "ihan" siisti. :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Lähetin eilen liittymispyynnön yhdelle joukkueelle ja mut hyväksyttiinkin ja viestissä luki tyyliin " onnittelut, sinut on hyväksyttyy joukkueeseen!" Mutta en löydä mistään miten pääsisin joukkueeseen ja kun menen kerhohakuun ja laitan sen joukkueen nimen ja menen jäseniin niin minua ei ole? Mistä johtuu ja miten pääsen joukkueeseen?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Lähetin eilen liittymispyynnön yhdelle joukkueelle ja mut hyväksyttiinkin ja viestissä luki tyyliin " onnittelut, sinut on hyväksyttyy joukkueeseen!" Mutta en löydä mistään miten pääsisin joukkueeseen ja kun menen kerhohakuun ja laitan sen joukkueen nimen ja menen jäseniin niin minua ei ole? Mistä johtuu ja miten pääsen joukkueeseen?

Veikkannpa että hyväksyivät ja menivät kattomaan tilastosi kerhosta ja poistivat sitten (niitähän ei näe muutenkuin hyväksymällä). Mutta jos siellä kerhossa edelleen olet, pääset sinne pelihuoneen kautta.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Veikkannpa että hyväksyivät ja menivät kattomaan tilastosi kerhosta ja poistivat sitten (niitähän ei näe muutenkuin hyväksymällä). Mutta jos siellä kerhossa edelleen olet, pääset sinne pelihuoneen kautta.

Kyllä ne GM:t on raakoja. :P
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Dynasty Mode tässä pelissä nimellä Kausi? Eikö tässä pysty pelata AHL tiimillä tässä Kausi pelimuodossa?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Dynasty Mode tässä pelissä nimellä Kausi? Eikö tässä pysty pelata AHL tiimillä tässä Kausi pelimuodossa?
Dynasty Mode on nimellä "Be a GM" eli suomeksi jotain "Ole TJ". En ole varma, miten nuo pelimuodot on tässä suomennettu. Kausi-pelimuodossa ei voi pelata NHL-joukkueen ohella AHL-joukkueella, mutta Be a GM:ssa se onnistuu tuttuun tapaan.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Voi kyllä olla sattunut joku vaan sellainen vika-aika milloin oot yrittänyt. EA:n serverit eivät ole mitään bugittomuuden merkkipaaluja. Itsekin on lentänyt viime päivinä "tarpeeksi" usein EASHL-matseista. Jos tilanne jatkuu niin sitten voi olla vika noissa sopimusehdoissa tai muuttuneissa verkkoasetuksissa sun omassa päässä (uus reititin tms. eli EA haluaa jonku "portin" olevan auki ja se ei ole).

Okei, pikaisen googlettamisen tuoman lisäviisauden nojalla sinun täytyy tehdä port forwarding porteille (vapauttaa ne) tai sitten käyttäjätunnuksesi on joutunut liiallisen ***** vuoksi pannaan eikä aukea enää.

Miten noi portit voidaan aukasta?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten noi portit voidaan aukasta?

No, itsellä nuo laitteet on aina toiminut suoraan, mutta nuo portit voivat teoriassa olla kiinni, jos sopivan merkkinen laite hyllystäsi löytyy.

Googlaamalla reitittimen valmistajan pääsee pitkälle esim. "zykel port forwarding", toinen vaihtoehto on mennä valmistajan sivuille ja plärätä ohjekirjaa niissä on yleensä kerrottu. Jos ei onnistu niin lähetä mulle yv ja reitittimesi merkki, niin voin yrittää auttaa jossain välissä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

No, itsellä nuo laitteet on aina toiminut suoraan, mutta nuo portit voivat teoriassa olla kiinni, jos sopivan merkkinen laite hyllystäsi löytyy.

Googlaamalla reitittimen valmistajan pääsee pitkälle esim. "zykel port forwarding", toinen vaihtoehto on mennä valmistajan sivuille ja plärätä ohjekirjaa niissä on yleensä kerrottu. Jos ei onnistu niin lähetä mulle yv ja reitittimesi merkki, niin voin yrittää auttaa jossain välissä.

Pääsin tonne reitittimen asetuksiin mutta en tiedä mistä nuo portit voidaan tarkista että onko ne auki. Ohjekirjan kuvaohjeet ei ihan vastanneet oman reitittimeni asetuksia vaikka oikean mallin ohjekirjaa katsoinkin. Tänään on kyllä yhteys pelannu ihan ok..mutta joskus on ollu ongelmia. Kaippa ne on kunnossa kun kuitenkin yleensä yhteydet pelaa. Telewellin EA510- reititin kyseessä.
 
Ylös Bottom