Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Switch - pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m_vierimaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä on mun mustan perjantain eShop ostokset:
  • Röki 1,99€ -90%
  • Hob 3,99€ -80%
  • On Your Tail 13,99€ -30% ( Viime keväänä ilmestynyt. Arvosteluissa haukuttiin, että peli nykii pahasti Switch ykkösellä, mutta nyt tuli tieto, että kun tätä pelaa Switch kakkosella, se pyöriikin hyvin. )
  • Cozy Grove 6,79€ -51% ( Muistaakseni Nintendon sisäinen suositusjärjestelmä suosittelee tätä usein mulle. )
Yhteensä: 26,76€.

Switch 2 kaupan tarjouslista on jotenkin kuratoitu, eli listassa on lähinnä pelejä, joiden tekjät on tosissaan liikenteessä. Nykyään muuten toivelistalla olevat pelit katoavat listalta itsestään, kun ne on ostettu, mikä on hyvä parannus.

Eshopissa on asterix maxi pack 17.95e

Siinä tulee seuraavat pelit:
-Asterix & Obelix XXL Romastered
- Asterix & Obelix XXL 2
- Asterix & Obelix XXL 3
- Asterix & Obelix XXXL
- Asterix & Obelix Slap Them All!
- Asterix & Obelix Slap Them All! 2

XXL ja XXL2 on perus 3d toiminta tasoloikkaa ja varsinkin kakkonen on erittäin pidetty ja se on myös täynnä viittauksia muihin peleihin.
Siis niin täynnä, että eka vastaan tuleva roomalainen on selvä Mario jolla on Fludd selässä :D
Tuo pelkästään maksaa normaalisti tän koko paketin hinnan verran.

XXL3 ja XXXL on yläviistosta kuvattuja jotka yleisen mielipiteen mukaan on varsin keskinkertaisia, mutta niissä on myös saman ruudun co-op.
Jommasta kummasta on myös demo tarjolla jota myös kokeilin ja mun mielestä se oli ihan ok.

Slap them all pelit on sitten ilmeisesti taas varsin mainioita streets of rage tyylisiä mäiskintojä joissa on myös co-op.
Mä aion ostaa tän jo XXL2:n takia, mutta odottelen jos ps5 paketti tulis myös tarjoukseen sillä se on varmasti teknisesti parempi.
Tuota ei sitten jostain syystä löydä pleikkarilla itsellään eikä kännykkäsovelluksella, mutta web storessa se on joten se kyllä on olemassa.

Tarjous on muistaakseni joulupäivään asti joten tässä on hyvin aikaa katsella tubesta videoita ja tehdä ostopäätös.

Nytpä en itse pääse tarkistamaan, mutta ainakin Irlannin eShopissa on Mario + Rabbids Sparks of Hope myynnissä parilla kolikolla. Luulisin, että meidän kauppapaikalla myös.

Arvio, joka kertoo mistä kyse, on mainio peli.

Kultaversio myös alessa, sen sisältö ei ole ihan yhtä timanttista:

Lisäyksenä edelliseen, niin on kyllä aikamoisen kovat allennusmyynnit eShopissa, melkeinpä parhaat mitä muistan. Sieltä lähtee monia kovia pelejä ihan muutamilla euroilla.

Muun muassa nuo Metro-pelejä, Toem, Hotline Miami -kokoelma, Inscryption, SteamWorld Dig 2, Civilization 6, kumpikin FAR-sarjan peleistä, Saints Row 3 ja 4 hintaan 1,49 euroa, West of Loathing, Into the Breach, Gato Roboto, The Last Campfire ja ties sun mitä muuta. Jos on jotain pelejä ollut mietinnässä, niin nyt kannattaa katsoa niiden hinta. Ja tuo edellisen viestin Mario + Rabbids Sparks of Hope myös, sen DLC on myös ihan pilkkahintaan.

Death's Door myös vitosella. Todella laadukas peli! Ja Spiritfarer! Moving Out! Inside! Mega Man 11! Limbo! Mega Man -kokoelmat! The Walking Dead!

Viimeksi muokattu:
Lisäyksenä edelliseen, niin on kyllä aikamoisen kovat allennusmyynnit eShopissa, melkeinpä parhaat mitä muistan. Sieltä lähtee monia kovia pelejä ihan muutamilla euroilla.

Muun muassa nuo Metro-pelejä, Toem, Hotline Miami -kokoelma, Inscryption, SteamWorld Dig 2, Civilization 6, kumpikin FAR-sarjan peleistä, Saints Row 3 ja 4 hintaan 1,49 euroa, West of Loathing, Into the Breach, Gato Roboto, The Last Campfire ja ties sun mitä muuta. Jos on jotain pelejä ollut mietinnässä, niin nyt kannattaa katsoa niiden hinta. Ja tuo edellisen viestin Mario + Rabbids Sparks of Hope myös, sen DLC on myös ihan pilkkahintaan.

Death's Door myös vitosella. Todella laadukas peli! Ja Spiritfarer! Moving Out! Inside! Mega Man 11! Limbo! Mega Man -kokoelmat! The Walking Dead!
Olin jo menossa ostamaan Sparks of Hopen kausipassia mutta vain jossain ameriikan eShopissa. Huoh. Vielä nykypäivänä pitää olla aluekohtaisia tarjouksia. No, Into the Breach oli sentään myös omalla alueella tarjolla.

Ja en jaksa alkaa kikkailemaan alueen vaihdoilla kuten joku varmasti heti ehdottaa. Jää ostamatta. Ostan sitten alesta kun on tarjolla täällä. Eipä tuolla kiire ole kun en ole edes ekaa peliä pelannut loppuun asti eli tuota Sparks of Hopea en ole edes siis aloittanut.

Olin jo menossa ostamaan Sparks of Hopen kausipassia mutta vain jossain ameriikan eShopissa. Huoh. Vielä nykypäivänä pitää olla aluekohtaisia tarjouksia. No, Into the Breach oli sentään myös omalla alueella tarjolla.

Ja en jaksa alkaa kikkailemaan alueen vaihdoilla kuten joku varmasti heti ehdottaa. Jää ostamatta. Ostan sitten alesta kun on tarjolla täällä. Eipä tuolla kiire ole kun en ole edes ekaa peliä pelannut loppuun asti eli tuota Sparks of Hopea en ole edes siis aloittanut.
Siis mitä? Minä ostin tuon ihan jollain viidellä eurolla (vai oliko allekin) nimenomaan Suomen eShopista. Toki jo muutama päivä sitten, joten ehtikö sitten kyseinen tarjous jo loppua?

Viimeksi muokattu:
Siis mitä? Minä ostin tuon ihan jollain viidellä eurolla (vai oliko allekin) nimenomaan Suomen eShopista. Toki jo muutama päivä sitten, joten ehtikö sitten kyseinen tarjous jo loppua?
Juu itsekin ostin tuon ja hinta oli 2.7e. Jos ei ole enää tarjolla niin sitten tarjous ehti loppumaan.

Sama huomio itsellä, kyllä se hyvin halpaan hintaan myynnissä oli. Nyt en pääse tarkistamaan, mutta olisiko se tarjous sitten päättynyt. Siellä oli tuon ison alehulinan ohella myös muutamat muut alennukset, jotka päättyivät ennen sitä, liekö tuo ollut yksi niistä.

Tarjous voimassa vielä 5.1. asti ja hinta 2,99 $. TÄÄLTÄ siis katsoin että ehtisin sen ostaa vielä lomareissun jälkeen kotona (eli siis eilen kun palattiin) mutta eipä se enää siis onnistunutkaan.

Ilmeisesti siis ainakin tarjousajat vaihtelee tai jotain kun ei sitä eilen enää näkynyt kuin normihinnalla.

Selaimellahan tuota valikoimaa ei ilmeisesti voi edes meidän kauppapaikalta tarkistaa. Tai no, ehkä jonkun PSPrices-tyylisen sivuston kautta voisi.

Selaimellahan tuota valikoimaa ei ilmeisesti voi edes meidän kauppapaikalta tarkistaa. Tai no, ehkä jonkun PSPrices-tyylisen sivuston kautta voisi.

Dekudeals tuntuu olevan se suosituin paikka katsella tarjouksia.
Mä olen aina käyttänyt vaan koneen omaa eshoppia ja nyt kun se toimii kakkosella varsin hyvin niin se on taas aiheuttanut heräteostosten tekoa :D

Dekudeals tuntuu olevan se suosituin paikka katsella tarjouksia.
Mä olen aina käyttänyt vaan koneen omaa eshoppia ja nyt kun se toimii kakkosella varsin hyvin niin se on taas aiheuttanut heräteostosten tekoa :D

Niin, juuri joku tällainen siis. En vain taas hoksannut että näitä maakohtaisia typeryyksiä vielä nykyäänkin oli.

Konsoli ei ollut lomalla mukana ja kun katsoin että tarjous muka voimassa vuoden alkuun asti niin ajattelin että ostan sitten palatessa.

30. päivä oli vielä ollut voimassa tuo, joten olin auttamattomasti myöhässä.

Ylös Bottom