Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starfield

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc xsx
Aika karua... ei tuota ole kovin moni hyväksi kehunut.. eli howard ei halua tuossa mitään ryhtiliikettä tehdä.

Kuinka niin? Metacricin mukaan keskiarvo on 83, joten aika moni on hyväksi kehunut. Keskiarvo on about samaa luokkaa kuin Falllout 4:lla ja myös itse luokittelen Starfieldin yhtä hyväksi.

Eli jos on pitänyt Bethesdan aiemmista roolipeleistä ja avaruus-teema kiinnostaa, niin aivan varmasti pitää myös Starfieldistä.

Viimeksi muokattu:
Kuinka niin? Metacricin mukaan keskiarvo on 83, joten aika moni on hyväksi kehunut. Keskiarvo on about samaa luokkaa kuin Falllout 4:lla ja myös itse luokittelen Starfieldin yhtä hyväksi.

Eli jos on pitänyt Bethesdan aiemmista roolipeleistä ja avaruus-teema kiinnostaa, niin aivan varmasti pitää myös Starfieldistä.
Tykkään Fallout 3, vegas, f4... mutta vaikka tykkään scifi meiningistä niin starfield oli valitettavan vaisu tapaus.. peli kerran läpi, yritin shattered dlctä mutta ei vaan kyennyt.
Metacritic käyttäjien 6.8 edustaa mielestäni todellisuutta paremmin. Pelaaja määrätkin suht pienet olleet jo pitkään. steamin arvio:
Screenshot_20260219_123708_Samsung Internet.jpg

Viimeksi muokattu:
Muutenkin onhan tämä ollut vähän pettymys monelle. Muistaakseni jopa Fallout 4 pidettiin parempana kuin tätä.

Ja onhan tuo aika karu kommentti Todilta. Sen voi käsittää aika monella tapaa. Esimerkiksi siten, ettei edes haluttaisi parantaa peliä.

Hassua, kyllä tuo aika monelle on maittanut. Itse pidän todella paljon. Koukuttava Skyrim in space.
Samoin koin pelin. Tarina oli toki minulle jonkin sortin pettymys, koska heikkeni loppua kohden ja meni ehkä omaan makuuni vähän liikaakin mielikuvitukselliseen suuntaan, tai ainakin väärällä tavalla. Silti peli maistui todella hyvin kokonaisuutena ja tarinaa lukuunottamatta Starfield oli minulle erinomainen peli. Pitäisikin varmaan palata jossain vaiheessa pelaamaan se lisärikin läpi, mutta on vaan niin tolkuttomasti pelattavaa, että missähän välissä senkin tekisi?

Toivottavasti parannusten myötä se pelin hyvä immersio säilyisi paremmin, eikä peli itse rikkoisi sitä. Fiilis ja taistelu oli hyvää Starfieldissä, avaruus kiinnostaa aina, grafiikat toimii, joitain mielenkiintoisia factioneita sekä tehtäviä löytyi. "RPG" pelit monesti koukuttaa. Näiden myötä pelissä olisi valtava potentiaali.

Pelimaailman rakenne, erikois lokaatiot, monipuolisuus ja rytmitys taas oli aivan hirveätä paskaa. Näihin tuskin on tulossa hirveästi mitään muutosta. Ehkä rytmitykseen, jos saavat tuota latausruutu showta napsun paremmaksi. Eikä se mitään, jos tosiaan noista hyvistä puolista pääsisi kuitenkin nauttimaan paremmin.

Kuukausi sitten ostin kolmannen kerran Skyrimin :D Hyvä pelimaailma vetää mukaansa lähes tuhansia tunteja ja useita vuosia. Välillä toki pitää olla taukoa niin tuntuu taas tuoreelta.

Katsotaan, jos päivitysten myötä vielä jaksaisi hypätä joskus uudestaan Starfieldin pariin. Jäihän se pahasti kesken reilun 70h pelailun jälkeen. Eihän kaikkien pelien tarvitse olla mestariteoksia, joita pelataan ikuisesti, mutta moni Bethesdan fani sitä varmasti toivoi. Niin harvoin niiden yksinpelejä kuitenkin enää nykyään julkaistaan.

Ylös Bottom