Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos totta niin erittäin hyvä juttu, pääsee PS-pelaajat yhtä kaikkien aikojen parasta räiskintää pelaamaan.Huhujen mukaan uusi Halo peli joka olisi remake ensimmäisestä osasta julkistettaisiin parin päivän päästä niin Xboxile, PC:lle kuin myös Playstationille. Pitkään odotettu hetki kun Master Chief astuu Sonyn alustalle.
![]()
New Report Claims Halo On PS5 Will Be Revealed This Week
Green has never really been PlayStation’s color.screenrant.com
Halo remake tulossa 2026 alustat Xbox, PC ja PS5
Olen eri mieltä. Tai no, ehkä Infiniten multiplayer sössittiin, mutta kampanja oli ehkä sarjan paras. Gameplay vain toimi niin hyvin.Ehkäpä imo paras Halo peli saa vihdoin ansaitsemansa remaken. Edellinen oli vähän mitä oli.
Taisi @HideoMiyamoto viitata X360:n Anniversary-julkaisuun. Itseltä löytyy se kyllä kokoelmasta, mutta en ole tainnut koskaan käynnistellä. Kakkosesta saisi minun puolesta myös tulla uusi julkaisu.Olen eri mieltä. Tai no, ehkä Infiniten multiplayer sössittiin, mutta kampanja oli ehkä sarjan paras. Gameplay vain toimi niin hyvin.
Toki, onhan nuo ekat kolme Haloa klassikoita ja niitä tuli pelattua paljon. Hauska kyllä taas päästä ekan Halon kimppuun![]()
Sekä Infinite että Anniversary ovat ihan kelpo julkaisuja molemmat.Taisi @HideoMiyamoto viitata X360:n Anniversary-julkaisuun. Itseltä löytyy se kyllä kokoelmasta, mutta en ole tainnut koskaan käynnistellä. Kakkosesta saisi minun puolesta myös tulla uusi julkaisu.