Zod
Well-Known Member
Battlefield pelaajien itku on kuultu. Raivoa aiheuttanut skini poistettu.
Mikä tuossa skinissä nyt on se raivoa aiheuttava juttu? Ihan siistiltä vaikuttaa omaan silmään.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikä tuossa skinissä nyt on se raivoa aiheuttava juttu? Ihan siistiltä vaikuttaa omaan silmään.
Käytetäänkö tommosta camoväritystä jossain todellisuudessa? Henkilökohtaisesti toi nyt ei mikään maailmanloppu olisi, mutta mielummin katselisin realistisia asuja, eikä yhtään haittaisi vaikka vaihdettavia skinejä ei pelissä olisi ylipäätään. Rahastuksen takiahan noi lähinnä on.Mikä tuossa skinissä nyt on se raivoa aiheuttava juttu? Ihan siistiltä vaikuttaa omaan silmään.
Mitähän tähän nyt pitäis sanoa.Nyt on kuitenkin kyse videopelistä eikä todellisuudesta.
Tässä on kuitenkin kyse ihan hippusen pienemmästä asiasta, kun Sonic-hahmosta väärässä pelissä. Nyt kuitenkin kohu on noussut siitä, että asussa on ihan vähän sinistä väriä. Ihan oikeasti nyt taas…Mitähän tähän nyt pitäis sanoa.Eli kun kyse on vaan videopelistä, niin siellä vois loikkia seassa siege of Cairossa vaikka Sonic-siili? Kyllä minusta immersio on yleensä peleissä ehdottomasti plussaa, ja asiat jotka sitä rikkoo on miinusta. En haluaisi formulapeliinkään mitään mariokarteja sekaan banaaninkuorineen, vaikka "vain" videopelistä kyse onkin.
Mun mielestä tän tyyppisessä pelissä olis järkevintä, että eri puolilla olisi selkeästi tunnistettavat asut. Nyt kun sinne tungetaan ties mitä tiluliluoperaattoreita, niin ei pysty kyllä hahmon ulkonäöstä sanomaan yhtään onko kyseessä oma vai vihollinen. Mun puolesta on ihan sama mitä hattiwattiskinejä jossain fortnitessä on, sinnehän ne sopii ihan hyvin.
Harmittavaa lähinnä, kun ei maailma pyöri mun navan ympärillä.
Kysymys on periaatteesta, ei pelkästä sinisestä väristä.Tässä on kuitenkin kyse ihan hippusen pienemmästä asiasta, kun Sonic-hahmosta väärässä pelissä. Nyt kuitenkin kohu on noussut siitä, että asussa on ihan vähän sinistä väriä. Ihan oikeasti nyt taas…
Varmasti.Kysymys on periaatteesta, ei pelkästä sinisestä väristä.
Edelleenkin: ollaan kaukana CODien skineistä. Nyt puhutaan siitä, että muutamassa asussa on vähän liikaa väriä… Aivan järkyttävää ylireagointia jengiltä.Niin ensin ne naureskelee mainoksessa CODien skineille ja sanovat että bäffyyn semmosia ei tule. Ja sitten...niin no. Ei bäfä mikään milsim ole mutta suurimmalle osasta faneista kuitenkin joku merkitys "uskottavuudella" on.
Joo hypyssä ja liukuessa ampuminen pitäisi kyllä poistaa kokonaan. Tai ainakin tehdä se niin epätarkaksi ettei se kannata.VIelä, kun poistaisivat hyppimisen ja liukumisen, niin rauhoittuisivat noi adhd Call of Dutyn pelaajat kun eivät pystyisi vetämään hyppyliukua oviaukoista.
Tuo oli tosi helppo uudessa Casual Breakthrough moodissa sniperin kanssa puolustuksessa. Mut joo, mun täytyy yrittää tota vaikka aina vähän huono omatunto kun ei PTFO.Majakka vihollisten selustaa ja sieltä puukon kanssa selkää. Voi tulla jopa kolmekin tai enemmän yhdellä kertaa. Todella helppo verrattun 30 pääosumaa matsin aikana.
Tai sitten pelaat supportilla ja nakkailet savuja ja sekaan puukolla. Itse sain helpoiten tuon juuri niin että majakka selustaa ja sieltä selkää. Kaikissa mapeissa tuo ei onnistunut. Itse tei tuon headshot jutun ihmisiä vastaa ja terveys rupesi olee vaakalaudalla (luojan kiitos että suurin osa snipuista makaa maassa).Tuo oli tosi helppo uudessa Casual Breakthrough moodissa sniperin kanssa puolustuksessa. Mut joo, mun täytyy yrittää tota vaikka aina vähän huono omatunto kun ei PTFO.