Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen VR-pelikeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitkästä aikaa mainio VR-peli, nimittäin Roboquest VR.
Hyvin toteutettu graafisesti borderlands henkinen roguelite räiskintä, itselle tuli tästä mieleen vuosien takainen Robo recall, mutta kymmenen kertaa parempana.

Ei voi kuin suositella, ja hintakin on asiallisesti n. 25€.

Ostin steamistä, ainakin steamlinkillä todella sulava. Voisin kuvitella että tällaisessa pelissä langattomuus on iso etu kun pelissä pyöritään ja liikutaan koko ajan.

Viimeksi muokattu:
Täällä VR on vielä kaukainen unelma, mutta joka vuosi mennään lähemmäs sitä päivää että se on suuren hankintakustannuksen väärti. Jotenkin koen vieläkin että VR pelit on aika Indie tai demokokeiluja kun täysipitkiä pelejä, mutta samaan aikaan aiheuttaa aitoa FOMOA kun sitten tulee joku aidosti mielenkiintoinen julkaisu.

Kiinnostaa kokemukset jos joku on päässyt jo naukkaamaan juuri julkaistun Deadooolin. Vaikutti arvosteluiden perusteella ihan laadukkaalle tuotokselle

Hankintalistalla on jo
- Half life Alyx
- Batman Arkham Shadow
- Deadpool

Questilla oli kiva määrä nyt pelejä 40% alennuksella.
Mulla lähti espire 2 ostoon kun se tuli kesällä pelattua horizon+ katalogista ja tykkäsin niin paljon, että päätin joskus ostaa omaksi.

Varsin jees hiiviskely jossa käytetään kahta eri kokoista robottia ja voit kiipeillä oikeastaan kaikkia pintoja pitkin jotka on tehty metallista.
Pelatessa saa aika vapaasti käyttää kumpaakin, mutta pari kertaa pitää vaikka raahata tajuton vartija kasvoskannerin eteen joka on pakko tietenkin tehdä sillä isommalla sillä se pienempi on niin pieni, että se mahtuu perus toimistopöydän allekin piiloon ja joku perus pistooli näyttää sen kädessä ihan massiiviselta.
Toisaalta se osaa sitten taas hidastaa aikaa joka mahdollistaa vaikka oven välistä sujahtamisen joka teknisen vaurion takia menee jatkuvasti auki ja kiinni.

Kampanjassa mulla muistaakseni meni 6-7 tuntia ja sen lisäksi tuossa on kiva määrä haastekenttiä, muutaman tehtävän mittainen 2 pelaajan co-op moodi joka videoiden perusteella sijoittuu tämän ja ekan pelin väliin ja sitten on vielä mixed reality mode joka vaikuttaa myös ihan hauskalta, mutta mulla ei ole tilaa sitä pelata.
Lisäksi tässä avautuu vielä cheatteja ja mä aionkin pelata kampanjan vielä uudestaan läpi niiden kanssa ja ehkä toivottavasti pääsen vielä joskus testaamaan sitä mixed reality moodiakin.

Mitään teknisiä ongelmiakaan mulla ei ollut sillon kesällä vaikka tämä vissiin kärsi niistä julkaisussa.

Oli siellä vielä tarjolla ainakin into the radius 2 ja just pari viikkoa sitten julkaistu reach jonka normi hinta on 40e ja nyt se lähtee 24 euroon.

Ylös Bottom