Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Potter-näyttelijöitä kerrottu jonnin verran. Itse sarjasta olen hyvin epäkiinnostunut, mutta se huvittaa, että Nick Frost (Shaun of the Dead, Hot Fuzz, The World's End, Paul) nähdään Hagridina. Höhhöö.

Potter-näyttelijöitä kerrottu jonnin verran. Itse sarjasta olen hyvin epäkiinnostunut, mutta se huvittaa, että Nick Frost (Shaun of the Dead, Hot Fuzz, The World's End, Paul) nähdään Hagridina. Höhhöö.

Nick Frost sopii kyllä habitukseltaan tosi hyvin Hagridiksi. Sinänsä sarja kiinnostaa täälläkin tosi vähän, mutta pelkän Nick Frostin mukana olon takia voisi vaikka katsoa.

Flixista tuli katsottua yu yu hakusho.
Nimi ei sanonut mulle mitään (trailerin kommenttien perusteella tämä on jonkun animen live action versio) ja flixin esittely tekstin ja sen lyhyen video pätkän perusteella odotin lähinnä jotain draamaa, mutta tämä olikin ihan kunnon toimintaa.
Viisi n.50 minuutin jaksoa ja jokasessa varmaan kolmannes siistiä ja ylilyötyä tappelua.
Eikä tässä edes ollut mitään typerää cliffhanger lopetusta.

Joo'o, tuli nyt tuo Daredevilin vika jakso katsottua ja ihan kiva kausi oli. Vähän kärsi epätasaisuudesta ja kokonaisuus oli muutenkin vähän sillisalaattia, mutta kun miettii tuota tuotantoprosessin sekoilua niin yllättävän toimiva paketti silti :D pakko myös mainita yllättävän raaka väkivalta, paikoin oli vaikea uskoa katselevansa disney sarjaa haha.

The Not Very Grand Tour alkaa huomenna.

Andor jatkuu ens viikolla ja viikon välein tulee kerralla kolme (3) jaksoa.

Dexter Original Sin ensimmäinen kausi katsottu ja on tosi hyvä. Tehty niin hyvin, että aina teki mieli laittaa heti seuraava jakso pyörimään. Debraa esittävä Molly Brown osas kyllä hyvin näytellä ja olla sellanen söpö rääväsuu :p Sai naurahdella hänen tekemisilleen ja sanoilleen. Muutenkin hyvin osattu ajatella alkuperäisen Dexterin mukaan näyttelijät ja heidän vaatetus esim. Tästä ei oikeastaan pahaa sanottavaa löydy. Onneks on tulossa toinen kausi. Mielenkiinnolla katson myös kesäkuussa alkavan Dexter Resurrection -sarjan myös.

Eräs asia yllätti ja kiinnitti kaudessa huomion, älä lue jos et ole katsonut kautta: Se että miten paljon lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa sarjassa on. Jopa lapsi näytetään kuolleena. Yleensä kaikissa sarjoissa ja leffoissa lapsissa menee raja ja sitä ei ylitetä. Mutta tässä on todella menty sen rajan yli.

Siis tämähän on The Grand Tour -jakso, eikä tässä taida mitään uutta olla. Aika meh on kyllä. :(

Tätähän tässä ketjussa jo pelättiinkin kuukausi sitten, kun tieto " uudesta" sarjasta tuli. Pahin pelko siis toteutui. Plääh.

Japanissa meneillään olevassa Star Wars tapahtumassa julkistettiin Dart Maulin oma sarja. Helvetti kun on animaatio, olisin niin mielellään nähnyt näytellyt version. Alkuperäinen teki itseeni erittäin ison vaikutuksen lapsena vaikka hänhän heitti henkensä liki heti

Andor kakkos kausi on ensimmäisten arvostelujen perusteella parasta Star Warsia ja yksi parhaista kausista pitkään aikaan missään sarjassa. Onhan odotukset tämän suhteen olleet kovat kun ensimmäinen kausi oli jo niin kova. Täytyy varmaan tsekata se uusiksi ennen tätä.

Viimeksi muokattu:

Pitää häpeäkseni myöntää etten ole vieläkään lukenut Harry Pottereita, mutta elokuvat olen nähnyt useasti. Nyt kelasin että lukisin koko kirjasarjan ennen tämän tuloa. Eli itseäni kyllä sarja kiinnostaa. Ja mielestäni Nick Frost on ehkä paras valinta Hagridin rooliin. Mielenkiinnolla odotan mitä tulee.

Tai niinhän sitä luulis :D
Niin, puhuin vain leffasta, sarjiksissahan on melkoista robocop meininkiä :D

Andor kakkos kausi on ensimmäisten arvostelujen perusteella parasta Star Warsia ja yksi parhaista kausista pitkään aikaan missään sarjassa. Onhan odotukset tämän suhteen olleet kovat kun ensimmäinen kausi oli jo niin kova. Täytyy varmaan tsekata se uusiksi ennen tätä.

Tätä kohtaa on kyllä kovat odotukset, vähän toki etukäteen huoletti, että kausirakenne pomppii parin jakson välein vuosia (vai vuosikymmeniä) eteenpäin, mutta tuo uutinen kyllä nosti odotukset taas tähtiin.
Star wars Rogue One on ylipäätään on erittäin aliarvostettu leffa

Nimim. Menin katsomaan sen ilman ensimmäistäkään traileria ja poistuin teatterista roska silmässä

Pidin ekasta kaudesta paljon. Kakkoskausi on valovuosia parempi kaikin tavoin. On suorastaan harmi ettei jatkoa tule, sillä näin laadukasta kerrontaa olisi katsonut mielellään ne alunperin suunnitellut viisi kautta ihan helposti.

Viimeksi muokattu:
Wednesday jatkuu viimeinkin 6.8. mutta tämäkin on jaettu kahtia ja toinen puolisko tulee vasta 3.9. joten eipä tartte sitä ennen aloittaa.

Ylös Bottom