Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

screenrant.com

screenrant.com
				Jos totta niin erittäin hyvä juttu, pääsee PS-pelaajat yhtä kaikkien aikojen parasta räiskintää pelaamaan.Huhujen mukaan uusi Halo peli joka olisi remake ensimmäisestä osasta julkistettaisiin parin päivän päästä niin Xboxile, PC:lle kuin myös Playstationille. Pitkään odotettu hetki kun Master Chief astuu Sonyn alustalle.

New Report Claims Halo On PS5 Will Be Revealed This Week
Green has never really been PlayStation’s color.screenrant.com
Halo remake tulossa 2026 alustat Xbox, PC ja PS5
Olen eri mieltä. Tai no, ehkä Infiniten multiplayer sössittiin, mutta kampanja oli ehkä sarjan paras. Gameplay vain toimi niin hyvin.Ehkäpä imo paras Halo peli saa vihdoin ansaitsemansa remaken. Edellinen oli vähän mitä oli.

Taisi @HideoMiyamoto viitata X360:n Anniversary-julkaisuun. Itseltä löytyy se kyllä kokoelmasta, mutta en ole tainnut koskaan käynnistellä. Kakkosesta saisi minun puolesta myös tulla uusi julkaisu.Olen eri mieltä. Tai no, ehkä Infiniten multiplayer sössittiin, mutta kampanja oli ehkä sarjan paras. Gameplay vain toimi niin hyvin.
Toki, onhan nuo ekat kolme Haloa klassikoita ja niitä tuli pelattua paljon. Hauska kyllä taas päästä ekan Halon kimppuun
Sekä Infinite että Anniversary ovat ihan kelpo julkaisuja molemmat.Taisi @HideoMiyamoto viitata X360:n Anniversary-julkaisuun. Itseltä löytyy se kyllä kokoelmasta, mutta en ole tainnut koskaan käynnistellä. Kakkosesta saisi minun puolesta myös tulla uusi julkaisu.

www.videogameschronicle.com

www.videogameschronicle.com

opencritic.com

opencritic.com
				Demon parissa tuli viihdyttyä, mutta odotan vielä että peli saisi päivityksiä, sillä performance oli PS5sella aika kamala. Ensimmäinen osa on jäänyt mieleen myös positiivisesti.Vielä ehtii kauhukarkeloihin mukaan. Juuri julkaistu Tormented Souls 2 on saanut hyvät arvostelut ja hintaakin vain 30€. Pelistä löytyy myös demo joten ihan sikaa säkissä ei tarvi edes ostaa. Suosittelen jos old school kauhunälkä vielä kolottaa.

Tormented Souls 2 Critic Reviews
Visualize Tormented Souls 2's reviews and see how it stacks up against othe games on OpenCritic. With 23 critic reviews, it currently has a 'Strong' rating and ranks in the 71 percentile.opencritic.com

www.konsolifin.net

www.konsolifin.net