Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed Shadows

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo tuskin se myynneissä floppasi, mutta pelaajien vastaanotto oli silti vähän ristiriitainen. Tai ehkä enemmän negatiivinen. Ainakin sellainen käsitys minulle jäi.
Se on itse asiassa selvästi eniten kaikkina aikoina myynyt AC-peli. Sillä tehtiin rahaa ihan tolkuttomasti. Osalle porukasta toki se oli pettymys, mutta kyllä kyseisestä pelistä on myös valtavan moni pitänyt. Itselleni kyseessä on Odysseyn jälkeen toiseksi paras AC-peli.

The best-selling Assassin's Creed (AC) games by units sold typically include AC Valhalla, AC Origins, AC Odyssey, AC II, AC III, and AC IV: Black Flag, with Valhallaleading in recent years and AC III often cited as a top overall seller in older reports; the franchise as a whole has sold over 200 million copies. While Valhalla brought in huge revenue and Origins and Odyssey were massive hits, older titles like Black Flag and AC II also sold incredibly well, with newer releases like Mirage and Shadows continuing the strong sales trend.
Top Sellers (by units/revenue, circa 2023-2025)
  • Assassin's Creed Valhalla: Often cited as the top, reaching over 25 million units and generating over $1 billion in revenue by mid-2025.
  • Assassin's Creed Origins: A massive success, selling over 13.5 million units by 2023.
  • Assassin's Creed Odyssey: Another major hit, with over 12.7 million units sold by 2023.
  • Assassin's Creed II: A classic, selling around 9 million units.
  • Assassin's Creed III: Historically the best-selling single title for some time.
  • Assassin's Creed IV: Black Flag: Another strong performer, often mentioned alongside AC III for high sales.
  • Assassin's Creed Mirage & Shadows: Newer releases that quickly sold millions, with Mirage reaching 5 million and Shadows selling millions in Europe alone.

Viimeksi muokattu:
Olen nyt pelannut Shadowsia muutaman viikon, ja täytyy sanoa, että tämä on ehkä paskin Assassin's Creed. Ihan kuin joku Ubisoftilla olisi keksinyt, että Ghost of Tsushima oli hyvä peli, tehdään sama, mutta jotta sille saa myyntiä, niin tehdään siitä Assassin's Creed.

Ensinnäkin: kuka helvetti keksi, että tehdään AC-peli, jossa pelataan kahta hahmoa, joista toinen ei ole assassiini? Pelaako kukaan vapaaehtoisesti Yasukella? Varsinkin, kun taistelu on tässä aivan totaalisen syvältä, erityisesti parryt toimivat hyvin satunnaisesti.

Lisäksi checkpointien sijoittelu perustuu johonkin keskiaikaiseen kidutusoppaaseen. Eilenkin jouduin yhteen taisteluun (fucking taistelut, onko Ubilta potkittu mäelle kaikki, jotka osaavat toteuttaa sellaisen videopeliin), jossa kuolin pariinkin otteeseen, ja tallennuspiste oli puolen kilometrin päässä, minkä jälkeen täytyi kestää vielä yksi keskustelupätkä. MITEN JUMALAUTA VAIKEAA ON LAITTAA CHECKPOINT TAPPELUN ALKUUN? Ja tietysti tässäkin flaidiksessa täytyy pelata sillä kahdesta hahmosta, joka ei osaa tapella, vaan jonka pitäisi pystyä salamurhaamaan kaikki.

Tää on niin paskaaaaaaaa!!!

Ensinnäkin: kuka helvetti keksi, että tehdään AC-peli, jossa pelataan kahta hahmoa, joista toinen ei ole assassiini? Pelaako kukaan vapaaehtoisesti Yasukella? Varsinkin, kun taistelu on tässä aivan totaalisen syvältä, erityisesti parryt toimivat hyvin satunnaisesti.
Silloin kun peli oli hetken aikaa käsillä, niin minä pelasin! Yasuke oli sellainen tankki, että sillä vihulaisia lakosi huvittavan helposti. Ei nyt ihan Warriors-pelien tyyliin, mutta nautinnolliselta tuntui vaan pistää mätkien.

Muistaakseni. Sen verran kuukausia viimeisimmästä pelikerrasta, että pitäisi muistutella itteään jonnin verran.

Silloin kun peli oli hetken aikaa käsillä, niin minä pelasin! Yasuke oli sellainen tankki, että sillä vihulaisia lakosi huvittavan helposti. Ei nyt ihan Warriors-pelien tyyliin, mutta nautinnolliselta tuntui vaan pistää mätkien.

Muistaakseni. Sen verran kuukausia viimeisimmästä pelikerrasta, että pitäisi muistutella itteään jonnin verran.
Juu, itekki tykkäsin sitä välistä käyttää, kun halusi vaihtelua hiippailuun ja halusi vain pistää porukkaa nippuun. :D

Tää on niin paskaaaaaaaa!!!
Täysin samaa mieltä. Yks paskimmista peleistä koskaan, joita MÄ OON PELANNUT. Vain 2 tätä huonompaa peliä tulee mieleen (Days Gone, Bound by Flame).

Aivan turhaa ja mielenkiinnotonta pelaamista liian suuressa maailmassa, joka on tyhjä ja liian vaikeakulkuinen. Pelakaa Yoteita tai Nioh 3:a mieluummin. Pelissä hiippailu aika Perseestä ja jos jäät kiinni, taistelusta ei tuu mitään. Niin tylsää. Onneks tulee tuhansia pelejä vuosittain, niin ei tällaista roskaa tartte pelata. Taloudellinen menetys (35€), mut minkäs teet.

Ylös Bottom