Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Stellar Blade on hyvä esimerkki pelistä joka parantuisi Prolla merkittävistä. Kuvanlaaadun pitäisi olla huomattavasti lähempänä natiivia 4kta kuin tällä hetkellä on mahdollista 60fps peleissä ilman tekoälyä.. pelin todellinen resoluutio voi olla jopa alhaisempi kuin peruskonsolilla jos skaalaus...
https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2024-spec-analysis-playstation-5-pro-the-most-powerful-console-yet
Muuta ei tarvitse tietää. Tämä voidaan lisätä "helposti" myös vanhohin peleihin jos käytössä jo FSR tai vastaava..
MIten niin? Kuinka monta 30fps lukittua peliä on edes julkaistu tässä generaaatiossa? CPU rajoitukset tulevaisuudessa pitkälti poistuvat kiitos FSR3/DLLS3 kaltaisten tekniikoiden.
Tavoitteet julkaistu. Fidelity/Raytracing modet 60fps vs 30fps peruslaitteeella...
Pelien budjetit ovat nyt tapissa. Jos ei ymmärrä RTn päälle niin tuskin kannattaa odottaa mitään ihmeellistä mullistusta edes seuraavassa sukupolvessa. Alan Wake 2 tai Cyberpunk näyttää varmasti jonkun mielestä melkein samalta huippuPClllä ja konsolilla.. kyse on vain tarkkuudesta ja...
Ero saattaa olla jopa suurempi. Nykyiset.Quality modet pyörisivät tällä laitteella 60fps kun performance modet muuttuvat yhä enemmän mössöksi peruslaittella.
Kuvanlaatua tullaan parantamaan muutenkin kuin puhtaalla teholla. Pelkkä 50% parannus riittää 1440p/60fps tasoon useimmissa peleissä...
Hankala nähdä mitään anglea tässä. Microsoftin itsensä mukaan konsolit ja puhelimet/tietokoneet pitää erottaa. Luultavasti isot julkaisijat saavat luultavasti parempia diilejä kuin normaalin 70/30...
Eiköhän näistä huhuista ole kysytty Microsofilta toimittajien toimesta viimeiset pari kuukautta. Ei näytä olevan kommentoivaa.. Sen sijaan Nadella vihjailee julkisesti asian olevan juurikin näin.
Haiskahtaa siltä että nämä päätökset ovat tulleet Xbox-osaston yläpuolelta. Voitollisuutta pitää kasvattaa keinolla millä hyvänsä.. Gamepass ei kasvanut toivottuun tahtiin.
Voitollisuuskin on suhteellinen käsite.. suurimmilla peleillä haetaan satojen miljoonien kustannuksilla myös samankokoisia voittoja. Pelien tilauspalvelut ovat ilmeisesti hyytyneet johonkin alle 50 miljoonan tasolle joka ei pysty vakavasti haastamaan $70 markkinaa koska ei vielä riittävän...
Game Pass ei näytä olevan kannustin edes vanhoille Xbox One omistajille valita Series. Markkinaosuus näyttää tippuvan aika rapsakkaasti ympäri maailmaa.. Series S näyttää olevan tuote ilman markkinaa jos 200€ tarjouksilla tulos on tuo. Sonyn strategia näyttää olevan päinvastainen. Tuodaan...
Jos pelaa lähinnä 60fps pelejä niin remote playn latenssi on aika verrettavissa siihen että pelaat ilman TVn game modea tai Switchillä/Steamdeckillä 30fps pelejä.
Aika positiivinen arvio suhteellisen vaativilta käyttäjiltä.
Kysymys siitä miksi ikukaan ostaa Puhelinta A kun halvin Android...