Nyt on päälle 30 tuntia pelattu ja hyvin maistuu. Jatkuvasti tulee mentyä jonkun muun kuin päätarinan perässä josta kertoo sekin kuinka sain Yasuken pelattavaksi vasta 20 tunnin paikkeilla.
En sitten käyttänytkään 20e mikromaksuihin...käytin 40e eli kympin enemmän mitä edes maksoin koko pelistä

Ostin sen premium starter paketin jossa tulee 4200 helixia, kaks asetta ja 5 mastery pistettä. Pelkät 4200 helixia maksaa yhtä paljon joten aika no brainer ottaa tuo.
Noilla tuli ostettua se bundle jossa tulee kartta joka avaa kaikki legendaariset arkut, kummankin hahmot aktiviteetit ja muuta näkyviin.
Hemmetin kiva kun olet menossa johonkin ja näet siinä olevan vaikka se meditaatio aktiviteetti matkan varrella niin sitten menet sinne samalla ja sitten huomaat jonkun muunkin olevan taas sen lähellä ja perille ei päästy koskaan.
Ton ansiosta en ole edes lähetellyt scoutteja mihinkään enkä edes tiedä miten koko mekaniikka toimii.
Muutenkin pelaan se guided moodi päällä joten mun ei tartte ottaa selvää missä joku hahmo on vaan sille tulee karttaan suoraan markeri.
Tuossa samassa paketissa oli myös ne +50% xp ja raha boosterit.
Sitten tuli ostettua se aiemmin mainittu sakura bundle joka on just niin hieno mitä kuvien perusteella oletti.
Tai oikeastaan hienompi sillä siitä kuvasta ei oikein näe kuinka sillä ketulla on kolme massiivista häntää jotka melkein tuplaa sen koon.
Noiden jälkeen oli 100 helixia jäljellä ja peli antoi niitä prologin jälkeen 300 lisää joten ostin vielä vitosella niitä 500 lisää ja Yasukelle far future asun joka on ihan hemmetin siisti vaikka se varmaan monen mielestä pilaa pelin futuristisellä ulkonäöllään.
Eipä tässä sitten muita asuja tarttekaan käyttää. Siis varusteet kyllä vaihtuu, mutta laitan noiden transmogin niihin aina.
Ja kamoista puheenollen mä en tippaakaan odottanut kahden eri hahmon kamojen kanssa säätämistä kun se oli rasittavaa jo odysseyn kohdalla, mutta tässä tuota on paljon vähemmän vaikka on kaks hahmoa.
Sen lisäksihän odysseyssa oli vielä statseissakin erikseen warrior ja assassin damage josta ollaan myös onneksi luovuttu.
Tietenkin heitin valikoista päälle myös heti sen asetuksen jonka kanssa hidden bladen tuikkaaminen kaulaan sitten myös tappaa sen vihollisen laakista vaikka se olisi kuinka iso kokoinen kaveri.
Mikään ei pilaa hiiviskelyä pahemmin kuin se, että hyppäät katolta jonkun niskaan, upotat terän sen kaulaan ja se vaan suuttuu.
Myös se visuaalinen efekti lähti pois joka muuttaa ruudun mustavalkoiseksi aina kun käytät niitä eri kykyjä.
Mä olin varma ettei tuota edes saa pois kun se on ihan jokaisessa tubesta löytyvässä videossa päällä.
Joko ihmiset oikeasti tykkää tuosta jostain syystä tai sitten ne ei ole käyneet options valikossa.
Myös quick time eventit meni automaatille joka tekee niisä Yasuken kata aktiviteeteistä sekä Naoen meditaatiosta täysin automaattisia.
Oman piilopaikan kustomointikin oli paljon monipuolisempaa mitä oletin, mutta se olis vielä parempi jos se ei käyttäs ruudukko systeemiä sillä nyt ei saa tavaroita just siihen mihin haluais ja sitten se häiritsee jos kamat ei ole just silleen linjassa kuin haluaisi.
Silti tulee ostettua aina melkein koko inventaario tyhjäksi kun vastaan tulee kauppias joka myy tuonne tulevaa tavaraa.
Tulenko käyttämään niitä 20 eri kiveä joskus? Tuskin, mutta ompahan vaihtoehtona.
Yasukella pelaaminen oli myös paljon hauskempaa mitä oletin. Varsinkin kun ensin oli hiipinyt sen 20 tuntia.
Sillä mä käytän vaan sitä massiivista nuijaa eikä se koskaan käy vanhaksi kun vaan kävelet linnan porteille ja huitaiset vartijalta pään irti.
Nuo linnat sais kyllä olla "pikkasen" pienempiä sillä vaikka ne vetäis tolleen riehumalla läpi niin sellaisen putsaamiseen menee varmaan puoltuntia kun koittaa kaiken poimia mukaan ja välillä mä saan yhtä daisho samuraitakin etsiä ikuisuuden kun mun suuntavaistolla saatan missata kokonaisen pienen pihan ekat 20 minuuttia.