Deadpool vr (quest 3s)
Tämä tuli eilen pelattua läpi yhdeltä istumalta ja on kyllä helposti sen 37e alehinnan arvoinen mitä tästä maksoin.
Sen voin kyllä sanoa, että jos deadpoolin huumori ei iske ollenkaan niin tästä kannattaa pysyä kaukana sillä se puhuu aivan jatkuvasti ja dialogi on just sitä tuttua alapäähuumoria, neljännen seinän rikkomista ja viittauksia pac-manista aina fast and furious leffoihin saakka.
Neil Patrick Harris oli myös ihan jees deadpool.
Aikaa meni 8.5 tuntia kun helpoimmalla pelasin ja aion pelata vielä uudestaan lady deadpoolilla.
Tässähän avautuu pelattavaksi neljä eri deadpool versiota ja joka kentässä on ovi tai kaksi mistä vain joku noista pääsee.
Ilmeisesti niiden takana ei mitään kovin ihmeellistä ole vaan lähinnä jotain collectibleja ja lisää vihollisia tapettavaksi.
Mun mielestä se kyllä on aika iso juttu kuinka noista jokaisella on täysin eri dialogi ihan välivideoita myöden.
Ne välivideot onkin toinen asia josta monet ei tunnu tykkäävän sillä tässä on monen monta kohtaa jossa vaan ollaan paikoillaan ja kuunnellaan dialogia ja sitä tuntuu olevan varmaan kokonaisen deadpool elokuvan verran.
Mua tuo ei haitannut ollenkaan, koska dialogi oli aina hauskaa ja mä pelaan istuen joten mikäs siinä keskustelua seuratessa.
Taistelukin on saanut kritiikkiä kun se ei ole fysiikka pohjaista eikä katanat tunnu painavilta ja muuta itkua.
Tän pelaaminen olis täyttä paskaa jos tästä olis tehty joku realistinen miekkailu simulaatio. Tämä on nopeatempoista ja hauskaa mättöä ja hyvä niin.
Asia mitä kukaan ei ole myöskään maininnut on se, että easylla pelatessa joka aseen kanssa on ihan näkyvä tähtäin ruudulla joten niiden kanssa voi ampua ihan lonkalta headshotteja.
Miinuksena mainittakoon pelin visuaalinen anti sillä varsinkin hahmot on varsin suhruisia jos ne on yhtään kauempana.
Taistelun aikana tuota ei ehdi katselemaan, mutta niissä keskustelu kohtauksissa kyllä.
Sitä en tiedä onko nuo perus quest 3:lla tarkempia.
Sitten se isoin miinus mitä graffoihin tulee eli kentästä riippuen ruudulle feidataan objekteja näkyviin aivan järkyttävän ruman dithering efektin kera.
Välillä se voi olla joku laatikko, mutta esim siinä kohtauksessa jossa ollaan ghostriderin prätkän päällä niin ruudulle tulee ihan isoja kivisiltoja ja muuta vastaavaa ja kukaan ei ole sanallakaan tuosta maininnut arvosteluissa.
Ensin epäilin jos tuokin on joku quest 3s heikennys tai jtn, mutta kun katsoin beardo benjon videota niin ihan sama efekti on jo heti siinä alun auto kohtauksessa kun puiden tekstuurit muuttuu tarkemmaksi ja mä huomasin tuon heti kun se auto lähti liikkeelle enkä todellakaan ole mikään kultasilmä mitä graffoihin tulee.
Jos joku ei tiedä mitä tarkoitan niin tuossa on esimerkki kuva ekan psvr:n rush vr pelistä jossa kaukaisissa maisemissa oli sama efekti.