Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Ostin julkaisu päivänä pelin(Xbox One versio) ja juuri koitin mukana tullutta Stick of the truth koodia ja hyvin toimii =)
Kiitos tiedosta! Tosin nähtävästi huomasin viestin liian myöhään, sillä peliä myydään taas täyteen hintaan. Noh, ei voi mitään.
 
Nyt olisi Thief Playstation-storessa aivan naurettavaan hintaan, ainoastaan 2,95€. Mutta onko se edes sen arvoinen peli?

Itse ostin sen aikoinaan täyteen hintaan ja rakastin peliä, todella mahtava stealth peli. Olen kuitenkin tietoinen että vanhojen pelien ystävät eivät ole kaikki lämmenneet uudelle suunnalle joka pelissä otettiin, itse en ole vanhoja Thiefejä pelannut.
 
Sniper Ghost Warrior 3 digitaalinen parhaillaan tarjouksessa joka alustalla. (MS Store, PSN Store, Steam) Hinta parin kympin korvilla ja Season Pass edition kaikki mukana. Erittäin hyvä hinta/laatu tuossa, harmi kun ehdin juuri fyysisen ostamaan digi olisi ollut kätevämpi.
 
Kerta halvalla saa, niin mikä ettei :) Kyllä aikuisella ihmisellä hyvä kuulokkeita on olla.
 
Kävin hakemassa Lucid Sound LS20 Gigantista. Mulle ensimmäiset kuulokkeet mitkä saa PS4 ohjaimeen kytkettynä niin isolle että volumea pitää laskea.
Mun toiset kuulokkeet on Steelseries Arctics 3 ja kyllä nämä LS20 pesee nuo ainakin äänenvoimakkuudessa, näistä lähtee huomattavasti enemmän ääntä.
 
Viimeksi muokattu:
Toimivatko nuo kuulokkeet omalla akulla pelkästään vai saako kuulokkeet tarvittavat virrat myös sen liittimen kautta? Toimiiko samalla kun lataa?
 
Toimivatko nuo kuulokkeet omalla akulla pelkästään vai saako kuulokkeet tarvittavat virrat myös sen liittimen kautta? Toimiiko samalla kun lataa?

Kuulokkeet toimii myös passiivitilassa, tällöin sisäinen vahvistin ei ole käytössä, eikä kuulokkeiden akkua tarvita.
Akun keston lupaillaan olevan 20 tuntia, ihan riittävä.

Mitä nyt testaillu myös PC:lla ja kännykällä, niin onhan nämä todella laadukkaat kuulokkeet, tuo sisäinen vahvistin tulee enemmän kuin tarpeeseen, varsinkin PS4 pelatessa. Ainoa miinus tulee siitä että kuulokkeet tulevat korvan päälle, pidemmissä sessioissa saattaa alkaa painamaan. Tästä seuraava malli ois LS30 jotka olisi isommat, mutta maksaa 145€.

Tuohon 12,95€ hintaan ei saa mistään lähellekkään näin laadukkaita kuulokkeita!

Kyllä nämä LS20 tais nousta itellä PS4 ykkös kuulokkeiksi Steelseriesin Arctis 3 ohi. Project Cars 2 testailin, Steelseriesillä todella munaton ja hiljainen soundi, LS20 laitoin niin moottoriäänet jytisi ihan kunnolla, sama homma aseiden kanssa räiskintäpeleissä.
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin tilasin eilen nuo LS20 kuulokkeet,kun täällä tuli tarjous vastaan. En oo vielä saanut omia. Edelliset kuulokkeet on kyllä edelleen toimivat mutta sama testata uusia tuolla hinnalla. Jospa ne olis ääneltään paremmat. Edellisissä on kyllä hyvät kupit korville jos näissä tulevissa on sitten ne vähän heikommat.
 
Ylös Bottom