Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Eikö tuo nyt ole itsestäänselvyys että kalliimpi on nopeampi, joten sen kautta mitään vertailuja ei edes tarvitsisi vaan voisi ostaa aina vain kalleimman mitä saa.
Kyllä minä ainakin siis haluan nimenomaan nähdä vertailuja tuotteista, jotka on samassa hintaluokassa.
Eikö tuo nyt ole itsestäänselvyys että kalliimpi on nopeampi, joten sen kautta mitään vertailuja ei edes tarvitsisi vaan voisi ostaa aina vain kalleimman mitä saa.
Kyllä minä ainakin siis haluan nimenomaan nähdä vertailuja tuotteista, jotka on samassa hintaluokassa.
Syy miksi itse en ostaisi AMD korttia on kun eivät vain osaa tehdä ajureita ja myös tämän pelin kohdalla ihmiset valittavan kun peli kaatuu
If you have an AMD GPU and are suffering constant crashing ensure you have FSR and Frame Generation turned off. I also had to downgrade to the previous driver version as there seems to be an issue with the Ghost of Tsushima "optimised" driver.