Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost of Tsushima

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Eikö tuo nyt ole itsestäänselvyys että kalliimpi on nopeampi, joten sen kautta mitään vertailuja ei edes tarvitsisi vaan voisi ostaa aina vain kalleimman mitä saa.

Kyllä minä ainakin siis haluan nimenomaan nähdä vertailuja tuotteista, jotka on samassa hintaluokassa.

Viimeksi muokattu:
Eikö tuo nyt ole itsestäänselvyys että kalliimpi on nopeampi, joten sen kautta mitään vertailuja ei edes tarvitsisi vaan voisi ostaa aina vain kalleimman mitä saa.

Kyllä minä ainakin siis haluan nimenomaan nähdä vertailuja tuotteista, jotka on samassa hintaluokassa.
Syy miksi itse en ostaisi AMD korttia on kun eivät vain osaa tehdä ajureita ja myös tämän pelin kohdalla ihmiset valittavan kun peli kaatuu

If you have an AMD GPU and are suffering constant crashing ensure you have FSR and Frame Generation turned off. I also had to downgrade to the previous driver version as there seems to be an issue with the Ghost of Tsushima "optimised" driver.

• If players with AMD GPU are willing to buy Ghost of Tsushima, best option is to wait till a game update.

Tulipas nyt kaivettua tämä esiin steamkirjastosta kun viimeksi jäi ihan alussa kesken. Peli vaikuttaa oikein hyvältä, mutta itse olen semmoinen pelaaja joka aika nopeasti kyllästyy enkä siksi jaksa mitään sataa tuntia tahkoa yhtä peliä. Monella täällä on ilmeisesti jäänyt peli kesken kun on iskenyt kyllästyminen kun tahkonut liikaa sivutehtäviä yms. Kannattaako tässä siis lähinnä keskittyä pääjuoneen jos tietää jo etukäteen, että tulee kyllästymään jossain kohtaa jos peli venyy liian pitkäksi? Toki nyt sivuaskareitakin tulee tehtyä, mutta mitkä niistä on niitä tärkeimpiä?

Tulipas nyt kaivettua tämä esiin steamkirjastosta kun viimeksi jäi ihan alussa kesken. Peli vaikuttaa oikein hyvältä, mutta itse olen semmoinen pelaaja joka aika nopeasti kyllästyy enkä siksi jaksa mitään sataa tuntia tahkoa yhtä peliä. Monella täällä on ilmeisesti jäänyt peli kesken kun on iskenyt kyllästyminen kun tahkonut liikaa sivutehtäviä yms. Kannattaako tässä siis lähinnä keskittyä pääjuoneen jos tietää jo etukäteen, että tulee kyllästymään jossain kohtaa jos peli venyy liian pitkäksi? Toki nyt sivuaskareitakin tulee tehtyä, mutta mitkä niistä on niitä tärkeimpiä?
Pelasin juuri läpi. Jäi aiemmin kesken jossain 1/3 vaiheessa.

Keskittymällä juoneen ja ajattelemalla pelaavansa putkijuoksua tuli pelistä erinomainen. Fast travel oli jatkuvassa käytössä vaikka normaalisti sitä pyrin välttämään. Pelasin myös kaikki Tsushima tales henkilötarinatehtävät. Osan vasta läpipeluun jälkeen.

Nyt innolla vielä lisärin kimppuun.

Erinomainen taistelu, mielenkiintoisia hahmoja ja Japani, mutta kaiken maailman haikut, ketut ja linnut jäivät nopeasti. Maailma on upea, mutta ei tarjoa varsinaisesti mitään muuta kuin kauniin kulissin. Eli missioinista toiseen niin peli on erinomainen.

Ylös Bottom