Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty Black Ops 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mathael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostaako joku vielä Call of Dutyn kampanjan vuoksi? Itsehän olen syöksynyt suoraan moninpeliin suunnilleen vuodesta 2011 alkaen.

Ihan viihdyttävää tämä pelaaminen on ollut näin muutaman tunnin kokemuksella. Ei minkäänlaista pätkimistä ym. ole ollut havaittavissa. Näinhän ei ole suinkaan aina julkaisussa ollut asian laita.

Ostaako joku vielä Call of Dutyn kampanjan vuoksi? Itsehän olen syöksynyt suoraan moninpeliin suunnilleen vuodesta 2011 alkaen.

Ihan viihdyttävää tämä pelaaminen on ollut näin muutaman tunnin kokemuksella. Ei minkäänlaista pätkimistä ym. ole ollut havaittavissa. Näinhän ei ole suinkaan aina julkaisussa ollut asian laita.
No en nyt kampanjan takia mutta on se aina tullut pelattua läpi. Onhan tuo aika hapokas ainakin ekan tehtävän perusteella mutta mä tykkäsin BO6 kampanjasta tosi paljon niin eikähän tämäkin mene kivasti.

Moninpeliä tullut myös muutama tunti otettua ja hauskaahan tämä on. Ja toimii kuin junan vessa. Pelaajia löytyy eikä mitään pätkimistä ole esiintymyt.

Onhan se kampanja itselle puolet koko paketista. Nettipelejä kun haluaa niitäkin pelata niin edelliset osat sopii kyllä siihen tarkoitukseen, jopa toiseen maailmansotaan keskittyviin Codeihin löytyy ainakin viikonloppuisin pelaajia. Pelkästään uusista kartoista ei viitsi sitä 70-80 euroa maksaa.

Tässä kampanja lyhyessä muodossa. Se on pelkkä MP/Warzone naamioitu kampanjaksi. Kun aloitat kampanjan peli menee lobbyyn, se on aina online ja peliä ei voi pausettaa. BF 6 kampanja oli ehkä rikkinäinen ja tuntui että pelaisi 2010 vuoden peliä mutta tämä on jotain aivan kamalaa. :D

Miten blops 6 kampanja oli rikkinäinen?
Mä pelasin sen alkuvuodesta ilman mitään ongelmia.
Ainoa miinus oli se kuinka se tuntui välillä enemmän joltain bondilta kuin call of dutylta, mutta muuten ihan jees ja sitä taloakin oli kiva tutkia ja ratkoa niitä pikku pulmia mitä siellä oli.

Miten blops 6 kampanja oli rikkinäinen?
Mä pelasin sen alkuvuodesta ilman mitään ongelmia.
Ainoa miinus oli se kuinka se tuntui välillä enemmän joltain bondilta kuin call of dutylta, mutta muuten ihan jees ja sitä taloakin oli kiva tutkia ja ratkoa niitä pikku pulmia mitä siellä oli.

Battlefield

Täällä ainakin käsi pystyyn! Call of Dutyt tulee pelattua nimenomaan ja vain ja ainoastaan kampanjoiden takia. Multiplayeriin en ole koskenut pitkällä tikullakaan n. 10 vuoteen. Toki zombeja on tullut joskus harvoin pelattua, koska co-op on sinänsä pelaamisessa parhautta. Silti kampanjat ovat se syy miksi Call of Dutyja pelaan. Hyvää aivot narikkaan sotaseikkailuviihdettä.

Multiplayerin ad/hd-hippaa en tosiaan jaksaisi sekuntiakaan pelata. Toki en ole näitä enää hetkeen ostanut muuta kuin jostain kunnon aleista, Game Passin asiakkaana näitä kampanjoita pelaa oikein mielellään, kun ei tarvitse mitään ylimääräisiä rahoja noihin kiinnittää euroakaan.

Viimeksi muokattu:
Tuli kokeiltua Game Passin myötä kaverin kanssa MP:tä ja Zombieta. Tuntui ihan Codilta. Eli perusvarmaa räiskintää.

Kyllä tätä varmaan välillä muutama matsi tulee pelattua, mutta ei tästä pääpeliksi ole.

Kyllähän tämä moninpeli maistuu koko ajan enemmän. Hyvä sekoitus uusia ja mahtavia vanhoja mappeja. Teknisiä ongelmia ei ole esiintynyt toistaiseksi lainkaan.

Seinähypyt tuovat sopivasti kevyttä taktista ulottuvuutta peliin. Mitään Advanced Warfaren "lentämistä" en tähän kaipaa.

Top Best-Selling PS5 Games (US, 2020–2025)
The following list comprises the top 10 best-selling PS5 games based on dollar sales data provided by Circana/Mat Piscatella to mark the console's fifth anniversary in November 2025:
  • Call of Duty: Black Ops 6
  • Marvel's Spider-Man 2
  • Call of Duty: Modern Warfare II (2022)
  • EA Sports College Football 25
  • Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
  • Hogwarts Legacy
  • God of War Ragnarok
  • Marvel's Spider-Man: Miles Morales
  • NBA 2K25
  • NBA 2K24
En usko että tämä call of duty black ops 7 myy paljon sen huonommin playstation 5

Ajattelin että pelailen kampanjan läpi, kun peli gamepassin kautta löytyy. Poistoon lähti 3 missionin jälkeen. Ei vaan pysty/jaksa tuollaista :D Edellisten codien kampanjat kuitenkin pelaillut ihan mielellään läpi.

Tuli juuri tuossa lopputekstit. Ei tuo nyt ollut kyllä niin huono kuin sosiaalinen media on antanut ymmärtää. sanoisin sellainen 7. Randomien kanssa pelasin kokoajan. Tuon jälkeen peli hyppää tuohon endgame moodiin joka on siis pve extraction shootter moodi. Iso openworld kartta missä on sit tehtävää. Eli touhua riittää sit vie kamppanian jälkeenkin.

Moninpeli onkin sitten täyttä call of dutyä. Et jos tykkäät call of dutyn moninpelistä niin tykkäät tästäkin. Loistavia karttoja, isompia kuin Black ops 6.
Seuraava vuosi menee mukavasti tämän parissa.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom