Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]

Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Voin mä tulla sua pädillä kyykyttään jos sitä haluat

Tervetuloa koittamaan!

Ja toivottavasti saadaan se indikaattori sinne statsien perään seuraavassa patchissa niin nähdään ketä oikeasti pelaa padilla ja ketä sitten on sortunut taidon puutteessa johonkin muuhun. (edit: Ja ennen kuin Zehphis nyt kuitenkin vastaat niin ei ollut sinulle suunnattu tämä, vaan ihan yleisellä tasolla mm. kilpailullisen pelaamisen takia). Privahuoneet olisi kanssa hyvä lisä (joku boxilla pelaava voisi kertoa että miten muokattavia ne ovat?) mutta näyttäähän noita matseja pystyvän pelaavan muutenkin...

PS: Peli toimii ihan jeppis movellakin btw, suosittelen kokeilemaan ainakin botteja vastaan.
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

PS: Peli toimii ihan jeppis movellakin btw, suosittelen kokeilemaan ainakin botteja vastaan.

Ainut vaan että kykkiessä tähtäin hypähtää jonkin matkaa, toivottavasti näitä bugeja tullaan vielä korjailemaan.
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Padin kanssa moni joutuu varmaan säätämään ja nimenomaan tämän pelin kohdalla. Toistaiseksi mennään oletuksilla. Tuolla pelichatissa jengi luettelee jo pitkiä listauksia mitä kaikkea ovat menneet säätämään. Tässä kuvia kertomaan siitä osastosta. Valinnan varaa löytyy.

Näytä liitetiedosto 9831 Näytä liitetiedosto 9832 Näytä liitetiedosto 9833

Laitetaan vielä säätömahdollisuudet koskien hiiriohjausta:

Näytä liitetiedosto 9834 Näytä liitetiedosto 9835 Näytä liitetiedosto 9836 Näytä liitetiedosto 9837

+

Playstation Move:

Näytä liitetiedosto 9838
saanko kysyä : miksi vitussa mulla PC:llä näyttää nuo pc:n asetukset esim tulita , jne. niin näppäiminä xboxin näppäimien kuvia enkä saa vaihdettua niitä näppiksen kirjaimiksi. kone kai olettaa että mulla on jotenkin xbox ohjain kiinni tässä vaikka ei ole. en pysty ampumaan enkä tekemään mitään koska ne liikkeet on niillä xbox napeilla vaikka mulla ei xbox ohjaimesta ole tietoa . ***** steam ensimmäinen ja viimeinen kerta ku ostan jotain sieltä. sori huonosta selityksestä mutta vastaa jos tajusit.
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

saanko kysyä : miksi vitussa mulla PC:llä näyttää nuo pc:n asetukset esim tulita , jne. niin näppäiminä xboxin näppäimien kuvia enkä saa vaihdettua niitä näppiksen kirjaimiksi. kone kai olettaa että mulla on jotenkin xbox ohjain kiinni tässä vaikka ei ole. en pysty ampumaan enkä tekemään mitään koska ne liikkeet on niillä xbox napeilla vaikka mulla ei xbox ohjaimesta ole tietoa . ***** steam ensimmäinen ja viimeinen kerta ku ostan jotain sieltä. sori huonosta selityksestä mutta vastaa jos tajusit.

Meet asetuksis siihen näppäimistö/hiiri kohtaan ohjaimen sijasta. Noista kuvistakin sen jo olisit huomannut.
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Minulla on jo ratkaisu ollut heti alusta asti mielessä: Nimi mieleen ja monoa perseelle kun pelistä onneksi vielä löytyy vote to kick järjestelmä, eipähän suomi servereillä tarvitse tätä katsella. Ostakaa se PC jos Hiiri leikit kiinnostaa, vai eikö taidot riitä? ;)

Ainahan sulla on mahdollisuus kanssa hiiri kytkeä kiinni, jos muka et ohjaimella pärjää. Eiköhän 99% pelaajista kuitenki pelaa ohjaimella, kun hiiri-ohjaus ei muutenkaan toimi. Ohjain on vaan tässä pelissä ps3:lla parempi.

Ite kyllä kyllästyin jo koko peliin, vaikka en online ehtinytkään juuri pelata, ehkä 30min, mut botteja vastaan tuli harjoiteltua sen verran, ettei innosta. Ehkä oon vaan niin kova gold source -fani, ettei nää uudemmat maistu. Jotenki pelistä puuttuu kokonaan se juttu, mikä aikoinaan teki cs:stä niin hyvän pelin, että jaksoi 7 vuotta pelailla. Voi tosin johtua myös siitä, että fps on 30 ja cs on tunnetusti yksi ainoita pelejä, joissa pitää olla paljon enemmän, että peli toimii niinkuin pitää.

Noh, innostipa ainakin ostamaan jossain vaiheessa pc:n, jolla pääsee sit pelailee 1.6:sta pitkästä aikaa. Ja ehkäpä tääkin peli useiden päivitysten jälkeen löytää sen jujun, joka innostais pelailee enemmän, mut eiköhän seki sit pc:llä tapahdu.
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Ainahan sulla on mahdollisuus kanssa hiiri kytkeä kiinni, jos muka et ohjaimella pärjää.

Kyllä lumisokealla kake pysyy kädessä, ei tuo "valitus" siitä kiinni ole ja itse ymmärrän "tuskan". Itsekin olen padin kannattaja, mutta tähän peliin lähden sillä asenteella, että kiva jos saan sen näbä ja hiiri tyypin hengiltä, ei tuolle voi mitään kun tuki on lisätty peliin. Toivottavasti vaan päivityksessä tulee indikaattori suoraan statseihin servussa siitä kuka pelaa sillä hetkellä näppiksellä niin ei mene pelaaminen siihen, että kaikki arvuuttelee kuka pelaa padilla ja kuka ei. Alkaa jo nyt muistua ajat ps2:lla, kun kaikki arvuuttelee kellä on haxit ja kellä ei, voe tokkiisa... Toivottavasti näppis ja hiiri ei tule olemaan kuitenkaan niin käytettyjä, ettei peliä enää jaksa pelata sen takia.

No, kohta peli varmaan tulee kuitenkin myös eurooppaan myyntiin ja pääsee pelaamaan enemmän kun ei ole pelkkiä botteja vastassa. Katsellaan kauan peliä jaksaa pelata, jos mm. frameraten hickuppeja ja ohjauksien kuminauhaa ei päivitetä.
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

tähän mennessä mitä pelannut pari päivää on pelkkiä botteja servuilla...
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Sääntöpaketilla "Perinteinen/Rento" suoraviivaistetaan peliä tarjoamalla suojat ilmaiseksi joka kierroksella, sallimalla omien läpi juokseminen, oma tuli pois päältä ym. Ehkä kuitenkin näkyvintä on mahdollisuus vaihtaa ajatuksia vastapuolen kanssa kesken pelin. Rento sopiikin parhaiten tutun porukan kanssa sinne viikonlopun myöhäisiin hetkiin, muuten kyllä välttäisin tätä. Taktisten neuvonpitojen käyminen omien kesken kun jää tässä aika vähälle. Muuten sääntöpaketilla "Perinteinen/Kilpailullinen" (oma tuli päällä, tiimikavereiden läpi ei voi kulkea, suojavarusteet ja pomminpurkupakkaus pitää ostaa").

Tässä esimerkki, jossa ääntä käyttää pääasiassa vastapuolen pelaajat. Kenttänä nostalginen Train.

[MEDIA]4053[/MEDIA]
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Sääntöpaketilla "Perinteinen/Rento" suoraviivaistetaan peliä tarjoamalla suojat ilmaiseksi joka kierroksella, sallimalla omien läpi juokseminen, oma tuli pois päältä ym. Ehkä kuitenkin näkyvintä on mahdollisuus vaihtaa ajatuksia vastapuolen kanssa kesken pelin. Rento sopiikin parhaiten tutun porukan kanssa sinne viikonlopun myöhäisiin hetkiin, muuten kyllä välttäisin tätä. Taktisten neuvonpitojen käyminen omien kesken kun jää tässä aika vähälle. Muuten sääntöpaketilla "Perinteinen/Kilpailullinen" (oma tuli päällä, tiimikavereiden läpi ei voi kulkea, suojavarusteet ja pomminpurkupakkaus pitää ostaa").

Heh, joo aika hauskat pelit oli taaskin! Ikävä pilata yllätys mutta itseasiassa tuo matsi olikin piilokamera kepponen eikä otettu ihan tosissaan. :eek: Mutta joo tuollasta höntsyilyähän tuo on ilman kummempaa pinnistystä ja pystyy heittään offtopic läppää toisellekin puolelle. Tietynlaiseen fiilikseen kolisee ihan hyvin joskin omakin suosikki ilman muuta Classic Competetive otsa rypyssä. Suurin tilaus tälle Casual moodille on kuitenkin silloin jos partysta löytyy pelaaja joka ei ole koskaan nähnytkään Gynheriä ennen, kuten eilen. Competetive puolella ei porukoilla huumori välttämättä riitä jos ja kun nopo ei osaa reittiä purkaan pommia tai tiedä edes nappia jolla puretaan. Saattaa alkaa tulemaan jotain ikävää porua, pahimmassa tapauksessa vote. Aluksi on myös aika vaikeaa olla ampumatta omia tässä pelissä. Eli jos mukana ensikertalaisia niin suosittelisin menemään tuolla casuaalilla muutaman rundin verran ainakin. Silmät ehtii vähän tottua erottamaan vihut omista.

PS. Olisi kova jos laittaisit tulille mixerin joka kaappaa sun omat puheet myös ja mergeet ne videoon. Kuulostaa vähän hassulta keskustelu kun dialogista puuttuu toinen osapuoli kokonaan.
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Olisi kova jos laittaisit tulille mixerin joka kaappaa sun omat puheet myös ja mergeet ne videoon. Kuulostaa vähän hassulta keskustelu kun dialogista puuttuu toinen osapuoli kokonaan.

Ihan totta. Katsotaan, kun saadaan suomalainen pelaajayhteisö moninkertaiseksi jahka Sony Europe saa pelin joskus täällä jakeluun. Jonkin verran kuitenkin isotöisempää omien ajatelmien saaminen mukaan samalle nauhalla, onnistuu toki.
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Oisko jollain hyviä vinkkejä miten ohjauksesta saisi mahdollisimman "hyvän" ? Tällä hetkellä pelailen:
Vaakasuora herkkyys: 0.73
Pystysuora herkkyys: 0.73
Tarkkuusherkkyys: 0.87

Lisäks huomasin, että tähtäimen muuttaminen staattiseksi vähensi lagia huomattavasti. Ja onko tietoa mitä muita tällaisia pieniä muutoksia voisi tehdä, jotta pelikokemuksesta tulisi parempi?
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Oisko jollain hyviä vinkkejä miten ohjauksesta saisi mahdollisimman "hyvän" ? Tällä hetkellä pelailen:
Vaakasuora herkkyys: 0.73
Pystysuora herkkyys: 0.73
Tarkkuusherkkyys: 0.87

Lisäks huomasin, että tähtäimen muuttaminen staattiseksi vähensi lagia huomattavasti. Ja onko tietoa mitä muita tällaisia pieniä muutoksia voisi tehdä, jotta pelikokemuksesta tulisi parempi?
Sulla on nuo lukemat ihan hyvät, sanoisin että vaakasuora paras 0,6-0,8 välillä. Mulla on tuota pystysuoraa jonkin verran vaakasuoraa vähemmän ja tuntuu ihan sopivalta. Toki makuasioitahan nämä ovat ja itse sen sweet spotin parhaiten löytää. Laitoin tuon tarkkuusherkkyyden pois (eli siis -> 1.0), kun tuntui lähinnä häiritsevän että tähtäys toimii välillä eri tavalla.

Ei noiden dynaamisen ja staattisen tähtäimen input lagissa ole käytännössä mitään eroa.
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Sulla on nuo lukemat ihan hyvät, sanoisin että vaakasuora paras 0,6-0,8 välillä. Mulla on tuota pystysuoraa jonkin verran vaakasuoraa vähemmän ja tuntuu ihan sopivalta. Toki makuasioitahan nämä ovat ja itse sen sweet spotin parhaiten löytää. Laitoin tuon tarkkuusherkkyyden pois (eli siis -> 1.0), kun tuntui lähinnä häiritsevän että tähtäys toimii välillä eri tavalla.

Ei noiden dynaamisen ja staattisen tähtäimen input lagissa ole käytännössä mitään eroa.

Kiitos näistä, tarkkuusherkkyys 1 oli vielä hyvä lisäys omiin asetuksiin. Voi olla, että tuo staattiseen muutto oli vain tunneperäisiä juttuja.
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Nyt on ekat pelit koitettu ps3. Tuo 30fps kyllä hieman häiritsee, mutta kai siihen tottuu. Ihmeen hyvältä tuntuu tuo ohjaus padin kanssa :) Mites saako tässä jotenkin klassisen tähtäimen, vai onko se poistettu ps3 versiosta :eek: ?
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Kokeiles laittaa tähtäin staattiseksi sieltä asetuksista.

Joo oon sen jo pistäny, mut pc:llä on vaihtoehtona viel klassinen tähtäin kanssa. Mikä on samanlainen kun 1.6 & source, mutta eipä tuo nyt paljon eroa :p Eikö tähän pitäny tulla oikeen servulistat, meinaan nyt tää heittää vaan kokoajan johonkin peleihin missä botteja tai joku yks pelaaja :/ aika nihkeetä.
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Uskosin että päivittävät peliä moneen otteeseen kuhan saapuu eurooppaan. pädillä pelaaminen on kyllä uskomattoman hyvä. hiirellä ja näppiksellä en ole kokeillut enkä taida kokeillakkaan. :)
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Joo oon sen jo pistäny, mut pc:llä on vaihtoehtona viel klassinen tähtäin kanssa. Mikä on samanlainen kun 1.6 & source, mutta eipä tuo nyt paljon eroa :p Eikö tähän pitäny tulla oikeen servulistat, meinaan nyt tää heittää vaan kokoajan johonkin peleihin missä botteja tai joku yks pelaaja :/ aika nihkeetä.
Sais kyllä tulla se klassinen tähtäin. Dynaamisessa on liikaa rojua haittaamassa näkyvyyttä eikä staattinen näytä hajontaa ollenkaan.

Pelaajat ovat näköjään kyllästyneet pelaamaan puolityhjillä servuilla, kun enää ei saa matsiin senkään vertaa porukkaa. Mikä pahinta, tätä ei ilmeisesti julkaista vielä tälläkään viikolla Euroopassa.
 
Vastaus: Counter-Strike: Global Offensive [PS3/X360]]

Mikä pahinta, tätä ei ilmeisesti julkaista vielä tälläkään viikolla Euroopassa.

Joo, Playstation blogissa oli varmistettu että ei tule eurooppaan tällä viikolla. Ei mitään syytä kerrottu eikä myöskään mitään ETAa milloin mahtaa tulla.
 
Ylös Bottom