Juu, ei todellakaan. Katotaan sitten joskus vuoden päästä, kun hinta tulee alemmas. Itse en kyllä jaksa uskoa, että tekee myynneille kovin hyvää, jos noin törkyiset hinnat on. Saisivat ihan normaalihinnalla ihan varmasti paljon enemmän kappaleita myytyä, että kannattaakohan tuollainen sitten...