Eikös nuo dollarihinnat mene yleensä niin, että Suomen hinta on ollut käytännössä aina 10 euroa enemmän, kuin USA:n kauppapaikalla mainittu dollarimääräinen hinta. Esim. Saroksen kohdalla pelin hinta on Sonyn USA:n verkkokaupassa 69,99 dollaria, kun se on vastaavasti Sonyn Suomen verkkokaupassa...