Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näin kuluttajan kannalta varsinaista yksinoikeutta enemmän ärsytti jopa se epätietoisuus muista julkaisualustoista, kun kuitenkin jo heti ensimmäisestä trailerista lähtien mainittiin että on yksinoikeus vain tiettyyn päivään asti.Todella hyvä uutinen. FFVII Remakejen ja FFXVI:n ps ekslusiivisuus on ollut Squarelta yksi typerimpiä bisnes ideoita pitkään aikaan.
Junnuna kun joku sano FF8 niin ekana tuli mieleen Squallin tyylikäs revolverimiekka, nykyään se on tuo avaruusmatkailu, se on vaan jotenkin niin randomTuli jokin aika sitten pelattua FF8 läpi duckstationin kautta kun konsoli remaster versioissa ei ole niitä oikeasti hyödyllisiä helpotuksia mitä pc versio tarjoaa.
Mä halusin vaan kokea tarinan ihan kuten FF9:n kanssa switchilla joten otin random tappelut pois, loputon kestävyys ja mana ja sitten aina kun ympäristöstä tai vihulta nappasi jotain taikoja niin niitä tuli heti 99 kerralla.
Jopa noiden kanssa sai aivan liikaa olla siellä junction valikoissa ja sitten peli vielä resetoi kaikki aina joka laguna osion jälkeen joten lopulta tein vielä niin, että kaikilla oli käytössä kaikki guardian forcet kun kyllästyin niidenkin uudelleen määrittämiseen.
Silloin kun peli oli vielä uusi niin ostin tän pleikkarille innoissani ja pääsin jopa ekaan Edea tappeluun asti jossa tuli turpaan ja se jäi siihen.
No mikä on fiilis nyt kun koko tarina on nähty? Suoraan sanottuna olen tyytyväinen, että luovutin tuossa sillä mä en halua edes kuvitella millasta suossa tarpomista tämä olisi ollut silloin 90 luvulla ilman nettiä josta katsoa apua.
Nykyäänhän kaikki sanoo ettei siinä junction systeemissä ole mitään vikaa kun vaan pelaat korttia ekat 10 tuntia niin saat hemmetin kovat taiat kun vaan teet kaiken jonkun min-max ohjeen mukaan ja muista myös antaa Squalin aina kuolla, koska viholliset skaalautuu vaan sen tason mukaan.
No jos peli olisi alunperinkin hyvin suunniteltu niin millekään tuollaiselle ei olis tarvetta.
Tarinakin meni aivan älyttömäksi viimeistään sen avaruusmatkailun myötä.
Parasta oli edelleen hemmetin hienot cgi videot, liberi fatalii on aika tasoissa one winged angel biisin kanssa kun puhutaan parhaista peli biiseistä ikinä ja Edea oli edelleen tosi hottis
Ai se itse varsinainen peli? I got nothing.
Sinällään huvittavaa huomata, että aikoinaan FF9 ei kiinnostanut sen fantasia teemansa takia ollenkaan, mutta sen kanssa tuli fiilis, että jos olisin sen kuitenkin silloin aikoinaan pelannut niin olisin aika varmasti tykännyt ilman mitään helpotuksiakin. Kaikki on vaan niin paljon parempaa mitä kasissa, mutta isoin turnoff mulle silloin oli se hahmojen design ja nykyään nekin oli ihan ok.