Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Marvel's Wolverine

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämän pitäisi olla uudesta Wolverine pelistä jos on niin on kyllä aika surkea touhua tai todella pahasti keskeneräinen vielä

Tämä on siitä samasta pre-alpha vaiheen jokuaika sitten vuotaneesta versiosta. Ei näillä ole mitään tekemistä valmiin pelin kanssa, muuta kun saa vähän suuntaa millainen se on.
Ei ole lopullinen peli, mutta omaankin silmään oudon viimeistelty ulkoasu, mutta pelattavuus todella kaukana valmiista.

Vihdoinkin. Se näyttää fantastiselta

Enpä tiedä. Elokuvamainen traileri, ja kuitenkin todetaan, että gameplay-traileri. Ei se kyllä todellisuudessa ole mikään gameplay-traileri, jos kaikki kuvakulmat ovat nimenomaan elokuvien kuvakulmia, joista et kuitenkaan varsinaista peliä tule pelaamaan. Tuollainen traileri ei kerro kyllä itse pelistä oikein mitään. Voi olla hyvä peli, mutta minkäänlaista kuvaa ei saanut itse pelaamisesta. Toki sen, että Wolverine pilkkoo ja silppuaa kaiken nippuun tai pieniksi paloiksi, mutta sehän oli tiedossa jo ennen trailerin näkemistäkin...

Viimeksi muokattu:
Itse kyllä luotan siihen, että gameplay on kunnossa, kun on Insomniacista kyse. Tärkeintä itselleni oli nähdä millaisen tyylisuunnan he valitsevat ja onko peli tarpeeksi brutaali. No, molempiin traileri kyllä vastasi ja näyttää todellakin fantastiselta!

Joku tuossa trailerissa häiritsi. Tuntui osittain jotenkin keskeneräiseltä ja tönköltä, varsinkin kun ottaa huomioon että tekijöinä on hämiksen tekijät. Puuttuu se sulavuus ja viimeistely. Onko siellä patistettu vetämään traileri kasaan jostain keskeneräisestä versiosta?

Aika vähän oli sellaisia kohtauksia, joista oikeasti pystyi sanomaan että on ehkä sitä, miltä pelaaminenkin lopulta näyttää. Muu oli joko välipätkiä tai animaatioita, joissa sellaiset kuvakulmat että ei ainakaan pelattaessa voi niillä pelata. Ellei kyse ole jostain QTE-pelistä.

Mielenkiinnolla tietysti odotan mutta ei tämä traileri kyllä vakuuta. Toivon myös ettei ole vain Spider-Manin "lisäriltä" tuntuva teos, vähän kuin Arkham-pelien Catwomanit ja muut eri liikkeitä tarjoavat hahmot olivat. Toivomuksissa siis ihan omalta peliltään tuntuva teos.

Toisaalta onko Wolverine koskaan edes ollut mikään akrobaatti? Ainakaan Hämikseen verrattavissa oleva akrobaatti? Hugh Jackmanin esittämistä Wolverine-versioista kun tulee aikalailla juuri mieleen tuollainen, mikä trailerissakin nähtiin: Pysäyttämätön 'tankki', joka ottaa vastaan osumaa, mutta se hidastaa vain hetken, palautuu ja Wolverine tulee päälle kahta vihaisemmin.

Itse näkisin, että enemmän peli tuntuisi 'Hämiksen lisäriltä' juuri silloin, jos hahmo olisi yhtä akrobaattinen ja ketterä kuin Hämis. Silloin voisi ihan oikeasti miettiä, että onko hahmon ulkonäkö vain muutettu ja poistettu seitteily.

Wolverine ei koskaan ole hahmona ollut itselle samalla tasolla kiinnostava kuin Hämis, mutta kyllä tuo traileri orastavaa kiinnostusta sai aikaan. Studion Hämikset kuuluvat kuitenkin omiin suosikkeihin, joten siltä pohjalta tämäkin kiinnostaa. Jos ja kun laatua tulee, niin 'tutun studion' avulla olisi varmaan ihan mielenkiintoistakin lähteä paremmin tutustumaan Wolverineen hahmona.

Ja kyllä, olen nähnyt kaikki Hugh Jackmanin tähdittämät Wolverine- ja X-Men-elokuvat, mutta noin muuten en ole kauheasti hahmoon perehtynyt. Tuttu hahmo kyllä, mutta opittavaakin vielä olisi.

Itse näkisin, että enemmän peli tuntuisi 'Hämiksen lisäriltä' juuri silloin, jos hahmo olisi yhtä akrobaattinen ja ketterä kuin Hämis. Silloin voisi ihan oikeasti miettiä, että onko hahmon ulkonäkö vain muutettu ja poistettu seitteily.
Juuri tämän vuoksi tarkensin asiaa sillä Arkham-pelien hommalla, jossa peliin lisättiin ihan eri temmolla ja liikkeillä pelattavia hahmoja. Ei riitä että Wolverine on vähemmän akrobaattinen ja omaa eri liikkeet jos pelistä muuten tulee fiilis kuin se voisi olla hämiksen lisäri eri hahmolla.

Yhä siis toivon että peli eroaa riittävästi olemassa olevista. Hämiksen lisäksi tässä on riskinä että tuntuu niiltä Arkham-peleiltä, siis ainakin taistelun osalta.

Näytti hyvältä, ainut mikä jäi mietityttämään niin combat näytti aika ykstoikkoiselle, jota se varmasti onkin hämikseen nähtynä kun ei ole gadgetteja.

Itse toivoisin etä tää olis sen Wolferine pelin tyylinen joka tuli joskus ps3/360 sukupolven aikana. Se oli todella hauska vaikka olikin lisenssi peli paskasta elokuvasta.

Vihdoinkin. Se näyttää fantastiselta

Ja tämä traileri nyt sinetöi sen, että tämä peli ei ole mulle. Ihan järjetöntä väkivaltaa ja veren ja raajojen lentämistä. Tuli paha olo jo traileria katsoessa eli ei toivoakaan, että voisin tätä pelata.
Harmi, koska hämiksistä pidin kovasti ja uskon, että kyllä tämäkin laadukas tekele on ja tässä olisi varmasti paljon juttuja, joista pitäisin. Voi kuin näihin tosi goreihin peleihin saisi asetuksiin jonkun säätimen, jolla voisi tuota veren ja raajojen lentämisen määrää halutessaan vähentää…

Ja tämä traileri nyt sinetöi sen, että tämä peli ei ole mulle. Ihan järjetöntä väkivaltaa ja veren ja raajojen lentämistä. Tuli paha olo jo traileria katsoessa eli ei toivoakaan, että voisin tätä pelata.
Harmi, koska hämiksistä pidin kovasti ja uskon, että kyllä tämäkin laadukas tekele on ja tässä olisi varmasti paljon juttuja, joista pitäisin. Voi kuin näihin tosi goreihin peleihin saisi asetuksiin jonkun säätimen, jolla voisi tuota veren ja raajojen lentämisen määrää halutessaan vähentää…

Ei kai se pois suljettu idea ole että pelistä tällainen optio löytyy niille jotka ei kestä verta ja irtoraajoja. Nykypäivänä otetaan huomioon niin monet pikku jutut varsinkin Sonyn yksinoikeuksissa.

Ei kai se pois suljettu idea ole että pelistä tällainen optio löytyy niille jotka ei kestä verta ja irtoraajoja. Nykypäivänä otetaan huomioon niin monet pikku jutut varsinkin Sonyn yksinoikeuksissa.
Joo voi toivoa että tuollainen olisi ja sillä saisi pelistä pelattavan. Pitäisi tosin kyllä nähdä pelikuvaa tuo asetus päällä ennenkuin uskaltaisin peliä hankkia. Nyt tän hetken tiedoilla pelistä en kuitenkaan tuota pystyisi pelaamaan. Oli tosi vahvasti tuohon goreen painottuva kaikki mitä gameplaystä näytettiin.

Joo voi toivoa että tuollainen olisi ja sillä saisi pelistä pelattavan. Pitäisi tosin kyllä nähdä pelikuvaa tuo asetus päällä ennenkuin uskaltaisin peliä hankkia. Nyt tän hetken tiedoilla pelistä en kuitenkaan tuota pystyisi pelaamaan. Oli tosi vahvasti tuohon goreen painottuva kaikki mitä gameplaystä näytettiin.
Kyllä tuossa trailerissa mentiin jo ihan Tarantino tyylillä. Hauska että vihut oli kaikki vähintään puoliksi robotteja, mutta veri lensi silti kaaressa.

Aivan varmasti löytyy verisyys asetus, huoli pois

Ylös Bottom