Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arc Raiders

Kannattaa alottaa freeloudilla ja haalii kaikki mitä ekana löytää ja kotiin, sitä mukaa myy osan että saa rahaa ja kasvattaa stashin suuremmaks ja ku tuntuu et resurssit alkaa olee kohillaa voi alkaa tekee omia loudautteja. Sillee pääsin ite alkuun. Teen sitä kyl vieläki koska questit on helppoja freeloadin kans ku siel juuri kukaa ammu toisiaa, saa rauhas seikkailla/loottailla!

Onpas tämä kyllä maistunut hyvältä, vaikka oon luullut ettei oo yhtään mun genreä. Free loadoutilla melkein pelkästään vielä seikkailen, ku kylmää menettää "hienot" lelut... Ferrolla pärjään kivasti pikkupörriäisiä vastaan, mut sil on hankala puolustautua murhamiehiä vastaan...
ARCien tekoäly on kyllä tosi hyvä, perkeleet kiertää selkään jos ei saa ammuttua ku kykin jossain mökissä. Kuin monta wolfpäkkiä tarvii että saa rocketeerin tonttiin? Olis kalavelkoja

Onpas tämä kyllä maistunut hyvältä, vaikka oon luullut ettei oo yhtään mun genreä. Free loadoutilla melkein pelkästään vielä seikkailen, ku kylmää menettää "hienot" lelut... Ferrolla pärjään kivasti pikkupörriäisiä vastaan, mut sil on hankala puolustautua murhamiehiä vastaan...
ARCien tekoäly on kyllä tosi hyvä, perkeleet kiertää selkään jos ei saa ammuttua ku kykin jossain mökissä. Kuin monta wolfpäkkiä tarvii että saa rocketeerin tonttiin? Olis kalavelkoja
Kyllä se taitaa kahdella tipahtaa, jos oikein muistan.

Tuli uutta kenttää pari peliä testailtua, on kyl melkoinen purkki ja pvp-mekka tuo. Hirveesti ei Arceja näkynyt. Paitsi joku uusi joka porasi uusia ahterinreikiä kiitettävästi :D

Tuli uutta kenttää pari peliä testailtua, on kyl melkoinen purkki ja pvp-mekka tuo. Hirveesti ei Arceja näkynyt. Paitsi joku uusi joka porasi uusia ahterinreikiä kiitettävästi :D
Joo tämä oli ehkä aavistuksen pettymys, että oli pelkkää sisätilaa tällä kertaa. Mutta en ottanut kun yhden pelin niin katsoo nyt miten alkaa maistua.

Mistäs te haette luuttia yleensä? Ite alkanut nyt pyörimään hydroponics tms siinä Damilla
Ympäri karttaa tulee itse juostua. Ei ainakaan omasta mielestä kannata tiettyyn paikkaan vaan keskittyä, kun hyvää kamaa voi tulla vastaan missä vain, joten muista penkoa roskikset myös :D

Ferro on kyllä aika kova, jos sillä saa ykkösellä kerrankin perille, niin sitten vain Hakkua muutaman kerran perään, toimii usein!

Esim. https://www.xbox.com/fi-FI/play/media/sqBTHjQZwc

Mainitaan nyt vielä uusille headsuppina kun ei ole kovin ilmiselvää: Jos ja usein kun selviytyy Free Loadoutilla pois pinnalta, niin käy sen jälkeen moikkaamassa hyväntuulista Lancea. Hänen kanssa saa treidattua Free Augmentin kunnolliseen, jossa on sitten edes yksi Safe Slotti.

Mistäs te haette luuttia yleensä? Ite alkanut nyt pyörimään hydroponics tms siinä Damilla
Ei mulla mitään tiettyä reittiä tai paikkaa ikinä ole, riippuu ihan siitä mihin spawnaa. Yleensä kuitenkin niille keltaisille tai punaisille alueille pyrin liikkumaan. Toki joissakin kartoissa on ns suosikkimestoja jo päässy muodostumaan ja huomaan ehkä niihin enemmän kulkevani.

Lisäksi muutaman raider cachen tai aselaatikon ku on onnistunut löytämään niin niitä paikkoja tulee yleensä kyttäiltyä jos lähettyvillä on.

Tosi paljon tulee Tiktokissa vastaan noita suosittuja farmaus-paikkoja, mut oletan niiden olevan tosi suosittuja niin en niitä ihan suorilta oo lähtenyt etenemään.

Ferro on kyllä aika kova, jos sillä saa ykkösellä kerrankin perille, niin sitten vain Hakkua muutaman kerran perään, toimii usein!

Esim. https://www.xbox.com/fi-FI/play/media/sqBTHjQZwc

Mainitaan nyt vielä uusille headsuppina kun ei ole kovin ilmiselvää: Jos ja usein kun selviytyy Free Loadoutilla pois pinnalta, niin käy sen jälkeen moikkaamassa hyväntuulista Lancea. Hänen kanssa saa treidattua Free Augmentin kunnolliseen, jossa on sitten edes yksi Safe Slotti.
No voi hemmetti, oon myyny niitä satasen pala kymmenittäin

Ylös Bottom