Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Switch - pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m_vierimaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä on mun mustan perjantain eShop ostokset:
  • Röki 1,99€ -90%
  • Hob 3,99€ -80%
  • On Your Tail 13,99€ -30% ( Viime keväänä ilmestynyt. Arvosteluissa haukuttiin, että peli nykii pahasti Switch ykkösellä, mutta nyt tuli tieto, että kun tätä pelaa Switch kakkosella, se pyöriikin hyvin. )
  • Cozy Grove 6,79€ -51% ( Muistaakseni Nintendon sisäinen suositusjärjestelmä suosittelee tätä usein mulle. )
Yhteensä: 26,76€.

Switch 2 kaupan tarjouslista on jotenkin kuratoitu, eli listassa on lähinnä pelejä, joiden tekjät on tosissaan liikenteessä. Nykyään muuten toivelistalla olevat pelit katoavat listalta itsestään, kun ne on ostettu, mikä on hyvä parannus.

Eshopissa on asterix maxi pack 17.95e

Siinä tulee seuraavat pelit:
-Asterix & Obelix XXL Romastered
- Asterix & Obelix XXL 2
- Asterix & Obelix XXL 3
- Asterix & Obelix XXXL
- Asterix & Obelix Slap Them All!
- Asterix & Obelix Slap Them All! 2

XXL ja XXL2 on perus 3d toiminta tasoloikkaa ja varsinkin kakkonen on erittäin pidetty ja se on myös täynnä viittauksia muihin peleihin.
Siis niin täynnä, että eka vastaan tuleva roomalainen on selvä Mario jolla on Fludd selässä :D
Tuo pelkästään maksaa normaalisti tän koko paketin hinnan verran.

XXL3 ja XXXL on yläviistosta kuvattuja jotka yleisen mielipiteen mukaan on varsin keskinkertaisia, mutta niissä on myös saman ruudun co-op.
Jommasta kummasta on myös demo tarjolla jota myös kokeilin ja mun mielestä se oli ihan ok.

Slap them all pelit on sitten ilmeisesti taas varsin mainioita streets of rage tyylisiä mäiskintojä joissa on myös co-op.
Mä aion ostaa tän jo XXL2:n takia, mutta odottelen jos ps5 paketti tulis myös tarjoukseen sillä se on varmasti teknisesti parempi.
Tuota ei sitten jostain syystä löydä pleikkarilla itsellään eikä kännykkäsovelluksella, mutta web storessa se on joten se kyllä on olemassa.

Tarjous on muistaakseni joulupäivään asti joten tässä on hyvin aikaa katsella tubesta videoita ja tehdä ostopäätös.

Ylös Bottom