Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Yas Marina on itselle vähän tuntemattomampi rata. Muistaakseni olen sitä jossain pelissä lyhkäisesti ajanut ja muistaakseni oli kivan soljuva rata, joten kiinnostaa kyllä lähteä monilla eri autoilla ja luokilla sitä kunnolla opettelemaan. Montreal tietysti F1-peleistä tuttu jo vuosikymmenten takaa(ah, muistot palaavat Geoff Grammondin Grand Prix 2:een juuri tässä kirjoittaessa!), mutta sitä ei ole koppiautoilla tullut koskaan kunnolla ajettua missään pelissä, joten kelpaa oikein hyvin. Saapa nähdä, monestako autosta jää oikean kyljen maalit Wall Of Champions-mutkaan, ennen kuin radan hanskaa taas kunnolla.

Muutkin ominaisuudet kuulostavat hyviltä ja jo se on aikakin nostaa collector leveliä ylöspäin ja saada sieltä palkintoja. Hieno joululahja kyllä tulossa.

Tuleva joulukuun päivitys onkin todella mielenkiintoinen.

Uudet autot viritetty, tuunailtu ja testattu Nyrressä. Rav4 hyvä ajaa 406hv turvin. Mazdaa ei voinu virittää mutta sekin oli yllättävän hyvä ajaa. Land Cruiseriin kun laittoi 22'' vanteet ja viritti sen 402hv niin siitä tuli hirveä ajaa :D Jarruttaessa perä nousee ylös ja auto poukkoilee minne sattuu.

1998170ddf263-screenshotUrl.jpg

Elantraan sai kutittelemalla 634hv. Auto on hyvä ajaa ja kulkee reippaasti. Ihan hyvä lisäys.
199817101d39-screenshotUrl.jpg

Viimeiseksi testattavaksi jätin tämän uuden sähkö-Opelin. Sitä ei pystynyt virittämään mitenkään. Olikohan siinä 788hv. Ja on meinaan hyvä ajaa. Kääntyy loistavasti ja jarrut hyvät. Nyrren ajoin tällä 6min17sek. Meni omalla listalla sijalle 11. Hyvä lisäys peliin vaikka näistä ufoautoista voi olla muuten montaa mieltä.
1998171226e52-screenshotUrl.jpg

Marraskuussa tai joulukuussa isossa päivityksessä saadaan melkein 3000hv sähköhirmu peliin!

Maksullinen DLC tulossa 4. joulukuuta spec III päivityksen yhteydessä. Hintaa ei vielä julkistettu, mutta kaikenlaisia huhuja on ollut ja jätän ne arvailut nyt mainitsematta. Sophy sidonnaisuus kielii siitä että tämä on ps5 only.

Sisältö:
  • 50 new races across 20 themed categories, inspired by global automotive and motorsport traditions.
  • 24-hour endurance racing for players who crave the ultimate test of skill and stamina.
  • Full race weekends: Practice, qualify, and compete in the main event for a true racing simulation.
  • Gran Turismo Sophy 3.0 AI for intense, tail-to-nose battles that push your limits.
  • Includes 5,000,000 in-game Credits

Maksullinen DLC ei tässä kohtaa ainakaan minusta tunnu mitenkään kohtuuttomalta. Onhan peliä tuettu jo aikalailla julkaisusta lähtien ja aikaisemmat päivitykset olleet täysin ilmaisia. Olen sitä mieltä että kunhan eivät tuohon subbaus malliin lähde mukaan kuten PC:llä oleva iRacing niin pelaajana tässä ollaan kuitenkin rahallisesti voiton puolella.

Mitä tuohon itse päivitykseen tulee niin toiveissa olisi tuon 24h kisan pilkkominen onlinessa useamman kuskin kanssa, taitaa vain olla liikaa toivottu… olisihan se hauskaa jos vaikka joku olisi kommentaattorina, striimi pystyyn jne. Jonkun verran tullut tuon Sophyn kanssa useamman tunnin custom kisoja ajeltua ja kyllähän ne haastetta antaa ihan kunnolla ja ajaa saa ihan tosissaan jos mielii kisan voittaa.

Muutenkin ne yksinpelin tunnin ”Human comedy” kisat oli sitä ihan parasta yksinpeliä, joten lisää pitkiä kisoja minulle kiitos. Uutinen oli mukava yllätys Spec III päivityksen lisäksi ja DLC tulee varmasti ostettua.

Tuon nopean vilauksen perusteella tossa power packissa on mun vihaama etenemis tyyli eli tarttee kerätä tarpeeksi tähtiä jotta seuraava kisa aukeaa.

Ylös Bottom