Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukku111
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikä tuossa skinissä nyt on se raivoa aiheuttava juttu? Ihan siistiltä vaikuttaa omaan silmään.
Käytetäänkö tommosta camoväritystä jossain todellisuudessa? Henkilökohtaisesti toi nyt ei mikään maailmanloppu olisi, mutta mielummin katselisin realistisia asuja, eikä yhtään haittaisi vaikka vaihdettavia skinejä ei pelissä olisi ylipäätään. Rahastuksen takiahan noi lähinnä on.

Nyt on kuitenkin kyse videopelistä eikä todellisuudesta. Itse kyllä olisin tuollaisesta skinista voinut maksaakin jos Bäfää pelaisin. Skinit kyllä tekee helposti kauppansa mulle etenkin Codeissa niihin on tullut laitettua rahaa ihan kiitettävästi pääsääntöisesti Coldwarissa, mutta kyllä tuli muutama ostettua Black Ops 6:n. Itseäni ei myöskään ole koskaan haitannut vastapuolella pelaavien skinit vaikkakin myönnän, että viimeisimmässä Codissa mentiin liian pitkälle niiden kanssa mainittakoon nyt vaikka ne Beavis & Butthead skinit ja oli niitä muitakin. Noihin verrattuna tuo bäfän sininen skini on tyylikäs ja onnistunut sellainen IMO.

Nyt on kuitenkin kyse videopelistä eikä todellisuudesta.
Mitähän tähän nyt pitäis sanoa. :) Eli kun kyse on vaan videopelistä, niin siellä vois loikkia seassa siege of Cairossa vaikka Sonic-siili? Kyllä minusta immersio on yleensä peleissä ehdottomasti plussaa, ja asiat jotka sitä rikkoo on miinusta. En haluaisi formulapeliinkään mitään mariokarteja sekaan banaaninkuorineen, vaikka "vain" videopelistä kyse onkin.

Mun mielestä tän tyyppisessä pelissä olis järkevintä, että eri puolilla olisi selkeästi tunnistettavat asut. Nyt kun sinne tungetaan ties mitä tiluliluoperaattoreita, niin ei pysty kyllä hahmon ulkonäöstä sanomaan yhtään onko kyseessä oma vai vihollinen. Mun puolesta on ihan sama mitä hattiwattiskinejä jossain fortnitessä on, sinnehän ne sopii ihan hyvin.

Harmittavaa lähinnä, kun ei maailma pyöri mun navan ympärillä.

Mitähän tähän nyt pitäis sanoa. :) Eli kun kyse on vaan videopelistä, niin siellä vois loikkia seassa siege of Cairossa vaikka Sonic-siili? Kyllä minusta immersio on yleensä peleissä ehdottomasti plussaa, ja asiat jotka sitä rikkoo on miinusta. En haluaisi formulapeliinkään mitään mariokarteja sekaan banaaninkuorineen, vaikka "vain" videopelistä kyse onkin.

Mun mielestä tän tyyppisessä pelissä olis järkevintä, että eri puolilla olisi selkeästi tunnistettavat asut. Nyt kun sinne tungetaan ties mitä tiluliluoperaattoreita, niin ei pysty kyllä hahmon ulkonäöstä sanomaan yhtään onko kyseessä oma vai vihollinen. Mun puolesta on ihan sama mitä hattiwattiskinejä jossain fortnitessä on, sinnehän ne sopii ihan hyvin.

Harmittavaa lähinnä, kun ei maailma pyöri mun navan ympärillä.
Tässä on kuitenkin kyse ihan hippusen pienemmästä asiasta, kun Sonic-hahmosta väärässä pelissä. Nyt kuitenkin kohu on noussut siitä, että asussa on ihan vähän sinistä väriä. Ihan oikeasti nyt taas…

Niin ensin ne naureskelee mainoksessa CODien skineille ja sanovat että bäffyyn semmosia ei tule. Ja sitten...niin no. Ei bäfä mikään milsim ole mutta suurimmalle osasta faneista kuitenkin joku merkitys "uskottavuudella" on.

Niin ensin ne naureskelee mainoksessa CODien skineille ja sanovat että bäffyyn semmosia ei tule. Ja sitten...niin no. Ei bäfä mikään milsim ole mutta suurimmalle osasta faneista kuitenkin joku merkitys "uskottavuudella" on.
Edelleenkin: ollaan kaukana CODien skineistä. Nyt puhutaan siitä, että muutamassa asussa on vähän liikaa väriä… Aivan järkyttävää ylireagointia jengiltä.

VIelä, kun poistaisivat hyppimisen ja liukumisen, niin rauhoittuisivat noi adhd Call of Dutyn pelaajat kun eivät pystyisi vetämään hyppyliukua oviaukoista.
Joo hypyssä ja liukuessa ampuminen pitäisi kyllä poistaa kokonaan. Tai ainakin tehdä se niin epätarkaksi ettei se kannata.

Majakka vihollisten selustaa ja sieltä puukon kanssa selkää. Voi tulla jopa kolmekin tai enemmän yhdellä kertaa. Todella helppo verrattun 30 pääosumaa matsin aikana.
Tuo oli tosi helppo uudessa Casual Breakthrough moodissa sniperin kanssa puolustuksessa. Mut joo, mun täytyy yrittää tota vaikka aina vähän huono omatunto kun ei PTFO.

Tuo oli tosi helppo uudessa Casual Breakthrough moodissa sniperin kanssa puolustuksessa. Mut joo, mun täytyy yrittää tota vaikka aina vähän huono omatunto kun ei PTFO.
Tai sitten pelaat supportilla ja nakkailet savuja ja sekaan puukolla. Itse sain helpoiten tuon juuri niin että majakka selustaa ja sieltä selkää. Kaikissa mapeissa tuo ei onnistunut. Itse tei tuon headshot jutun ihmisiä vastaa ja terveys rupesi olee vaakalaudalla (luojan kiitos että suurin osa snipuista makaa maassa).

Vihdoinkin sain Mortarin käyttöön ja on se vaan kyllä hyödytön laite. Ei ihme kun niitä ei kukaan käytä. Koko matsin sillä kun tykittää kuumille paikoille ja ukkojen päälle saattaa sen 6 tappoa saada aikaiseksi

Ylös Bottom