Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty Black Ops 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mathael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostaako joku vielä Call of Dutyn kampanjan vuoksi? Itsehän olen syöksynyt suoraan moninpeliin suunnilleen vuodesta 2011 alkaen.

Ihan viihdyttävää tämä pelaaminen on ollut näin muutaman tunnin kokemuksella. Ei minkäänlaista pätkimistä ym. ole ollut havaittavissa. Näinhän ei ole suinkaan aina julkaisussa ollut asian laita.

Ostaako joku vielä Call of Dutyn kampanjan vuoksi? Itsehän olen syöksynyt suoraan moninpeliin suunnilleen vuodesta 2011 alkaen.

Ihan viihdyttävää tämä pelaaminen on ollut näin muutaman tunnin kokemuksella. Ei minkäänlaista pätkimistä ym. ole ollut havaittavissa. Näinhän ei ole suinkaan aina julkaisussa ollut asian laita.
No en nyt kampanjan takia mutta on se aina tullut pelattua läpi. Onhan tuo aika hapokas ainakin ekan tehtävän perusteella mutta mä tykkäsin BO6 kampanjasta tosi paljon niin eikähän tämäkin mene kivasti.

Moninpeliä tullut myös muutama tunti otettua ja hauskaahan tämä on. Ja toimii kuin junan vessa. Pelaajia löytyy eikä mitään pätkimistä ole esiintymyt.

Onhan se kampanja itselle puolet koko paketista. Nettipelejä kun haluaa niitäkin pelata niin edelliset osat sopii kyllä siihen tarkoitukseen, jopa toiseen maailmansotaan keskittyviin Codeihin löytyy ainakin viikonloppuisin pelaajia. Pelkästään uusista kartoista ei viitsi sitä 70-80 euroa maksaa.

Tässä kampanja lyhyessä muodossa. Se on pelkkä MP/Warzone naamioitu kampanjaksi. Kun aloitat kampanjan peli menee lobbyyn, se on aina online ja peliä ei voi pausettaa. BF 6 kampanja oli ehkä rikkinäinen ja tuntui että pelaisi 2010 vuoden peliä mutta tämä on jotain aivan kamalaa. :D

Ylös Bottom