Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pikaruokajutustelua ja -mutustelua

Vastaus: Roskaruokajutustelua ja -mutustelua

Saako esittää provon? Ai ei vai? No esitän silti. Miksi ihmeessä porukka vetää roskaruokaa?
Ei sitä oo kieltäminen ettenkö ite kävis välil mutustelemassa roskisruokia :rolleyes: mutta mielummin teen itse omat herkkuni. Esim parhaat burgerit saa todella pienellä vaivalla. Jopa darra aamuina väsään omat sydänkohtaus ateriani mielummin kuin tilaan naapurin karvakädeltä pizzan ja kedabin. :D
Jos ihan hampurilaisnälkä yllättää käyn ihan ravintolassa kiskomassa burgerin napaan. "Oikeassa" ravintolassa burgeri ranskiksilla ja salaatilla maksaa n. 9-14eur, joka ei todellakaan ole paha siihen mitä mauttomia kengänpohjia samaan rahaan saa mäkkäristä.
Joten vielä kerran: Miksi oi miksi?

TT-2k: Pikaruokaa tää on, sulla on nyt halventava nimitys käytössä topicina :D
Topic päivitetty poliittisesti korrektimpaan muotoon.

PS. Kebab ranskalaisilla on ainoa oikea tapa nauttia kebabista. ;)

Ai niin. Jos täällä pk-seudulla pörrää ja haluaa täyttää vatsansa rasvalla niin Hampuris on myös hyvä paikka. Iso poliisi on ainakin maukas burgeri.

Näyttää olevan koominen mainosvideokin sivuilla :D

Ihan hyvä, mutta pitää olla hiukan varovainen.

Iltaisin siinä hiilivoimalan edessä olevassa on venäläinen täti laittamassa sapuskat ja hältä saa aina kuivat purilaiset. Sitten jos pyydät sitä soosia lisää, niin Hesen soositetut burgerit on verrattain kuivia. Meinaan se burgeri sitten ui. Se on siellä jossain soosin sisällä.

Sitten taas siinä Bandidos-HQn vieressä oleva Hampuris on mulla pannassa. Tullut ihasteltua iltaisin, kun alueen rotat taistelee roskista. Syö siinä sitten sun purilainen..

Muuten Hampuriksen kamat ovat kyllä parasta A-luokkaa. Silti, jos hampparia haluaa grillistä, niin Super Elvistä ei helposti voiteta. Voi kun siihen saisi vielä pekonia messiin.

Saako esittää provon? Ai ei vai? No esitän silti. Miksi ihmeessä porukka vetää roskaruokaa?
Ei sitä oo kieltäminen ettenkö ite kävis välil mutustelemassa roskisruokia :rolleyes: mutta mielummin teen itse omat herkkuni. Esim parhaat burgerit saa todella pienellä vaivalla. Jopa darra aamuina väsään omat sydänkohtaus ateriani mielummin kuin tilaan naapurin karvakädeltä pizzan ja kedabin. :D
Jos ihan hampurilaisnälkä yllättää käyn ihan ravintolassa kiskomassa burgerin napaan. "Oikeassa" ravintolassa burgeri ranskiksilla ja salaatilla maksaa n. 9-14eur, joka ei todellakaan ole paha siihen mitä mauttomia kengänpohjia samaan rahaan saa mäkkäristä.
Joten vielä kerran: Miksi oi miksi?

Siksi koska se on vaan joskus tajuttoman helppoa ajaa siihen luukulle ja mättää ruoka naamariin ja menoksi. Ravintolat ja omat kokkailut on sitten ihan eri tarkoitukseen.

Vastaus: Pikaruokajutustelua ja -mutustelua

Ja mikä idea on mennä "ihan oikeaan ravintolaan" ja tilata hamppari raneilla?
Onhan ne monesti mäkkärin vastaavia parempia mutta häviävät kuitenkin grillin vastaaville.

Tollasista pikaruoka ketjuista Scan Burger on estottomasti parsa! Eli hampparit on grillimäisiä ja maukkaita ja ranskalaiset isoja ja hyviä. Hintataso hiukan heseäkin korkeampi, mutta kyl kannattaa :) Sanotaanko että annokset on rekkamies-luokkaa. Ja edelleen, hampparit yhtä hyviä kuin hyvillä grilleillä. Suosittelen!

:)

Kaikki vaan haukkuu näitä tusina burgeri paikkoja. Kokeilkaa chicosin cajun burgeria, ai että on hyvä.!

Mutta se ei taasen liity pikaruokaan mitenkään :D
Sellaisen saa kyllä ihan hyvinkin 10 minuuttiin, eikö se ole pikaruokaa??
No noista tusinapaikoista McDonlands hallitsee tuplajuustohampparillaan.
Silti en niissä kovinkaan usein vieraile.

Sellaisen saa kyllä ihan hyvinkin 10 minuuttiin, eikö se ole pikaruokaa??
No noista tusinapaikoista McDonlands hallitsee tuplajuustohampparillaan.
Silti en niissä kovinkaan usein vieraile.

Mistäs Chicosista oot saanu hampurilaisen 10 minuutissa. Itellä menee ruuhkattomanakin aikan puol tuntii.:eek:

Jesh olin messukeskuksessa safkaamassa eikä ollut mitenkään positiivinen kokemus.
Aateltiin kaverin kanssa kun oltiin koulun kanssa Elkom-messuilla (ja olihan siellä monia muitakin), että nappastaampas tosta kerrosateriat.
Noh menin siihen kassalle niin ensimmäinen pettymys oli kun limukoneet eivät toimineet. Otin sieltä mehun kun eivät voineet halvempaan hintaakaan lyödä niin jotain korviketta tyrkyttivät.
Sitten istuimme pöytään, ja alkaessani syödä huomasin että hampurilainenhan on aivan kylmä. Tietenkin suuntasin heti kassalle ja he sanoivat etteivät voi antaa uutta hampurilaista tilalle. Ranskalaiset olivat siis aterian ainut "onnistunut"-osa (eivätkä nekään koskaan mitään herkkua ole), mutta yksi positiivinenkin asia tästäkin löytyi nimittäin kerrankin ei ollut sitä h**vetin pitkää jonoa.

mäkkärissä parasta on 5juusto hampparia ja kokis. ja hesessä on ihan huippu se meGa ateria:p

Mun lista mitä syön mäkis ruokatunnil, jos koulus on jotai tyyliin possupataa. Vihaan possupataa! Eli:
1. Kaks juustoo
2. Junnu joka on 2€. Täl hetkel myynnis deluxe jr.
3. Junnu ja pieni mansikkapirtelö
4. Kaks juustoa ja pieni mansikkapirtelö
5. Ja jos on juhlapäivä se on bigmac- tai Mcfeast ateria

kuka mitään mega aterioita vetää. hintaa normaalisti yli 8e eikä edes nälkä mene.
minä ainakin ostan paljon mieluummin samalla rahalla paikallisesta kebabbilasta rulliksen tuplalihalla joka on paksumpi kuin meikäläisen käsivarsi ja saan mussuttaa sitä koko päivän.

siinä kohtaa hinta,laatu ja määrä kuten pitää.

siinä kohtaa hinta,laatu ja määrä kuten pitää.

Tähän oli pakko tarttua. En tiedä vielä yhtäkään kebabmiestä joka ei toimisi seuraavasti:
Jos asiakas jättää mm. lihaa tai dippiä lauteselle, se purkitetaan uudestaan, laitetaan pakkaseen ja tarjotaan seuraavalle asiakkaalle.
Tätä on nähty mm. Mäntsälässä entisen Neliapilan paikalla toimivassa räkälässä, Järvenpäässä mm. Starpizza ja nimeä en muista, mutta toimii nykyään PopPizzan tilalla keskustassa.

Että hyvää ruokahalua =D Itse en maksa enään penniäkään ulkolaiselle puljulle!

Parasta on Hesburgerin Mega/Kerrosateria ja Kotipizzan norm. ananas,kebab,pepperoni =)

no ainakin ulvilan metro kebabissa aikoinaan näki ihan itse kun äijä siitä vartaasta lihat veisteli lautaselle.
ja jos oikein vainoharhainen haluaa olla niin voihan joku vaikka hesessä räkiä sun hampparin väliin tai hienossa raflassa maustanut sun keittoa pikkasen fight club tyyliin.

Lahdessa Jonen grillillä on kojun sisällä muikean kokoinen ruho pyörimässä tikun varressa. Kyllä vesi tulee kielelle kun näkee myyjän veistelemässä tuoretta kebsua tulevalle annokselleni :D

The number UNO "roskaruoka"mesta in Lahti! Ug!

Maistoko kukaan tota habanero hampurilaista. Se oli kampanja tuotteena hesellä joku pari kuukaut sit.
Ite tykkäsin. Alkuun oli aika tulist, mutta jälkimaku aivan mahtava.

Maistoko kukaan tota habanero hampurilaista. Se oli kampanja tuotteena hesellä joku pari kuukaut sit.
Ite tykkäsin. Alkuun oli aika tulist, mutta jälkimaku aivan mahtava.

Mä en voinu ostaa sitä ku se oli K-15 niiku siin mainokses oli, eikä mul ollu henkkareit mukana. :(
No ei, läppä oli. :D Mut en ottanu sitä koska mä oon vähä semmonen tyyppi, et otan aina sen tutun ja turvallisen burgerin. :cool:
Välil jos joku muu tarjoaa, niin silloin saatan kokeilla jotain uutta ja erilaista. Mut harvoin silloinkaan.:p

Ylös Bottom