Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Enpäs muuten ole, peli yhä muoveissaan. Kotelossa kuitenkin tuota mainostetaan. En tajunnutkaan, että näissä voi olla jotain aikarajoituksia tms. Pahoitteluni mikäli näin on.
 
Ikinä ei ole yksikään koodi itsellä ollut vanhentunut vaikka olen usein ostanut pelejä reilusti julkaisua myöhemmin. Kuvittelisin ettei näin ole myöskään tuon Stick of Truthin kohdalla, sillä siinähän menisi koko kampanjan pointti jos se ei sitten toimikaan. Lisäksi ajattelisin että toisi sen verran negatiivista palautetta että eivät ole mitään aivan lyhyttä aikaa siihen lyöneet.

Useimmiten siis on reilusti aikaa lunastella noita koodeja. Mikäli jotain aikaa pitää heittää, niin uskaltaisin väittää että pääosin koodit on voimassa yli viisi vuotta siitä kun ne on pakettiin lyöty. Voin olla täysin väärässäkin ja yksittäisiä poikkeuksia voi olla tietenkin suuntaan ja toiseen mutta olisihan tuo aika outoa että noin tuoreessa pelissä olisi jo vanhentunutta koodia mukana. Ainakin kuvittelisi että olisi jokin mainintakin vanhentumisesta selvästi esillä kun tuota SoT:ia kuitenkin (muistaakseni) mainostetaan pelin kannessakin.
 
Oletko testannut toimiiko Stick of Truth koodi? Melkein voisin hankkia pelin uudestaan tuohon hintaan, jos SoT on edelleen mahdollista lunastaa.
Aika useinhan noissa koodeissa on jonkinlainen viimeinen käyttöpäivä mutta mitä omaa (julkaisupäivän) lirpakettani vilkaisin, ei löydy vanhentumispäivää edes pienellä printillä. Jos sellainen siis kotelosta löytyy niin pitäisi toimia tästä tuomiopäivään saakka.
 
Mulla oli The Order: 1886 -kollektoriboksin lisäsälä-koodeissa vissiin kaikissa päiväys ja kun noita koitin oli se tyyliin vuodella tai parilla mennyt ohi, osa kuitenkin toimi ja osa ei.
 
Komplett.fi:stä 19,99€ alennus vähintään 20€ ostoksesta koodilla joulucc17.
Näyttää toimivan koodi vain kertaalleen. Itse ostin Switchille Raymanin posteineen reilulla kahdeksalla eurolla.

Uusi South Park maksaa posteineen vain 15€ , niin vaimo saattaa ostaa sen vielä ;)
 
Komplett.fi:stä 19,99€ alennus vähintään 20€ ostoksesta koodilla joulucc17.
Näyttää toimivan koodi vain kertaalleen. Itse ostin Switchille Raymanin posteineen reilulla kahdeksalla eurolla.

Uusi South Park maksaa posteineen vain 15€ , niin vaimo saattaa ostaa sen vielä ;)

Kiitos. Postikulut 5e, mutta 3DS:n 3D Land Mariosta 6.80 ei ollu paha.

Switchille Mario Rabbits ois halpa, muille alustoille SIMS 4, South Park, Battlefield 1 Revolution ja esim NBA live olisi pilkkahintaan tarjolla.
 
Viimeksi muokattu:
Komplett.fi:stä 19,99€ alennus vähintään 20€ ostoksesta koodilla joulucc17.
Näyttää toimivan koodi vain kertaalleen. Itse ostin Switchille Raymanin posteineen reilulla kahdeksalla eurolla.

Uusi South Park maksaa posteineen vain 15€ , niin vaimo saattaa ostaa sen vielä ;)
Itse koitin pistää Mario Rabbidsin tilaukseen niin tuli ilmoitus
"Koodi on virheellinen tai vanhentunut.", kokeilin myös kalliimmilla tuotteilla ja sama homma :(
 
Itse koitin pistää Mario Rabbidsin tilaukseen niin tuli ilmoitus
"Koodi on virheellinen tai vanhentunut.", kokeilin myös kalliimmilla tuotteilla ja sama homma :(

Harmi :(
Mutta saa nähdä saako tuolta mitään kun ilmeisesti kyseessä joku yksittäisille ihmisille tarkoitettu hyvityskoodi joka lähtenyt leviämään.

Poimin tuon itse Tech-BBS foorumilta.
 
Tuo onkin ollut jonkun näytönohjaimen hintavirheen vuoksi tarjottu kamppis tietyille asiakkaille.

Itsekin koodia jaoin eteenpäin, mutta nyt jää sit niiltä saamatta alennus kenelle nuo ois kuuluneet.

Edit: näköjään tilaus lähti tulemaan. Hiukan jopa harmittaa jos joku jää nyt ilman alennusta, kun en tiennyt tän olevan tuollainen hyvitys kamppis.

Mut kun kerran tilaus meni läpi ja tavara tulee, niin ehkäpä seuraavaksi muutamalle henkilölle tekevät tälläisessä henkilökohtaisen koodin. Tuskin noita tilanneita niille näyttiksille oli satoja..
 
Viimeksi muokattu:
Tuli tilattua Nba live 18 10€ posteineen. Ei paha. Äsken kurkkasin niin tilaus on lähetetty
 
Kannattaa ehkä myös kertoa muille mistä sai hyvän tarjouksen, muuten tämä on vähän tarpeetonta tietoa meille.

Eiköhän tuossa viitata tuohon Kompletin tarjoukseen. Tänne myös tilaus lähti eilen tulemaan. Peukut tästä Kompletin suuntaan.
 
Oletko testannut toimiiko Stick of Truth koodi? Melkein voisin hankkia pelin uudestaan tuohon hintaan, jos SoT on edelleen mahdollista lunastaa.
Ostin julkaisu päivänä pelin(Xbox One versio) ja juuri koitin mukana tullutta Stick of the truth koodia ja hyvin toimii =)
 
Ylös Bottom