Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
On digiversiossa se hyvä puoli tietty että ei tarvii pelata levyjen kaa. Ja kyllä toi fyysinen varmasti hyllyyn tulee. Koska hyvää jatkoa gta sarjalle joka alkoi gta 3 pelistä. (Gta 3, vc,sa,vcs,lcs, gta 4, gta episodes,gta v) ja nyt tää
Mä ajattelen näin että itselle ei vaan ole sellaisia pelejä tulossa jotka jaksaa innostaa joten hyvin voi maksaa tästä vähän enemmän. Mietin vaan kun mä haluan tietyn fyysisen version mutta kuitenkin haluan pelata heti kun se vaan on mahdollista joten pitäänee ostaa sekä fyysinen että digiversio
Mitenköhän mun pitäis ratkaista seuraava ongelma. Mulla on olemassa webhotelli ja nettisivut siellä. No mulla ei varsinaisesti ole syytä eikä kyllä aikaakaa enää yllä pitää. No ei siinä vielä mitään. Senkun irtisanon sen sopimuksen. Mutta ongelma on se että mulla on siellä sähköpostiosoite jota...
Asia ei vakava mutta ärsyttää kun yks henkilö näkee mitä kuuntelen spotifysta. Mikä asetus mun pitää muuttaa ettei sitä näe kukaan. Vai pystyykö sitä muuttamaan spotifysta vai pitääkö mun yrittää muistaa kaikki ne paikat johon oon yhdistänyt spotifyn
Voi hitto sentään. Menin eilen maksamaan yhden laskun joka oliki jo maksettu. Että osaa ketuttaa. No kyllä mä sen varmaan saan palautuksena tililleni koska se lasku oli sellainen ettei sitä voi vähentää seuraavasta laskusta koska yksittäinen lasku