Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

No sit toine kysymys et mitä toi "+/-" tilasto oikeen tarkottaa. Sori vähä tyhmä kysymys mut en oo vaa saanu selville.

Plussaa tulee kun olet kentällä oman joukkueen maalin aikana, miinusta taas siitä kun olet jäällä vastustajan maalin aikana.


Onko muut huomanneet et tappelun 5minuuttisesta ei pääs pois ennen kuin tulee katko...sain jäähyn 3min ennen erän loppua, pääsin kentälle seuraavan erän lopulla kun tietokone ei saanut katkoja aikaan
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kiitos kiitos, selventi asian :)

Meitsillä sit vissii "aika hyvä" yhteistyö tuossa be a pro modessa.. +/- tilasti on -17 :D. No musta muutenkin suurin miinus on edelleen tekoäly noissa NHL peleissä. Kaikki muu rupee skulaamaan hyvin. Ei tule enää semmosia että saa maalin lähes aina jostain tietystä kohdasta ja muutenkin homma toimii. Ainut vaan että välillä kyllä iha järkyttää katella ku on oma pelaaja vaihtoaitiossa ja kattoo ku tietokone pelaa. Vaikka ei sitä koskaa voi saada ihmisen tasolle niin silti ainakin toivoon seuraavaan NHL:ään parempaa tekoälyä.

PS. huonosta +/- tilastosta huolimatta olin jo tulokaskaudella pistepörssin toinen :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Plussaa tulee kun olet kentällä oman joukkueen maalin aikana, miinusta taas siitä kun olet jäällä vastustajan maalin aikana.


Onko muut huomanneet et tappelun 5minuuttisesta ei pääs pois ennen kuin tulee katko...sain jäähyn 3min ennen erän loppua, pääsin kentälle seuraavan erän lopulla kun tietokone ei saanut katkoja aikaan

Jeps, noinhan tuo 5 minuutin rangaistus systeemi toimii oikestikin NHL:ssä. Kun kummaltakin joukkueelta lähtee pelaajat vitoselle, niin pelihän jatkuu 5vs5. Joten ei pelaajia voida päästää kesken pelin sieltä, koska silloin kentällä olisi 6 pelaajaa. :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Jeps, noinhan tuo 5 minuutin rangaistus systeemi toimii oikestikin NHL:ssä. Kun kummaltakin joukkueelta lähtee pelaajat vitoselle, niin pelihän jatkuu 5vs5. Joten ei pelaajia voida päästää kesken pelin sieltä, koska silloin kentällä olisi 6 pelaajaa. :)

Eikös se mee niin et tollasis tapauksis pelaajat vaan luistelee suoraan vaihtoaitioon, näin ainakn joskus ollut
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikös se mee niin et tollasis tapauksis pelaajat vaan luistelee suoraan vaihtoaitioon, näin ainakn joskus ollut

Saa mennä kyllä aika monta vuotta taaksepäin että näin on ollut. Toki oikeesti katkoja tulee suhtkoht enemmän ku pelissä :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tein tuossa liigan, jossa on 10 jäsentä ja kysymys kuuluukin että montako pääse play offeihin? Missään ei ole tullut mitään lukua vastaan.... :eek:

No ajatellen että saa parit sopimaan playoff puuhun niin se on oltava 8 tai 4 veikkaan itse tuota 8! Itellä ollu 7-8 pelaajan liigoja ja niissä pääsee 4...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Osaisko joku selventää miten tuon online leaderboardin pisteytys menee. Eli oon jauhanu jotai reilu 60 matsia 1 vs 1 onlinessa ja aikalailla puolet voittoja puolet tappioita. Pisteitä oli vasta kun katoin nii reilut 500. Nyt huomasin että tulostaululla pisteitä oliki enää vajaa 100 ja nyt hävisin muutaman matsin ja tällä hetkellä pisteitä on reilu 30. Pisteet laskee kokoajan ei väliä voitinko vai hävisinkö, ja tämä siis kokonaistilastoissa..kun laitoin että viikottaiset tilastot pisteitä oli pari sataa, mutta selvästi neki oli laskeneet. Ja kaveri joka pelannu tilastojen mukaan noin 10 peliä joista reilu 5 voittoa ja tällä pisteitä kasassa jo vajaa 600.. Miten se on mahollista?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Osaisko joku selventää miten tuon online leaderboardin pisteytys menee. Eli oon jauhanu jotai reilu 60 matsia 1 vs 1 onlinessa ja aikalailla puolet voittoja puolet tappioita. Pisteitä oli vasta kun katoin nii reilut 500. Nyt huomasin että tulostaululla pisteitä oliki enää vajaa 100 ja nyt hävisin muutaman matsin ja tällä hetkellä pisteitä on reilu 30. Pisteet laskee kokoajan ei väliä voitinko vai hävisinkö, ja tämä siis kokonaistilastoissa..kun laitoin että viikottaiset tilastot pisteitä oli pari sataa, mutta selvästi neki oli laskeneet. Ja kaveri joka pelannu tilastojen mukaan noin 10 peliä joista reilu 5 voittoa ja tällä pisteitä kasassa jo vajaa 600.. Miten se on mahollista?
Saattaa olla, että sulle on sattunu hitosti ns. huonoja vastuksia, siis sellaisia, joilla on pieni taitotaso ja pisteet. Sellaisilta vastuksilta saa vähemmän pisteitä, kuin paremman taitotason omaavilta. Myös oma joukkue joidenkin tietojen mukaan vaikuttaa noihin pisteisiin. Eli jos pelaa aina vaan paremmalla joukkueella kuin toinen, niin saa vähemmän pisteitä voitosta ja menettää taasen enemmän jos häviää.

Toisaalta kukaan ei täysin tarkkaan kai tiedä mistä noi pisteet koostuu. Jos joku osaa selventää, niin laittaa korjausta.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta mitä oon noita pisteitä kesken pelin katellu nii kyllä se siinä kymmenen pisteen yläpuolella on aina ollu. Ja toi ei kuitenkaa selitä sitä miks yhtäkkiä mun reilut 500 pistettä on muuttunu 30 pisteeksi :D

Kiva koittaa pärjätä leaderboardilla ku onlinessa joka toinen matsi keskeytyy ja pisteetki heittelee miten sattuu.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tosta pelistä löytyy muutenki kaikkia kummallisuuksia. Eli ei siihe välttämättä mitää selitystä löydy.

Esim. näyttäisi siltä että tietyt pelaajatehosteetkaan ei avaudu vaikka vaatimukset kuinka täyttyisi...?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Esim. näyttäisi siltä että tietyt pelaajatehosteetkaan ei avaudu vaikka vaatimukset kuinka täyttyisi...?
Juu, itsellä ei vain yksinkertaisesti avautunut +5 harhauttaminen ollenkaan. Pari kertaa se Stanley Cup tuli pokattua tulokaskausilla erinäisillä "tyyleillä", mutta jouduin sen kuitenkin käymään ostamassa.

Ja on ainakin osunut omiin silmiin, että joillain on ollut myös maalivahtitehosteiden kanssa ongelmia.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta mitä oon noita pisteitä kesken pelin katellu nii kyllä se siinä kymmenen pisteen yläpuolella on aina ollu. Ja toi ei kuitenkaa selitä sitä miks yhtäkkiä mun reilut 500 pistettä on muuttunu 30 pisteeksi :D

Kiva koittaa pärjätä leaderboardilla ku onlinessa joka toinen matsi keskeytyy ja pisteetki heittelee miten sattuu.

Ne on eri pisteitä kaiketi mitä saa kesken pelin. Ne liittyy easports worldiin, jossa voi ostella jotain vaatteita ja sun muuta ihme kamaa avatarilleen.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Muutes tuli tässä mieleen kysyä sellaista asiaa että pystyykö tuossa tekemään toisen Be A Pro pelaajan siten että se vanha kuitenkin säilyy? Kun haluisin aloittaa toisen ja erityylisellä pelaajalla ja pelipaikalla.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Missäs mahtaa olla vika kun peli jäätyy siihen kohtaan jossa valitaan käytettävä kieli? Koittanut nyt kymmenisen kertaa käynnistellä.

EDIT. Pyyhkäsin vähän sormenjälkiä niin johan lähti kiekko pyöriin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tosta pelistä löytyy muutenki kaikkia kummallisuuksia. Eli ei siihe välttämättä mitää selitystä löydy.

Esim. näyttäisi siltä että tietyt pelaajatehosteetkaan ei avaudu vaikka vaatimukset kuinka täyttyisi...?
Tosiaan kaikenlaista sälää jää saamatta ja eri toten ne saavutukset harmittaa, jotka nyt täyttyy melkein joka kausi, mut ei vaan avaudu. Esim. ole ensimmäisessä pakkiparissa tai 200 taklausta kaudessa. Ei vaan aukea. Hyvä "kauppakikka" se kyllä on. Mun täytyy myöntää et oon ostanut ne kane-mailan ja hanskat koska olen tehnyt niihin tarvittavat teot ja ne on ainoat siedettävän näköiset vetimet. :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites online EASHL peleihin saa laitettua oman maalibiisin? Oon jo kokeillut sitä kohtaa be a pro -maali, eipä auttanut.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites online EASHL peleihin saa laitettua oman maalibiisin? Oon jo kokeillut sitä kohtaa be a pro -maali, eipä auttanut.

Sillon kuin teet maalin omalla pelaajallas, niin sillon soi se, minkä laitat siihen be a pro-maaliin. Muussa tapauksessa, jos joukkuekaveris tekee, niin soi sen joukkueen maalilaulu, jolla pelaatte. Eli esim. Jos pelaatte Chicagon paidoilla, niin mene sinne omaan musiikiin ja laita Chicagon kotimaaliksi, sen jonka haluat.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Olisin EASHL kerhoa vailla.Olisko porukoilla tietoa missä foorumeilla/palstoilla tämmösiä asioita puidaan.En viitsi ihan sokkona alkaa pelin kautta liittymää johonkin ihan random kerhoihin,kun etsin ihan tasokasta porukkaa. :)
 
Ylös Bottom