Vrider SBK (quest 3s)
Hieman realistisempi prätkä ajelu virallisella sbk lisenssillä jonka isoin miinus on sen ohjaus sillä prätkää voi ohjata vaan liikeohjauksella.
Jotkut tykkää väittää tuon olevan jotenkin immersiivisempää, mutta käsien pitäminen ilmassa ja kallistelu sohvalla ei ole yhtään sen aidompaa kuin sen tatin kääntäminen ja jopa se labon pahvi viritelmä on immersiivisempi

Harmi kun se tuli heitettyä pahvin keräykseen jo aikoja sitten tilanpuutteen vuoksi sillä muuten olisin vetänyt ohjaimet teipillä siihen kiinni.
Onneksi tätä voi pelata myös hieman laiskemmalla tavalla eli normaalisti istumalla ja sitten vaan liikuttaa käsiä ylös ja alas. Kuski myös menee matalaksi kun kääntää oikeaa tattia alaspäin.
Olin kyllä tietoinen ohjauksesta osto hetkellä, mutta kun tämä oli viime vuonna jonkun vr tapahtuman aikaan alekoodilla vaivaiset 6e niin päätin silti ostaa ja muuten tämä onkin varsin mainio.
Peli tarjoaa kattavat ajoavut ja ratojakin on 12 + 2 dlc rataa jotka täytyy ostaa erikseen. PSVR2 versio vissiin sisältää kaikki 14 rataa.
Ajoin ja voitin mestaruuden easylla ja mediumilla ja noiden lisäksi tarjolla on very easy, hard ja sim vaikeustasot jotka vissiin vaikuttaa vain tekoälyn nopeuteen sillä ajoavut säädetään omasta valikosta.
Vielä mediumillakin voitin suurimman osan radoista 10 sekunnilla. Tosin mulla oli se ajoviiva sekä luistonesto päällä. Tilanne olisi varmasti eri ilman niitä.
Osalle varmasti on myös lukittu horisontti iso miinus sillä nyt kuva on aina suorassa ja se prätkä vaan menee mutkissa sivuun ja sä tunnut istuvan tien päällä. Mä totuin tuohon jo ps4:n motoracer 4:ssa jossa oli vr moodissa pelattava time trial ja aluksi se häiritsi todella paljon, mutta sitten siihen vaan tottui.
Tämä myös näytti oikeasti hyvältä ainakin quest game optimizerin kanssa.
Mä en vaan mitenkään voi ymmärtää perinteisen ohjauksen pois jättämistä sillä kukaan ei varmasti jätä peliä ostamatta jos sellainen on vaihtoehtona, mutta monet saattaa jättää ostamatta kun tarjolla on pelkkä liikeohjaus ja niin olisin minäkin normi hinnalla.
Tuolla 6e hinnalla olen hyvinkin tyytyväinen ostokseeni.
Men in black: most wanted (quest 3s)
Tämä julkaistiin ilman mitään sen isompia markkinointeja viime vuonna eikä lyhyt traileri antanut kovinkaan positiivista kuvaa tästä, mutta kun katsoin wolf in vr tubettajan videon tästä niin päätin ostaa.
Kyseessähän on varsin perinteinen fps jossa on räiskinnän lisäksi kevyitä stealth elementtejä kun esim ekassa kentässä tutkitaan motellin huoneita ja henkilökunta ei saa nähdä kun menet niihin joten voit vaikka harhauttaa niitä radiolla ja huoneessa vedät sälekaihtimet kiinni niin sen jälkeen saat olla rauhassa.
Sitten jos ne näkee sut niin sitten tietenkin vaan pyyhitään niiden muisti kuten leffoissa ja yhdessä tehtävässä mä olin kuin Will Smith ekassa leffassa kun jouduin yhden tyypin muistin pyyhkimään varmaan viidesti vartin sisään
Myös dialogi on ihan hauskaa ja sun hahmo käyttääkin aina eri nimeä kun juttelet jollekkin ja sanoo olevansa milloin mistäkin virastosta.
Peli käyttää samaa cell shading tyyliä mitä tekijöiden edellinen peli jurassic world: aftermath.
Iventaariosta täytyy kyllä valittaa sillä sulla on vain kaks holsteria tavaroille ja kaikki muu on inventaarion takana joka avataan pitämällä nappia pohjassa ja ainakaan mulle tuo ei vaan riitä taistelun tuoksinassa kun käytännössä toisessa holsterissa kannattaa pitää parannussuihke jotta sen saa nopeasti käteen tiukassa paikassa ja toisessa on ase valmiina.
No sitten kun tuleekin nopeasti tarve ottaa parempi ase kouraan niin tarttee alkaa avaamaan inventaariota. Jos edes toisen olan takana olis paikka toiselle aseelle niin ongelma poistuis melkein kokonaan.
Plus olishan se fiksumpaa pitää iso haulikko selässä eikä rinnassa tai lantiolla. Just saying.
Kiipeillessä ei voi myöskään kääntää kameraa oikealla tatilla joka tuotti ärsytystä kahdessa kohdassa kun pelaan kuitenkin sohvalla istuen.
Muuten kyllä varsin jees peli ja mun mielestä ihan oikeasti hyvä men in black peli varsinkin kun just viime vuonna katsoin kaikki leffat läpi ja aikaakin meni kuutisen tuntia.
Tässä on myös invasion moodi jota voi pelata cooppina ja sen tavallaan horde moodi jossa pitää suorittaa tiettyjä asioita.
Joskus pitää vaan tappaa kaikki tai sitten pitää vaikka kerätä power cellejä ja viedä ne terminaaliin jne.
Joka rundin jälkeen voi sitten ostaa uuden aseen tai vaan nostaa omaa kestävyyttä jne jos rahat riittää.