Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joo pelkästään legellä pelannu alusta asti. Ultimatea joskus tullu testattua mutta ei taidot riitä sitä vastaan.
Mutta melkoinen suoritus kyllä. 5-0 joka peli?

Meikäkin veti pitkästä aikaan kaikki pelit, muttei alle 90k pisteellä juurikaan edes hipase top 100 rajaa.

tots Ter Stegenistä.
Onko ollut millainen?

Ton lisäksi miettinyt itse NIF DDG tai MOTM DDG.
 
Hradecky... Onhan tuo ihan hauska lappu näin suomalaisena, mutta mieluusti sitä olisi ottanu oikeestaan minkä vaan muun poislukien Pavlenka :D
 
Onko ollut millainen?

Ton lisäksi miettinyt itse NIF DDG tai MOTM DDG.

Ihan huippu ollut. Tuo ja NIF DDG ollu parhaita mitä mulla on ollu ikinä maalilla. Jomman kumman jos noista valitsee ni ei oo huono valinta, mut sanosin et mielummi tuo tots Ter Stegen kuin NIF De Gea.

Se TOTS Adan oli mulla 5 peliä testissä ja se oli kyl niin surkea et se sai lähteä melko samantien ulos klubista.
 
Pakasta napsahti sitten Bailey. Ei ole laitureita tullut käytettyä, joten saa nähdä mitä herralla tekee. Pace on ainakin hurja. Voisi saada jotenkin pujoteltua kokoonpanoon, mutta ehkä tuo on enemmän penkiltä sisään ja sekasortoa nopeudella.
 
Pakasta napsahti sitten Bailey. Ei ole laitureita tullut käytettyä, joten saa nähdä mitä herralla tekee. Pace on ainakin hurja. Voisi saada jotenkin pujoteltua kokoonpanoon, mutta ehkä tuo on enemmän penkiltä sisään ja sekasortoa nopeudella.

7 chemillä vasen st paikalle jos vaan onnistuu saada kemiat.
 
Itekkin tykänny tosta tots stegenistä pois lukien se alku kun ei tarttunu mikään kuti..
De gealle heittäisin pituuden eduksi mutta stegeniltä lähtee refleksitorjunnat aika refleksinomaisesti:)
 
7 chemillä vasen st paikalle jos vaan onnistuu saada kemiat.

Täytyy katsoa saisiko kikkailtua TOTS Ronaldon kaveriksi kärkeen, jotenkin järkevästi. TOTS Kroos, Rijkaard, Thiago, Del Piero ja Baby Blanc on käytössä joilla rakennella.

Voi kun myöhemmin tulisi tuo Kimmich tuolta, niin saisi hyvän yhdistelmän nykyiseen muodostelmaan 4-1-2-1-2 (2), kun Kimmich olisi Kroosin alla.
 
Niin siis älkää vaan myykö 83/84 kortteja nyt. Viimeistään Ultimate TOTS:ssa hinnat on katossa.
Eiköhän keskiviikkona taas saada hyvät voitot ja sit taas viikonloppuna tankkaus.

Ite kyl vaan myyn tänkertaset sijotukset ja keskityn WC Modeen sit jo

Nasahti FIWC tms. SBCstä Pogba
 
Well, I didn't see that coming.

E1: TOTS Wendell

Lihoikshan se menee ja kasvattamaan meikäläisen kassaa. TOTS Alba on LB tontin varannut. :D
 
Wl ilmeisesti pidennetty maanantaille viel. Loisto juttu ni kerkee viel testaa Naldoa tositoimissa ja ostan Hradeckyn kokeiluun. Toivottavasti olis edes Neuerin tasoinen veska.
 
Eilen nousi naldo joka muutaman kokeilun jälkeen tuntui äärimmäisen hyvältä. Lisäksi tuli ostettua hradecky joka otti pari hyvää koppia. Tänään sitten nousi kimmich ;)
 
Haetaanpas vähän visiota tähän WC hommaan:

Moni tuntuu nyt hornaavan miljoonia WC pakkoihin, jotta day 1 olisi heti almighty tiimi kasassa, right?

Onko se tyhmää, mitä tässä harrastan, eli kasvattaa kassaa ja viimeistelen viimeisillä rahoilla (3mil) UT squadin, jolla pelaan seuraavan kauden?
 
Haetaanpas vähän visiota tähän WC hommaan:

Moni tuntuu nyt hornaavan miljoonia WC pakkoihin, jotta day 1 olisi heti almighty tiimi kasassa, right?

Onko se tyhmää, mitä tässä harrastan, eli kasvattaa kassaa ja viimeistelen viimeisillä rahoilla (3mil) UT squadin, jolla pelaan seuraavan kauden?

Minä pelaan WC puolella pack only tiimillä. Tuo edes vähän vaihtelua. Muutenki jää melko vähälle kun kesäloma alkaa 2.6... ja sit on ne oikeat mm- kisat.

Muuten satsaan sitten siihen perus ultimateen kunhan saadaan totsit ohi.. nyt laatupakat syö kaikki voitot. On mulla sen verran jemmassa että Gullitin 89 ja 88 tiimit olisi valmiina.
 
Haetaanpas vähän visiota tähän WC hommaan:

Moni tuntuu nyt hornaavan miljoonia WC pakkoihin, jotta day 1 olisi heti almighty tiimi kasassa, right?

Onko se tyhmää, mitä tässä harrastan, eli kasvattaa kassaa ja viimeistelen viimeisillä rahoilla (3mil) UT squadin, jolla pelaan seuraavan kauden?
Nosiis mulla on 3m irroitettavissa ykköstiimistä ja sit on nuo sata kasinelosta vaihtopakassa ja jotain kuraa klubissakin.

Arvelin et 500k työnnän WC pusseihin, tai vähemmän jos saan about jotakuinkin pelattavan squadin.

Onhan tuossa normifutissakin eloa vielä muutaman kuukauden ni ei nyt ihan kaikkea viitti WC pakkoihin tunkea. Ei tässä vaiheessa silti jaksa enää suunnitella pidemmän päälle, kolikot haisemaan ja ilo irti tästä hetkestä.
 
Ja siis niin pitkään kuin horrosaikana näitä myyntejä tulee niin ei noista kolikoista hätää heti tule.
UrPO1bV.png
 
Ylös Bottom